56.

126 6 1
                                    


,, Kam půjdeme teď , naši milovaní princové?" Zeptala jsem se kluků.
,, Na oběd je moc brzo .... co nějaký park." Mrkl na mě Hazza. ,, Ale jiný než ten předtím." Uklidnil mě Hazza a já kývla . ,, Dobrý nápad." Přitakal Liam .

A tak Loui vytáhl mobil a podle map našel nejbližší park. ,, Honey, jak jsi myslel to , jiný než ten předtím?" Zeptal se Loui.

,, Jak Lee odešla z kavárny , tak jsme si sedli do parku a povídali si." Vysvětloval Louimu Hazza , ale bylo vidět , že i Liam poslouchal s velkým zájmem.

,, Neposlouchej cizí rozhovory." Drkla jsem s úšklebkem na tváři do Liama.
,, Jakýkoliv rozhovor ve kterém se mluví o tobě je důležitý." Poznamenal .

,, Kolik fanynek a fotografů chceš odposlouchávat?" Ušklíbla jsem se .
,, Všechny." Ušklíbl se na zpět Liam .
,, A to chceš stihnout jak? Jsi snad Santa , aby jsi měl létající soby , kteří tě odvezou kamkoliv ?" Zasmála jsem se .

,, Mám soby , létající sice ne, ale soby mám." Ušklíbl se a vyskočil Harrymu na záda. ,, Payno! " vykřil Hazza a snažil se balancovat se zátěží na zádech .

,, Hyjé sobíčku! " Vykřikl Liam a Hazza se rozeběhl. ,, Není to sob! Nemá červený nos." Vykřikla jsem .
Hazza se otočil že mi něco řekne . ,,Pozor Honey!" Křikl Loui , ale Harrymu se to nepovedlo už zastavit a tak narazili oba dva do lampy na chodníku.

,, Myslím , že červený nos májí teď oba ." Řekl Loui a rozeběhl se ke klukům. Já mu byla v patách.
,, Jste v pohodě?" Vykřikla jsem ,když jsem viděla jejich bolestné grimasy.

,, Ruku dolů." Poručila jsem Harrymu , který si držel nos . S velkým odporem pustil svůj nos a já na něj zlehka sáhla .
,, Bojí?" Zeptala jsem se a on zakroutil hlavou na nesouhlas. Malinko jsem ho zmáčkla a odpovědí mi bylo hlasité ,,Au."

Loui se hned otočil. ,, Zlomené to nemáš . " řekla jsem a Hazza trochu přikývl. Sáhla jsem si do kapsy a vytáhla kapesník. Přiložila jsem mu ho k nosu z kterého tekl malý proud krve .

,, Nemáme jet do nemocnice?!" Vyjekl Loui , když viděl prosakující kapesník.
,, Honey." Uklidnil ho Hazza. ,, Jsem v pořádku . Je to jako kdybych dostal jednu pěstí do nosu. Jenom mi teče červená . Nic to není." Usmál se a Loui vyděsěně kývl.

Přešla jsem k Liamovi. ,, Tak co ty Santo?" Ušklíbla jsem se . Pokrčil rameny . Pak popotáhnul. ,,Nepopotahuj ." Zavrčela jsem. Jak mi bylo jasné , za chvíli mu také tekla krev. Sice v menším množství , ale tekla. 

Dala jsem mu také kapesník. ,, Tak co Hazz." Otočila jsem se na bruneta který seděl opřený zádama o lampu . ,, Už to neteče . Bylo to jen chvilkové . " Usmál se a vyhodil kapesník.

Otočila jsem se na Liama. ,, Taky neteče ." Usmál se a chtěl vyhazovat kapesník do koše , jako to udělal Hazza.

Zrovna v tu chvíli mu po rtu tekl pramínek krve . Zvedla jsem jedno obočí. ,, No dobře! Teče."

Po chvíli přestala téct krev i Liamovi a my šli zase dál. ,, Opravdu jsi v pohodě Honey?" Zeptal se Loui Harryho.

,, Honey." Zamumlal Hazza. ,, Ještě jednou se mě zeptáš a já skočím do silnice , to teprve uvidíš že mi něco je ." Zvedl jeden koutek úst do úšklebku.

Loui vykulil oči a my se zasmáli.
,, Moc vtipné , opravdu." Zavrčel Loui a šel ve předu. ,, Jujuuuj , ono se nám to naprdlo." Začala jsem šišlat.

Loui se zastavil. ,, Zastavil jsem kvůli tomu , že nevím cestu." Objasnil nám důvod , proč jde s náma a dál si nehraje na uraženou paničku.

Za chvíli jsme dorazilido parku , který byl o hodně větší a krásnější než tamten . Liam se na mě podíval a než jsem stihla něco říct , tak si mě přehodil přes rameno a utíkal se mnou do parku.

,, Liame ! Pusť mě!" Vykřikla jsemkdyž jsem viděla že míří k zavlažování. Cestou si sundal hodinky a hodil nám telefony do trávy. ,, Liame... Já tě varu..." nestihla jsem to ani doříct , protože mi na záda přistaly ledové kapky .

,, Já tě nevaruju! Já tě rovnou zabiju!" Vykřikla jsem , bušíc mu do zad.
Slyšela jsemších všech tří. Za chvíli vedle Liama stál Hazza a na jeho rameni byl ječící Louis.

,, Je vidět , že jsou dvojčata." Ušklíbl se Hazza , když jsme oba dva ječeli stejně nadávky. Liam se chtěk rozeběhnout k druhému zavlažovači ale noha mu podklouzla a my zůstali na zemi. 

,, Ty tu zem máš nějak rád Payno, jsi tam dneska furt." Zasmál se Hazza , který Louiho stále držel pod zavlažovačem , i když sám byl mokrý už dost.

Liam na něj vytáhl prostředníček.
,, Já věděla , že spadneme." Ušklíbl se .
Ležel ve spěru , protože jinak by mě zalehl. ,, To jsem teda ráda že to vím ." Protočila jsem oči.

V tu ránu se ozval jekot a vedle nás dopald i  Hazza s Louim. ,,Ještě řekni ,že i tohle jsi plánoval." Ušklíbla jsem se .

,, Neplánoval ." Řekl Liam . ,, Ale konal. Harrymu jsem podkosil nohy." Usmál se .

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat