9.

174 8 0
                                    

Vyhoupla jsem se na linku .
,, Co to sakra děláš ?" Zeptal se Zyan.
,, Chápeš že né každý má skoro dva metry ty idiote? Možná zas tolik ne .... kdyby si neměl na hlavě to nagelované koště tak jsi menší. " mrkla jsem na něj.
V tu chvíli ale někdo zazvonil. Oba jsme se lekli. Což znamená že jsme nadskočili. Což znamená že já jsem si dala hlavou o sklěněné dvířka naší skříňky na léky .
To bych nebyla já abych ji nerozbila .
Padala jsem na zem . Ucítila jsem ale měkké ruce . Poslední co jsem slyšela byl dusot nohou.

Probudila jsem se v nemocnici.
Super . Tady jsem dlouho nebyla . Sáhla jsem si na hlavu která mi třeštila víc než po mé největší kocovině. Nahmátla jsem tak drátek. Takže mám sešitou hlavu. Vůbec nic si nepamatuju.
Uviděla jsem vedle sebe Louiho . Tahle situace mi připomíná tu která se stala před třema rokama . Vůbec se mi nelíbí podobnost těchto dvou situací.

Loui se vzbudil . ,, Em , no konečně . Ty naše nemehlo." Opratrně mě objal. ,, Co se stalo?" Zeptala jsem se když se odtáhl . ,, Podle Zayna si lezla pro prášky a bouchla jsi se do hlavy . Myslím že dvířka skříňky to potvrdí. " usměje se .

,, Spala jsi celý den . Máš lehký otřes mozku. Nechápu jak se ti povedlo rozbít ty dvířka a ještě si takhle ublížit." Podíval se na moje čelo . ,, Jsem celá po tobě , nepamatuješ si jak jsme měli jako děti stále něco zlomeného. " usmála jsem se taky ale obličej se mi zkřivil do bolestné grimasy.

,, Pravda " přitakal . Podívala jsem se na časopis co měl na stole . Asi jak čekal až se probudím tak si četl . Natáhla jsem se pro něj ale Loui byl rychlejší a rychle ho dal z mého dosahu.
,, Hej?!" Křikla jsem . ,, Já si chci taky číst . " podívala jsem se na něj . ,, Ale né  tohle . To není čtení pro tebe. " řekl neústupně . ,, Dojdu ti pro něco jiného ." Usmál se a odešel z místnosti.

Sehla jsem se pro časopis a stejně i přes zákaz si ho začala číst . Vím proč nechtěl .

One Direction . Celý článek o nás.
Na vztah mezi Emily Tomlinson a Liamem Paynem se vyjádřil bývalý přítel slečny Tomlinson , Justin Bieber.
,, Lituju toho že jsem udělal to co jsem udělal . Zaslouží si někoho kdo je lepší než já , ale i tak mě její vztah s Paynem ničí ."
Přiznal se známý sólový zpěvák Justin Bieber . Co na to Emily? Bude nějak reagovat? Nebo nechá minulost minulostí?

Vzala jsem časopis a hodila ho na druhou stranu . Nedošlo mi že tam spí kluci a tak jsem trefila Nialla. Ten se jenom převalil a spal dál. Vzbudila jsem ale Zayna , Liama a Harryho.

,, Ahoj Em " šel mě obejmout Harry a Liam. Zayn to ani nezkoušel. ,, To byl atentát? " zeptal se Zayn a zvedl časopis . V tu chvíli přišel do pokoje Loui i s knížkou . Když uviděl situaci v pokoji tak se na mě zamračil. ,,Říkal jsem ti, že to nemáš číst!" Vykřikl a chtěl vytrhnout Zaynovi časopis z ruky . To se mu také povedlo .
To ale přišel Liam a vytrhl to z ruky jemu . Nebyl o moc větší ( jenom o 5 cm myslím ) ale i tak se obratně zmocnil časopisu.

Začal jím listovat až se zastavil na oné straně . Když to četl tak bylo viděť jak drtí stránky. ,, Ten idiot ..." začal ale Zayn mu hned vytrhl časopis aby si to mohl přečíst taky . Harry mu koukal přes rameno .

,, Celou dobu jsi mu jedno a teď ... teď když už jsi v pořádku tak začne ." Zavrčí Louis . ,, Loui" snažím se ho uklidnit . ,, Jsem v pořádku . Už s ním nemám nic společného a taky mít nebudu." Usmála jsem se .

,, Teď mi spíš řekněte , kdy mě pustí z nemocnice." Podívala jsem se dost nedočkavě . ,, Vás nemůžu nechat samotné doma . " udělala jsem mateřký pod tón hlasu .

,, Možná za dva dny . Em, máš otřes mozku." Řekl Loui vážně . ,, Já vím! Ale nic mi není! Nic mě nebolí hele! " rychle jsem si stoupla ale podcenila jsem se a zase se rychle posadila .

,, No vidíš." Řekl káravě Harry. ,, No dobře no." Zabručela jsem .

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat