39.

121 7 8
                                    

Ještě jsme párkrát odbočili a byli jsme na místě. Restaurace stála na horu ulice v domku s cihlovou fasádou, do kterého Niall nadšeně zaběhl .

Já a Liam jsme obdivně pozorovali ten nádherný dům . ,, Ve dne musí být nejště krásnější." Zašeptal nadšeně Liam . To se ze dveří vyřítil Niall. Znova mě chytil za zápěstí a protože si Liam stále přivlastňoval mojí ruku , tak nás vtáhl oba dva dovnitř.

Jestli jsme byli ohromeni z jejího vnějšího vzhledu , tak teď jsme byli její krásou zmraženi na místě.
Restaurace byla laděná do elegantní černé s tmavě jantarovými až hnědými dřevěnými doplňky .

Barový ostrůvek byl uděláný ze starého plechu a tak vdechl restauraci takový retro pod tón , ale ani tak , když jsem si všimla ještě tmavě modré zdi , neztrácela rsstaurace na elegantnosti.

Niall nás táhl k jednomu ze stolů . Hned jak jsme se usadili , tak jsme dostali jídelní lístky . ,, Tak co si dáte?" Zeptal se Niall , který byl očicidně ve svém živlu. ,, Hej!" Zamával mě a Liamovi před obličejem , protože jsme byli stále uchváceni krásou onoho místa.

Rychle jsem se podívala do lístku a po docela krátkém rozhodování jsem měla vybráno. Přišla k nám mladá dívka , která se snažila tvářit profesionálně , i když bylo vidět , že by se klukům nejraději vrhla kolem krku.

To si ale kluci stoupnuli a objali jí .
,, Awwww." Řekla jsem když se dívka probrala z počátečního transu.
,, Max?" Podal mi její mobil Liam .
,, Jsem Em ." Protočila jsem očima .
,, Dobře Max ." Zazubil se a já je vyfotila .

Pak jsme se vrátili na židle a slečna si zapsala naší objednávku.
,, Takže , jednou Enchiladas Rojas , Guacamole a dvakrát Quesadilla ." Opakovala naší objednávku a my přikývli. Niall sice vypadal , že sní všechny zásoby , nebo aspoň ochutná od každého něco , ale po dlouhém přemlouvání , že sem půjdeme i zítra , tak si objednal jenom dvě jídla.

( Restaurace opravdu existuje . Je sice trochu předělaná do mého obrazu , ale chápeme se . A opravdu leží v NY, přesněji v Brooklinu. )

 )

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Netrvalo dlouho a dívka nám přinesla jídlo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Netrvalo dlouho a dívka nám přinesla jídlo. Niall se nadšeně pustil do jednoho ze svých dvou jídel .

Dala jsem si první sousto do úst a moje chuťové pohárky začaly tančit. Zamručeli jsme s Liamem ve stejnou chvíli slastí . ( Žádné úchylárny)

Celou dobu jsme ani jeden znás nepromluvil . Niall to měl snědené ještě dřív než my . Když jsem dojedla tak jsem se napila vody . ,, Nialle?" Řekla jsem a blonďáček se na mě otočil .

,, Neříkají ti náhodou popelnice?" Ušklíbla jsem se . ,, Ty jsi dvě jídla snědl celé .... a ještě k tomu rychleji než my s Liamem jedno." Stále jsem tomu nemohla uvěřit . Než stihla říct něco dalšího tak se objevila servírka .

,, Ještě něco mohu nabídnout?" Usmála se když nám brala prázdné talíře . ,, No , já ......" začal mluvit Niall.
Liam ho pod stolem ale kopl do holeně.
,, Au! Co děláš." Zakřičel Niall.

,, Ne , už si nic nedáme." Usmál se Liam . ,, Zaplatíme ." Dodal . Servírka odešla a Niall vraždil Liama pohledem.
,, Je už hodně pozdě ." Řekl rozhodně Liam . ,, Žádné přecpávání ."

Niall se ublíženě podíval na mě. ,,Payno má pravdu. Ještě stloustneš." Utrousila jsem . ,, Ne . To se nikdy nestane." Ohradil se Niall. ,, Mám rychlý metabolismus." Řekl .

,, Dohromady , nebo zvlášť?" Zeptala se nás servírka která znovu přišla .
,, Zvlášť ." Řekla jsem jednohlasně s Niallem a ten jí hned podal peníze za jeho útratu. Pak se podívala servírka na nás . ,, Zvlášť." Opakovala jsem. ,,Dohromady." Usmál se na ní Liam a podal jí určenou částku za obě jídla .

,, Nemůžeš za mě platit Liame." Vztekala jsem se když jsme odcházeli ze dveří. ,, Svojí princeznu si budu rozmazlovat." Pokrčil rameny.
,, Takže spolu chodíte?" Zeptal se Niall.
,, Ne , nechodíme ." Řekl docela sklesle Liam. ,, Ale ona stojí, za to si počkat. " podíval se mi hluboko do očí.

,, To stále neznamená že máš právo za mě platit . Jsem silná a nezávislá žena "
Řekla jsem naštvaně.

,, Tak poslouchej ." Otočil si mě čelem Liam. ,, Ty jedna silná nezávislá ženo."
Ušklíbl se . ,, Ty jsi možná tak slečna . Tak když už tak už jsi silná a nezávislá slečna." Řekl .

,, Ještě lépe zní , jsi moje silná a nezávislá slečna." Usmál se a za celou dobu nepřerušil oční kontakt.
,, Studium si dokončila a práci máš v uvozovkách zakázanou..... a peníze ti stejně dáva Tommo." Ušklíbl se .

,, Jsem takový domácí mazlíček . Jím ,spím a ještě za mě musíte platit." Řekla jsem zamyšleně. ,, Tak já Louimu rád pomůžu od domácího mlazlíčka . Budu si ho vychovávat a rozmazlovat ." Zvedl jedno obočí .

Otevřela jsem pusu že řeknu další argument do naší provokativní hádky , ale Niall mě zastavil. ,, Myslíš že má cenu se s ním hádat? S Harrym , Zaynem i semnou hádku vyhraješ , ty vždycky ..... u Louise musíš mít dobré argumenty.... ale u Liama ti ani argumenty nepomůžou. " řekl a měl pravdu . Ale já nemohla uznat před Liamem že má Niall pravdu .

Znova jsem otevřela pusu ale nemohla jsem najít zprávná slova . ,, Zavři pusu nebo ti tam vletí moucha ." Řekl Liam a zaklapl mi rukou pusu. ,, Nebo něčí jazyk ." Utrousil Zayn který se úplně opilý připotácel k nám.

Tak toto bude ještě dlouhý večer.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat