36.

122 7 4
                                    

Já jsem si své oblečení už také vybrala . Nancy mi řekla , že se do něj převlékneme až před úplným začátkem.
,, Kluci to stihnou vždy ještě umazat." Zašeptala mi a já se zasmála .

My se rozhodli že se podíváme na jeviště a celý prostor. Protože tam byla už zapojená technika tak si zkoušeli zpěv . Liam mi podal jeden mikrofon.

Kluci si z té ,, zkoušky " stejnem dělali srandu. Zpívali falešně a nebo zpívali vysokým hlasem . ,, Zkus si to ." Pobídl mě Liam. Já se zhluboka nadechla a začala zpívat ,, mojí písničku." Kluci se ke mě přidali. Zazpívala jsem asi tak půlku a pak jsem přestala. ,, Super písnička " řekl Zayn,, Super akustika." Kývla jsem . ,, Super , hlas ." Oplatil mi gesto Liam. ,, Super geny" řekl Harry a Louis jednohlasně .
,, Super Niall!" Vykřikl Niall a my se začali smát .

Pak jsme se rozhodli že se půjdeme provětrat ven . Venku jsme byli chvíli . Ale i tak , nás nemohl štáb zahnat dovnitř . ,, Kluci ." Zakřičel jeden z nich . ,, A Em." Podotkl. ,, Jděte dovnitř . Převléknout se a do maskérny". Všichni z nich se rozutekli pryč . Liam mě znovu chytil za zápěstí a moje katiéra létajícího draka byla zase na scéně. 

Utekli jsme se za dodávku. Louis jako jediný běžel úplně někam jinam .
,, Špatný směr!" Křičel muž. ,, Mě nechytíte!" Vykřikl Louis a snažil se podlést kovovou zábranu. V tu chvíli k němu ale muž přiběhl a zval ho jako pytel na záda . ,, Hej " vykřikl znovu Loui a mlátil ho symbolicky pěstí do zad . ,, Pusť mě." Řekl histericky .

V tu chvíli jsem já i Liam vyjekli . Za ramena nás totiž chytili další dva muži a hodili si nás úplně stejně jako Louiho.
Odnesli nás až do šatny. Loui se ale zapřel nohama a tak chvíli trvalo než ho dostali dovnitř . Pak jsme se oblékli a mohly nás nalíčit . Klukům upravili vlasy a trochi zapudrovali obličeje.

Mě si vzala na starost mladá dívka . Mohlo jí být něco jako nám. Udělala mi kouřové stíny a linky . Musela jsem uznat že svojí práci uměla na výbornou.

Druhá dívka mi dělala vlasy. Ta mi zas tak sympatická nebyla , protože celou dobu házela pohledem po Liamovi.
Když i na mě byly hotové tak jsem se podívala do zrcadla .  ,, Páni." Vydechla jsem . ,, Děkuju." Usmála jsem se a ony si spokojeně plácly.

Pak jsme šli  hodbou na jeviště . Tam byla ještě taková jedna místnost. Stáli tam golfové vozíky .

( nechtěla jsem dát všechny věci z koncertů do jedné kapitoly , ale nechci aby to bylo na hodně kapitol , v Americe nechci zůstat dlouho , takže se omlouvám ale takhle  podrobně budu popisovat jenom dva koncerty.)

,, Ne." Zakňučel štáb a kluci se na sebe. Spiklenecky podívali. Rychle přiběhli k dvěma vozíkům a nastartovali je . ,, Na co čekáš Em!" Vykřikl Loui . Já rychle přiběhla k jednomu z vozíků a naskočila do zasní části. Kluci se na vozících proháněli sem a tam .

Zayn si jako jediný vzal haveboard.
Za chvíli ho ale přestal bavit a tak si sedl do druhého vozíku. ,, Ale noták." Vykřikl jeden z mužů. ,, Bando." Řekl zoufale druhý. Třetí se na ně jenom otočil. ,, Největší koncert který mají mít , sedm minut do začatku a oni se tu vozí na pitomých golfových vozících. " zakroutil ten třetí hlavou.

,, To nemám ani řidičák." Vykřikl Niall když se vyhnul našemu vozíku. Ta chvíle byla nezapomenutelná.

Pak ale přiskočil jeden z mužů a ukradl Louimu klíčky. ,, Mám klíčky!!!" Začal jásat , protože to znamenalo že nás dostanou na podium. To se ale spletli. Rychle jsme se rozutekli pryč . Jenom Zayn tam zůstal . Vzal si skateboard a snažil se ujet . Zase nás odnesli jako pytle brambor .

V tu chvíli jsme už ale stáli kousek od podia . Vlastně ... pod podiem . Loui se na mě otočil . ,, Tu tvojí písničku dáme až nakonec ." Mrkl . ,, Jako takový bonus." Dodal Harry.

Štáb začal odpočítávat sekundy , kdy nás vyšoupnou nahoru na podium.
,, Tak to půjdu na podium až potom." Rozhodla jsem se a otočila jsem se ze stupínku , který jsem okupovala Liamovi.

Deset , devět , osm , sedm.

,, Ani nápad ." Seskočil rychle Liam a popadl mě do náruče . ,, Pusť mě ." Zavrčela jsem , ale Liam to ignoroval . Rychle mi podal druhý mikrofon.
Vzala jsem ho do rukou a vraždila ho pohledem. ,, Víš že tě nesnáším?" Znova jsem procedila mezi zuby , Ale Liam se jenom ušklíbl. ,, To snad ani nejde . Jsem dokonalý." Zavrněl.

Nenápadně jsem přitakala , ale podle jeho výrazu v očích to viděl.

Tři , dva , jedna .

Zaječela jsem . Půda na které jsem stáli se zvedla nahoru a mi najednou byli na podiu. Ozval se nehorázný jekot.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat