,, Víš , že nejde umít?" Zeptal se ho Loui. ,,Honey." Řekl Hazza tónem , jakoby to bylo k smrti jasné .,, To je ten důvod , proč nepoučívám propisku. "
Usmál se a naklonil se k Niallovi , kterému se tvořil krásný černý a hlavně nesmyvatelný , centropenový knír.,, Dneska máte koncert." Podotkla jsem . ,, Zaprvé . MÁME koncert a za druhé , bude to super . Na to fanoušci jen tak nezapomenou . " Culil se od ucha k uchu .,, Myslím , že ani Niall ne." Ušklíbla jsem se .
,, Normálně se chová dospěle Liam . Ten teď mlčí a ryjou do mě Tomlinsonovi . " Zakroutil hlavou.
Odstoupil od Nialla . Pod nosem se mu rýsoval knír a na čele srostlé obočí. Dodělal to tak , že se mu na čelo ještě podepsal . ,, No nic! Všichni do pokojů a zamknout." Zavelel a my se rychle rozutekli .
Liam zamkl a vytáhl mobil . Když viděl můj pohled , vše mi vysvětlil. ,, Proč čekat až se vzbudí." Ušklíbl se a já viděla na obrazovce telefonu Niallovo jméno. Uslyšela jsem jeho vyzváněcí tón a Harryho nadávání na to , že je Liam budí.
,, JAKÝ IDIOT?!" Rozezněl se vysoký hlas Nialla . Chvíli bylo ticho a pak se ozvalo zborové ,, HAROLDE!". Netrvalo to ani pět sekund a na chodbě bylo slyšet hlasité bouchání. ,,Otevřete! Jinak vyrazím dveře!" Vřískal Niall.
Liam vytáhl mobil a šel pomalu ke dveřím. Pootevřel je a natáčel .
Niall se rozeběhl proti dveřím a narazil do nich . Ty se ale ani nehly , za to Niall se se skučením dobelhal dál. Když odcházel od dveří tak si náš všiml.,, Vy!" Ukázal na nás dva a přiběhl k nám. Liam nestihl zavřít dveře a tak se dostali do vnitř. ,, Zayne! Přines fixu!" Zakřičel, zatím co stál ve dveřích , v našem jediném východu.
Liam mě vzal za ruku a běžel k oknu.
Otevřel ho a podíval se dolů. ,, Je to deváté patro Liame." Škubla jsem s ním když už šplhal na parapet.To nás ale popadl Zayn s Niallem a my čekali na pomstu. Když Niall dokončil to co chtěl , tak jsem já i Liam měli kočičí fousky a Liam měl podpis kluků na čele . ,, Víte co? Tady máte náhradní klíč." Vyjek Liam a hodil jim klíč od kluků. ,, Jak jako náhradní klíč?!" Vyjekli jsme s Niallem a Zaynem najednou. ,, Každý pokoj má náhradní klíč. Ale vy jste až moc nepořádný a tak je mám všechny já." Usmál se .
,, A to si ho jim nemohl dát dřív?!" Vyjekla jsem když kluci zavřeli dveře běžíc za Harrym a Louisem.
,, Náhodou." Podotkl Liam. ,, Jsi kočka ." Mrkl na mě . ,, Díky kocoure." Zavrčela jsem , ale v očích mi hrály plamínky. ,, Kočička má drápky." Udělal krok blíž ke mě . ,, Má je kocour taky?" Zvedla jsem jedno obočí.
,, Chceš je snad vidět ." Udělal ještě jeden krok a my stály vedle sebe . Naklonil se a opřel tak svoje čelo o to mé. Zničeho nic jsem se rozesmála a Liam se na mě podíval .
,, Jsi hrozně roztomilý . Můj malý kocourek."
————————————————————
,, Vážně nemůžu uvěřit tomu, že už odjíždíme." Povzdychla jsem si .
,, Teoreticky odlétáme , né odjíždíme." Podotkl Harry.,, Děkuji za výukové okénko Hazz." Protočila jsem oči a opřela se hlavou o okno.
,, Dobrou noc ... jestli se probudím s lihovkou na obličeji tak jste mrtvý." Zavrčela jsem a kluci se zasmáli.
Vyšli jsme na pódium a ozval se velký jásot . Který se změnil ve smích.
Zayn si přiložil mikrofon ke rtům.
,, Myslím... že každý z vás si dokázal představit... jaká dvojice za tím to stojí." Otočil se na Louiho a Hazzu , kteří se usmívali. Dav se rozesmál ještě víc .Podívala jsem se na kluky . To jak vypadá Zayn a Niall jsem už říkala .... Hazza dopadl se srdíčkama po celém obličeji a velkým plnovousem . Louis vypadal s centropenovýma brýlema a jizvou jako Harry potter .
A já s Liamem jsme byli kočka a kocour. Podle Harryho byl kočka Liam a já byla Kocour , nevím jestli to mám brát jako urážku a nebo se smát uražému pohledu Liama.
( Děj této knížky jde do háje .... a moje aktivita taky..... z jedné kapitoly za den se stala jedna kapitola za 2 měsíce ....i know ... i know ..... Jsem hrozná , ale napravím to! Aspoň na jednu týdně ... tak jako jsem to dělala u -Lev nebo laň , James nebo Lily . )