24.

140 10 0
                                    

Pak jsem se usmála ale smích mě hned přešel . Odběhla jsem na záchod kde jsem se vyzvracela . Přišel za mnou Loui a podržel mi vlasy.

Chlácholivě mě hladil po zádech .
Utřela jsem si pusu a děkovně jsem se na něj podívala . ,, To bylo možná tím jablkem. Jak není moje tělo zvyklé jíst." Řekla jsem a kluci přitakali. Bylo to jediné odůvodnění.

,, Tak si běž lehnout ." Usmál se mateřským úsměvem. Kývla jsem hlavou a stále se držíc za břicho jsem vyšla schody. Vešla jsem do pokoje a hned zamířila znova k záchodu .
Po chvilce mého objímání záchodové mísy za mnou přišel Liam a udělal to samé gesto jako Louis .

Protože jsem ho ale nečelala tak jsem leknutím nadskočila . ,, Neboj se , to jsem já ."řekl jemně. Zopakovala jsem pak to samé gesto a šla si lehnout.

,, To je z toho jak jsem nebyla zvyklá na jídlo. " řekla jsem a Liam přikývl.

Byl tu ale jeden háček , moje ranní nevolnosti pokračovali dál. O týden později byli Liam a Louis už vytočení z toho co mi Bieber udělal .

Všichni jsme toho dne seděli u stolu .
,, Lidi? " všichni jsme se otočili na Harryho. ,, Vím že je to divné ale .... nechceš si udělat těhotenský test?" Řekl a všichni jakoby prozřeli. ,, Ne ... nenene , nemůžu být těhotná . " chytla jsem se za hlavu .
,, Klid Em, byl to jenom návrh , nemusíš být hned těhotná." Chytil mě za ruku Louis . Kývla jsem teda hlavou a Louis se oblékal aby koupil těhotenský test.

Sedla jsem si na gauč a měla hlavu v dlaních. Cítila jsem jak se z obou stran prohla sedačka . Zvedla jsem hlavu abych zjistila kdo to je a po zjištění že to je Harry a Liam jsem svou hlavu znova zabořila do dlaní. ,, Já nemůžu být těhotná . Vždyť mi je teprve dvacet ." Zakroutila jsem hlavou.

Oba mě objali kolem ramen .
,,Nejhorší je že já bych nedokázala jít na potrat. " zavzlykala jsem a cítila jak si kluci vyměnili pohledy .

,, I když vím že to dítě je jeho." Nedokázala jsem v tuhle chvíli říct jeho jméno. ,, Tak i přesto bych ho nedokázala zabít . I přesto že normálně se dítě zrodí z čisté lásky ... nedokážu zabít něco , co je na mě teď devět měsíců závislé a bude to na mě závislé dalších pět let . " stále jsem brečela .

Louis přijel . Podal mi tu osudovou krabičku a jejich pohledy mě propalovali do té doby dokud jsem nezašla do koupelny .
Plus . Velké čitelné plus . Svezla jsem se po stěně a začala brečet ještě víc . Kluci mě asi slyšeli a proto se rychle seběhli do koupelny .

Podle mé reakce se nemuseli dívat ani na test . Jsem těhotná . Liam mě zvedl a objal mě . Silně ale přesto něžně . ,, Neboj se Em . Postarám se o tebe . Postarám se o vás o oba ." Zašeptal mi do ucha .

Za tu dobu , co jsem se vrátila , se můj vztah s Liamem vrátil zase do původních kolejí. Zase jsme spolu mluvili a náš vztah byl i lepší než byl kdy dřív , ale narozdíl od Harryho a Louise jsme spolu nechodili. V této situaci jsem nemohla říct jestli je to dobře a nebo mě to mrzí.

,, Pojedeme ještě dnes do nemocnice? Zeptat se na ..." Zayn to nestihl doříct .,, Ne ... nepůjdu na interupci. " řekla jsem zlomeně , ale přesto rázně.

,, Nemyslím to , myslím , zeptat se na termín , jestli je v pořádku a tak." Omluvně jsem se na něj podívala a on jenom přikývl . Šla jsem se tedy nahou převléct a jeli jsme . Liam ze mě celou dobu nespustil oči. Byla jsem ráda že náš vztah zůstal na kamarádském... nebo aspoň prozatím .

Dojeli jsme do nemocnice. Louis šel na recepci a vysvětlil celou situaci aby mě vzali bez objednání. S jeho šarmem to šlo velice rychle.

,, Jdu tam s tebou ." Řekl Louis ,,. Kluci vy zůstaňte tady ." Kluci přikývli a sedli si . Až na Liama . Louis nic nenamítal a tak se mnou šli oba . Doktor mi udělal všeljaké vyšetření .

,, Jste ve čtvrtém týdnu těhotenství paní Tomlinson. Zatím nevidím žádné komplikace . Ale nemohu je vyloučit . Mohu se zeptat. Kdo je otcem dítěte?" Podíval se na Louise .

,, Já ne , já jsem bratr." Dal ruce do obraného gesta . ,, Já taky ne ." Zakroutil hlavou.

,, Jedná se o znásilnění pane doktore ." Řekl Loui a doktor zvážněl. ,, Takže nevíte kdo je otcem . ?" Podíval se na mě .

,, Vím ." Kývla jsem hlavou . ,, Justin Bieber ." Řekla jsem a on se na mě chvíli díval jako na idiota .
,, Můj bývalý přítel Justin Bieber , teď sedí ve vězení za únos a za nespočetné znásilnění." Řekla jsem.
On to jenom zapsal do karty . ,, Pila jste v té době alkohol. ?" Zakroutila jsem hlavou.
,, Byla jsem přivázaná k posteli a nedostávalo se mi ani normálních tekutin , takže ne ." Řekla jsem .
,, Ale mlátil mě a podle vašich slov jsem v té době byla už těhotná." Zapřemýšlela jsem .

Doktor to zase zapsal . ,, A bral otec dítěte ." Při tom oslovení jsem se ošila .

,, Bral otec dítěte v té době on alkohol?"
Přikývla jsem . ,, Tvrdý alkohol i drogy ." Řekla jsem . ,, Nevíte přesně jaké drogy , slečno?" Zakroutila jsem hlavou. ,, Místo vyšetřovala policie , mohli bychom jim zavolat." Řekl Louis a odběhl na chodbu.

,, Bude dítě v pořádku?" Zeptala jsem se s nadějí v hlase . ,, Nebudu vám lhát slečno . I když jsem doktor , který má lidské životy zachraňovat... myslím že interupce by byla dobré řešení. Kdyby neměl plod žádné následky z drog , od vašeho bratra se dozvíme další informace , tak by i tak došlo k předčasnému porodu . Klidné těhotenství vám opravdu nemohu zaručit. Také je možnost že se dítě narodí v postižením . Drogy zasahují do nervového systému dítěte. Ve vašem případu je procento o hodně větší než u ostatních mladých prvorodiček." Řekl a já se vystrašeně podívala na Liama.

Bylo vidět že moje rozhodnutí si to dítě nechat se mu nelíbilo . V tu chvíli přišel Louis. ,, Podle policie byl už dlouholetý feťák." Řekl a já přikývla .,, Takže se u něj našlo skoro od každého něco .

Extáze , kokain , marihuana , heroin a dokonce i crack." Řekl . Podle jeho výrazu bylo vidět ze se snažil na něco nezapomenout.

,, Zapíjel to alkoholem." Dodala jsem .
,, Vaše těhotenství je velikánské riziko pro vás a i pro plod , je vám jasné že je velice malá šance že bude zdravé a nebo že přežijete oba porod?" Zeptal se doktor a já přikývla .

,, I přes tyto podmínky jste přesvědčená , že nechcete těhotenství předčasně ukončit ?" Znova jsem kývla .

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat