Probudí mě dvě paže , které mě zvednou a nesou mě pryč. V tu chvíli mi je ale úplně jedno , jestli je to masový vrah , královna Anglie , nebo Voldemort a přitisknu se k hrudi která patří narušiteli mého spánku.
Osoba mě položí do postele a políbí mě na čelo , takže jsem Voldemorta i masového vraha vyškrtla . Přikryje mě a já zase upadnu do říše snů. Ale ne na dlouho...
,, And we danced all night to the best song ever
We knew every line, now I can't remember
How it goes but I know that I won't forget her
'Cause we danced all night to the best song ever!!!'' Slyším hlasy všech těch pubertálních idiotů se kterýma bydlím. ,, Já je jednou zabiju„ Zavrčím a rozespalá dojdu dolů.,, You know, I know, you know I'll remember you.And I know, you know, I know you'll remember me.And you know, I know, you know I'll remember you.And I know, you know, I hope you'll remember.How we danced, how we danced " Jdu pomalu po schodech a unaveně se opřu o furta odkud je pozoruju.
,, And we danced all night to the best song ever
We knew every line, now I can't remember
How it goes but I know that I won't forget her
'Cause we danced all night to the best song ever" Dozpívají a Liam se na nově příchozího člověka podívá . Niall dál houpe nožkama na lince a jí brambůrky a Louis dělá , že jeho hřeben je mikrofon , přičemž ho Harry pobaveně pozoruje. Zayn vzal dvě vařečky a dělá že bubnuje .,, Jak jsi se vyspala " usměje se na mě Liam a všichni se svojí momentální činností přestanou. ,, Kdybych mohla spát dýl.... tak by to bylo super!" Založím si ruce na hrudi.
,, Lepší probuzení si mít nemohla " mrkne Louis.,, Neprovokuj , škrvně" zamumlám . ,, NEJSEM ŠKRVNĚ! " Vypískne a Harry tu malou nazlobenou čivavu chytne , aby se za mnou nerozeběhla.
,, Hazza , drž si tu malou čivavu." Řeknu a kluci si hned zacpou uši. ,, NEJSEM MALÁ ČIVAVA!" Zaječí jak holka a všichni se zasmějeme . ,, Samozřejmě že ne Lásko." Tiše se zasměje Hazza a políbí ho do vlasů. Louis se zamračí a založí si ruce na prsou. ,, Nejsem!"
Našpulí naštvaně spodní ret. Hazza se skloní a dá mu na ret malý polibek . ,, Awww." Usměju se nad tím.,, Super" uchechtne se Zayn. ,, Co ?" Nechápavě se na něj podívá Liam. ,, Harry má Louise , Ty máš Em , Niall má jídlo a já jsem sám." Uchechtne se a podívám se na něj i já. ,, My spolu nechodíme." Řekne oba dva s Liamem jednohlasně a podíváme se na toho druhého.
,, Ale chcete se! Takže bum chodíte spolu." Řekne Niall a dá si do pusy další brambůrku.
Pobaveně nad tím zakroutím hlavou a lehce zrudnu. ,, Ty máš lak na vlasy , hřeben a holky na jednu noc." Mrknu na Zayna a ten nahlas zavrčí. ,, Moc nevrč ! Je to pravda." Odfrknu si.
,, Když někoho chceš tak se nechovej jak bezcitný idiot ." Dojdu k němu. On zavrčí hlasitěji a rozejde se pryč . Nezapomene do mě ramenem drcnout až udělám krok vzad. Zayn si vezme koženou bundu a otevře dveře.,, Notak.. Zee! Em to tak nemyslela!" Podívá se na mě Niall s prosbou v očích , ale já i přesto mlčím . Zayn otočil hlavu zpět na vchodové dveře a s hlasitým prásknutím vyjde ven. Liam si povzdechne. ,,Půjdu za ním." Kývne hlavou a vyběhne ven. ,, Zee! Počkej!" To je to jediné co slyším než i Liam zmizí venku.
,, To si nemusela Em..." zamumlá Niall.
,, Super , ještě budu já ta špatná!" Rozhodím rukama a rozejdu se zpět nahoru. Uslyším volání mého jména z kudrnáčových úst , ale ignoruji to a zavři se k pokoji kde naštvaně spadnu do postele.