12.

157 8 0
                                    

Probudím se až ráno..když tu jsou zase kluci.
Podívám se na Liama a musím se usmát. Celou noc seděl u mě postele . Usnul s hlavou na mé peřině a s jeho rukou která je stále pod mojí hlavou.
Je přikrytý dekou kterou mu museli dát kluci nebo barbie.

Usměju se. Pustím Liamovu ruku .
,, Ahoj kluci." Zašeptám . Niall si ale nevšimne že Liam spí a tak zakřičí .
,, Ahoj Em!" .... teda spal .. už nespí.
,,  Jsem vzhůru! "Vykřikne a rychle se postaví na nohy . Zavrávorá a padá dozadu . Naštěstí spadnul jenom na zadek. Kluci se začnou smát .

,, Tak koukám že žijete ." Uchechtl se Loui. ,, Kdyby tu byl Zayn tak už je mrtvej ." Řeknu Louimu.
,, To je taková škoda , zrovna dneska jsem tu chtěl být já ." Opře se o furta Zayn. Otočím se na ten mluvící mop .
,, Jaké máš rád květiny , Zayne?" Nazvu ho jménem . On jenom vykulí oči .

,, Noo... růže jsou fajn ." Řekne .

,, A barvu?" Stále mluvím nezaujatě .

,, Červenou. " ignoruju zvláštní pohledy kluků . ,, A oblíbená barva?"

,, modrá " řekl .

Otočila jsem se na kluky . ,, Ta modrá s červenou budou zvláštní ale budiž .
Kluci kupte padesát červených růží a vyzdobte kostel do modročerna . Váš kamarád tu chce zůstat semnou tak mu chystejte pohřeb ." Řekla jsem a kluci konečně pochopili proč jsem se zajímala o Zayna , asi tak poprvé v životě.

Začali se hrozně smát . ,, Tak tady budeš sama ." Řekl . ,, Ne ... Nenenene .... Zayníčkuuuu" zakňourala jsem a on se jenom uchechtl.
,, Holky? .... teda kluci?" Opravil se Liam . ,, Em složila písničku. " kluci vykulili oči . ,, Jako fakt? " podíval se na mě Loui . ,, Máš text? Nebo.... zazpívej jí." Pobídl mě Harry.

,, Je hrozná .... " zavrtěla jsem hlavou.
,, Když budu zpívat s tebou tak budeš zpívat?" Podíval se na mě Liam a já přikývla . Z druhé kapsy u kalhot , né tam kde má číslo té Barbie pro našeho Kena Zayna , vytáhl můj text .

Domluvili jsme si co kdo zpívá a začali jsme . Kluci byli celou dobu z ticha .
Jenom se pohupovali do rytmu .

Já a Liam jsme dozpívali . Podívala jsem se na kluky a ti začali tleskat. ,, Je úžasná! Hlavně pravdivá." Přehrával si v hlavě slova Loui. ,, Musíme ji nahrát " řekl Niall.
,, Počkat... vy chcete tuhle slátaninu kterou jsem napsala když jsem byla včera naštvaná na Biebra zveřejnit?" Vykulila jsem oči .
,, Jestli zi to nebude vadit, tak rádi" usmál se Harry .
,, Nebude ." Řekla jsem stále šokovaně.
,, Je ti jasné že ji ale zpíváš jenom s Liamem. Což znamená že s náma budeš jezdit na Tour." Řekl Loui jako by to bylo něco normálního.

,, Hou , Hou , Hou " řekla jsem . Kvůli tomu otřesu mozku jsem asi santa nebo já nevím.
,, kvůli jedné písničce budu jezdit s váma? Kvůli jedné krátké písničce?" Zavrtěla jsem hlavou.

Kluci jenom přikyvovali. ,, Nebudeme tě ale nutit.... chceš jezdit s náma na Tour?" Zeptal se Loui .

,, Mám taky otázku.... dáte mi na vybranou ?" Zeptala jsem se na zpět.
Zborové ,,ne " mě rozesmálo.
,, Když nemám tedy jinou možnost. " uchechtnu se a kluci začnou jásat jak malé holky.

,, Liame ? Nezapomeň dát číslo od Barbie Kenovi." Mrkla jsem a Liam se rozesmál. Vytáhl z kapsy číslo a podal ho Zaynovi. ,, Čí to je ?" Zeptal se .

Než jeden z nás stačil odpovědět tak Barbie vešla do pokoje . ,, Vše v pořá-.." nedořekla to , když zjistila že tu jsou všichni kluci. Nevypadala jako člověk co by je poslouchal ale musím uznat .... jsou hezcí.

,, Ano vše v pořádku" řekl Zayn . ,, V naprostém. " Zamumlal Niall . Všichni tři koukajíc jí na prsa . Zayn , Niall i Liam.

Harry a Louim se pohrdavě otočili .
Já se jim ani nedivím. ,, Kluci nechci vás rušit..." začal pomalu Harry. ,, Tak neruš " odsekl Niall a dál byl hypnotizován silikonem.
Harry a Loui ke mně přišli. ,, Jdeme ti pomoct zbalit . Tyhle ti jsou v jiném vesmíru. " kývnul hlavou na kluky. Harry vzal moje kalhoty a tričko a odnesl mě dokoupelny abych se převlékla. Když jsem byla převlečená tak vztoupil do dveří a zase mě vynesl ven z koupelny .

,, Co to děláte?!" Křikla Barbie.
,, Postaráme se o ní doma , už je v dobrém stavu. " mrkl na ní Harry a ona se malinko uklidnila .
,,Takový silák." Šáhla mu na ruku , na které se rýsovaly svaly jak mě nesl.

,, Zadaný " řekla jsem a vyměnily jsme si vražedné pohledy. Změřila si mě . ,, Se mnou ne ." Zavrčela jsem. ,,Jdeme" zavrčela jsem k Harrymu. ,, Nebo to ta blbá silikonová , zrzavá nafukovací panna nepřežije . " zamumlala jsem tak, aby to slyšeli jenom kluci. Ty se uchechtli .

,, Vy nadržený idioti! Jdeme domů!" Když se nikdo nešel. ,, Jídlo , alkohol" vykřikla jsem a za dvě sekudny stál Zayn , Niall i Liam předemnou.

,, Ach jo...." plácla jsem se do čela . Kluci si nandali sluneční brýle a šli jsme . Harry mě stále držel i přes mé opakované výhružky že až se uzdravím , i když jsem se cítila zdravě , tak ať si mě nepřeje .

Došli jsme k autu. Celou dobu jsme poslouchali jak ti tři básní o té furii. ,, Viděli jste ty prsa?" Vydechl Niall. I když šli za náma , tak jsem mohla slyšet jejich přikyvování.

Mám toho akorát dost.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat