Šly jsme pomalu ke kavárně kde jsem měla zaparkovanou motorku.
,, Jaké to je bydlet s pěti klukama?" Zeptala se .
,, Těžký. Jedno větší prase než druhý." Zasmály jsme se . ,, A nebojíš se že tě berou spíš jako holku , než jako kamarádku ." Tahle otázka mě zarazila .,, Je pravda že tam je sem tam nějaká rivalita . Ale myslím že mám v baráku docela respekt . Někdy tě vezmu k nám, až po těch prasatech uklidím." Znova jsem se začala smát.
,, Vlastně... jestli ti nevadí bordel." Zeptala jsem se a čekala jestli vezme mojí nabídku. ,, Nechceš u nás spát? Oblečení ti půjčím. " zaškemrala jsem .Chvíli přemýšlela ale pak kývla . ,, Tvým psím očím nedokážu odolat." Řekla a já začala skákat do vzduchu. ,, Ale co ty víš, třeba jsem masový vrah, znáš mě jeden den." Udělala strašidelný obličej .
,, Chováš sestejně jako já , takže s masovým vrahem nejsi tak daleko od pravdy." Zase jsme se zasmály.Došly jsme k motorce . ,, nebojíš se ?" Zeptala jsem se jí když jsem jí podávala helmu . Zakroutila hlavou a nasadila si jí. ,, Neboj , pojedu pomalu." Snažila jsem se jí uklidnit.
,, TOMLINSON! Jestli tohle bylo pomalu tak nevím co je rychle . Ty mě chceš zabít?!" Vydechla hned jak jsem zaparkovala v garáži. ,, řikám že od masového vraha nemáš daleko od pravdy." Ušklíbla jsem se .
Najednou se přiřítili kluci.
,, Slyšeli jsme křik tak jsme rychle .... aaaaa koho pak tu máme ." Zavrněl Zayn. Selena měla stále helmu.,, Nech si zajít chuť Maliku. " zavrčela jsem. ,, Kluci tohle je Selena . Selen . Tohle je kudrnáč ." Ukázala jsem na Harryho . ,, Chodící mop." Na Zayna .
,, Blonďáček." Niall .,, Moje otravné dvojče ." Loui . ,, A tohle je " ukázala jsem na místo kde má stát Liam .,, Tam má být Liam ". Zašeptala jsem sklamaně.
,, Jinak řečeno. " usmál se Harry .
,, Já jsem Harry , tohle je Zayn , Niall a Louis ." Usmál se .Selen si sundala přilbu. ,, Počkat. Jako ta Gomez?" Řekl překvapeně Zayn. ,, Obě nesnášíme Biebra . Nic není silnějšího než pouto co spojuje dvě holky co nesnáší jednu osobu." Řekla jsem a obě se rozesmály.
,, Dneska tu bude spát . Ale u mě v pokoji! Opovažte se k tomu pokoji jenom přiblížit." Zavrčela jsem . Chytla Selen za ruku a táhla po schodech.
Vyběhly jsme schody a ocitly se v obývacím pokoji. Celá jsem ztuhnula . ,, Liame... tohle se Selen." Podívala jsem se na něj. S nezájmem se otočil .
,, Ahoj Seleno , rád tě poznávám." Usmál se .Pak sezpět podíval na mě a měl zase kamenou masku . Rychle jsem vyběhla schody a práskla dveřmi. Ze schodů se ozvala Selen. ,, Em? Nevím jaký je tvůj pokoj." Podle tónu hlasu se usmála . Otevřela jsem dveře a ona vešla .
,, Co se děje ? Podívala se na mojí uslzenou tvář. ,, To kvůli němu." Přikývla jsem . ,, Ale notaaaak." Vzala mě do velkého objetí.
,, Vše mi řekneš ,ano." Sedla si vedle mě na postel a já začala mluvit. Začala jsem jí vše vyprávět . Začala jsem přes Zaynovi marné pokusy o vztah a dostala jsem se až na posledních pár dní.,, Prostě se choval jinak.... víc na mě koukal. Byl se mnou . Dělal jemné dotyky..." zašeptala jsem .
,, A potom našem polibku..... se chová takhle . Myslí si že toho lituju. Když se ale snažím mu cokoliv říct tak mě ignoruje . Je mu to jedno že mi tím ubližuje ." Zakňučela jsem a Selen mě objala.,, Jak si říkala ... myslí si že toho lituješ. Přitom se ale bojí znát pravdu . Co kdyby jsi opravdu litovala. Proto se radši bude sám trápit než aby jsi mu to řekla do očí." Hladila mě konejšivě po zádech.
,, Trápit sám. On snad nevidí, jak moc mi tím ubližuje?" Zabořila jsem svojí hlavu do jejího hrudníku a dál brečela . Ani nevím jak . Ale pod dlouhé době co mě Selen utěšovala jsem usnula.
Probudila jsem se . Co si budeme povídat ... úplně rozlámaná . Dostala jsem se z jejího objetí a vztala jsem. Udělala jsem hygienu a převlékla se .
Protože bylo teprve půl deváté tak jsem se rozhodla že jí za její velikou oběť udělám palačinky .Seběhla jsem dolů ze schodů . Zastavila jsem se na posledním schodu. Myslela jsem že kluci ještě budou spát.... mílila jsem se . Nespali. Teda , aspoň Liam nespal.
Zhluboka jsem se nadechla a vešla do kuchyně. Ani jeden z nás toho druhého nepozdravil. Přišla jsem ke kuchyňské lince a udělala si těsto . Sáhla jsem po mrazáku abych vytáhla zmrzlinu.
Nešel mi otevřít . Vedle mě si stoupl Liam a čekal až odstoupím . Kdyzm jsem tak udělala tak ho jedním trhnutím otevřel. ,, Děkuju" zašeptala jsem a vytáhla zmrzlinu. Na už hotové palačinky jsem ji naservýrovala.
,, Víš co nechápu?" Řekla jsem když jsem zabouchla hlasitě mrazák. Teď nebo nikdy .
,, Tvoje chování Liame." Bylo vidět jak se napjal . Neotočil se . ,, Řikala jsem ti že toho nelituju , tak proč děláš tohle? Chceš na to zapomenout ty? Ono by to stačilo říct víš? Jenom jedna věta .... Em nesnáším tě a lituju toho že jsem tě kdy poznal ." Řekla jsem a Liam se prudce otočil.
,, Takhle to neni!" Vykřikl a já nadskočila . Zrychleně dýchal a díval se na podlahu.
,, Tak jak to je? Chceš trápit nás oba? Myslíš že kdybych tě neměla ráda tak se s tebou bavím . Myslíš si že jsem si nikdy nepředstavovala náš první polibek? " jeho postoj změkl .
,, Ale jak tak vypadá... ty toho lituješ. Do teď jsem toho nelitovala Liame . A myslela jsem že nikdy nebudu. Ale jestli jeden polibek , to že to byl ten nejúžasnější polibek co jsem dostala je teď jedno .
Jestli jeden polibek , ve kterém byly chované všechny city co každý z nás chová k tomu druhému, zničil to co mezi náma bylo.... tak ano , lituju toho .
Protože potřeba tě políbit ..... mě od tebe úplně odřízla . Nedá se říct že lituju jenom toho polibku.... ale lituju toho , že mě Louis před těmi třemi lety našel v koupelně o těch pár minut dřív." Vzlykla jsem a vyběhla nahoru.,, Em " slyšela jsem za sebou .
Rychle jsem zabouchla dveře . Slyšela jsem jak přiběhl před ně a zaťukal. ,, Neťukej , Selen spí." Utřela jsem si slzy.,, Em otevři." Zlomil se mu hlas .
,, Em doprdele otevři mi!"