46.

121 8 0
                                    

,, No kde jste." Zakňučel Niall , který byl už podle jeho tónu hlasu hladový. Teda... víc hladový než normálně.

,, Vy jste se domluvili?" Ušklíbl se Louis který držel Harryho kolem ramen. Druhou rukou držel Zayna , aby to nebylo tak nápadné . Ale i tak bylo poznat podle toho jak Harryho drží , že to mezi nimi jiskří.

,, Ne , nedomluvili." Řekla jsem . ,,Liam mě šmíroval přes klíčovou dirku." Vyplázla jsem na něj jazyk . ,, Nene!"
Ohradil se Liam a já se musel smát .

,, Tak jdeme už?" Znovu zakňučel Niall a vyběhl z hotelu. ,, Proč nejdeme na snídani do hotelu. ?" Zeptala jsem se .
,, Máš jeden pokus na hádání." Ušklíbl se Zayn , kterého už Loui pustil.
,, Niall?" Zvedla jsem jedno obočí.
Podle Zaynova obličeje to byla správná odpověď.

Došli jsme ke dveřím . Liam otevřel jedny dveře a Loui ty druhé. Já i Harry jsme se na sebe usmáli a prošli jsme .
,, Pravý gentlemani ještě nevymřeli. " Podíval se Liam a toho kluka , který mě svlékal první den pohledem. Dnes se nedá říct nic jiného.

Zayn prošel rychle za náma , než by se mu dveře zavřeli. Kluk se ušklíbnul a nastavil Liamovi nohu.

,, Liame !" Vykřikla jsem , ale bylo pozdě. Liam zakopl o jeho nohu a letěl na zem. Snažila jsem se ho chytnout .
To se mi také povedlo , ale kvůli jeho síle a gravitaci jsme spadli oba dva.

,, Sakra." Podívala jsem se na svojí krvácející dlaň a odřenné koleno.
Liam mě postavil na nohy . ,, Jsi v pohodě .?" Zeptal se starostlivě. Jenom jsem přikývla .

,, Ty hajzle ." Zavrčel Loui a hnal se k němu.  Harry ho naštěstí zastavil . Zayn vypadal že by mu nejraději taky jednu vrazil a Liam ho už viděl na smrtelné posteli.

Než kluci stihnuli něco udělat , tak jsem k němu přišla já.  ,, To že jsi schodil mě . To by bylo ještě v pořádku.
Ale že jsi vůbec nabral tu odvahu , v tomto případě demenci a podkosil nohy Liamovi.... to bude mít ještě velkou dohru chlapečku. " zavrčela jsem .

,, V tomhle hotelu si už ani neškrtneš. "
Zabodla jsem svůj prst do jeho hrudi.
,, A postarám se o to , aby jsi si neškrtl v žádném hotelu v New Yorku. Jsem velice špatný nepřítel ." Otočila jsem se a šla ke klukům.

Najednou se ozvalo plesknutí a já ucítila něčí ruku na svém pozadí. V tu chvíli jsem se prudce otočila a podívala se na jeho šklebící se tvář.

,, Liame? Měl si pravdu. Blbej ksicht." Řekla jsem větu , kterou řekl Liam první den , co jsme toho kluka potkali. Otočila jsem se na něj. Zatnula jsem ruku v pěst a vší silou mu vrazila do čelisti. Hned jak se moje ruka dotkla jeho spodní čelisti , tak jsem ucítila bolest. V záplavu zlosti jsem jí ale přesunula dozadu do mozku a nevnímala jí.

Bolestně se chytil za ono místo. Po odtáhnutí ruky zjistil že mu teče krev .

Podívala jsem se na svojí ruku a začala poskakovat. ,, Bolí bolí bolí." Začala jsem kňučet.

,, Docela smutné , že tě musí bránit holka." Nedal si říct kluk. ,, Docela smutná událost pro lidi , co budou muset na tvůj ksicht po dnešku furt koukat. " zavrčel Liam a vrazil mu taky.

Bylo jasné že Liam má větší sílu. Kluk klopýtl dozadu a narazil hlavou do zdi.
,, Ty máš fakt blbý den." Ušklíbl se Harry.

,, Co se to tu děje?!" Vykřikl muž co přišel. Podle toho , že ho to zajímalo , jsme mohli usoudit že je to majitel.
A možná taky kvůli tomu že to měl napsané na jmenovce.

,, Děje se tu to , že tu máte nevychované zaměstnance pane." Řekl Louis , kterému bělaly klouby . Harry ho ale stále držel aby mu nic neudělal.

,, To není možné . Pan Jacob je velice slušný mladík." Zakroutil hlavou muž.
,, Sexuální obtěžování , v podobě sahání sa hýždě a napadení , v podobě podkopnutí nohy." Zavrčel Zayn a já mu ukázala svojí dlaň s koleno. On se podíval i na Liama , který mu ukazoval své rozbité koleno.

Muž jakoby procitl. Přešel k chlapci a vší silou mu strhl jmenovku. ,,Nechceme odškodnění. Chceme jenom aby neměl možnost pracovat v Hotelu . Ani v jednom." Řekl Liam.

,, A taky možná trochu obvazu." Dodal po tom, co se podíval na naše zranění.
Můž kývl hlavou. ,, Pojďte se mnou." Řekl a já s Liamem jsme ho následovali.

,, Jděte napřed . Pak si zavoláme . " mrkl na kluky Liam . Podívala jsem se na Nialla , který byl vzteky bez sebe kvůli tomu klukovi. Kvůli tomu co nám udělal a kvůli tomu , že ho zdržel od jídla.

,, Měla si docela ránu." Ušklíbl se Liam.
,, Ještě aby ne , mám nejlepšího trenéra na box ." Usmála jsem se. Liam boxuje dost často. Po tom co se stalo s Justinem jsem začala boxovat s ním.

,, A taky mi možná připomínal trochu Justina." Ošila jsem se nad tou představou. Muž nás posadil do křesla a odběhl pro lékárničku .

Znova jsem se zahleděla do prázdna .
,, Připoměl mi Justina .... ten vztek se nahromadil. To co mi udělal. To že mi podkopl nohy a to nejhorší... že je podkopl i tobě .... vybavil se mi ten sen a já měla najednou nehoráznou potřebu ho bouchnout..... i když to nebyl on."

Mluvila jsem k Liamovi , ale za celou dobu jsem se na něj ani jednou nepodívala . Stále jsem koukala do prázdna . ,, Ten sen ti stále leží v hlavě?" Zeptal se mě a já přikývla.

,, Byla to jen noční můra ." Usmál se a vzal mě kolem ramen .,, Bojím se toho že by to mohlo být znamení . Znamení toho , že je jsme neviděli Justina naposledy . Znamení , že se při jeho další návštěvě stane něco zlého . Hodně zlého ." Aniž jsem si to uvědomovala , začala jsem se nekontrolovatelně třást .

Nevšimnula jsem si ani toho , že na mě Liam mluvil a ani toho , že už se muž vrátil .

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat