Přijeli jsme k velké budově . Všichni jsme vystoupili a šli za pánem který na nás čekal u vchodu.
Nevím jak tuhle akci moc nazvat. Bude to autogramiáda , chvilku i budou kluci odpovídat na otázky novinářům a fanouškům a pak, to je teda překvapení , zaspívají pár písniček . Takový den s 1D.Rozhlížím se po celé budově .
,, Jsi nervózní? " zeptá se Liam.
,, Jo. Sakra hodně." Přiznám se .
,, Neboj , jsme tu s tebou ano? " usměje se a vezme mě kolem ramen a mě to uklidní.,, Leeroy má pravdu Em, jsme tu s tebou." Vezme mě z druhé strany Louis . Druhou rukou drží Harryho za ruku a já se jenom usměju. " Nemusíš kdyžtak odpovídat na to, na co se tě zeptají." Usměje se na mě zpět , ale já se v tu chvíli zastavím.
,,Cože-...? Já myslela , že budu.... Sedět někde opodál ? Jak jako nemusím odpovídat? Jak se mě jako můžou zeptat?" Začnu hned vyšilovat.
,,Hups?" Zaculí se Loui. ,,Aaasi jsem ti moc nevysvětlil , že v tom budeš taky-.. co?" Nevinně zamrká.Otočím se na patě a chci se rozejít hned k autu. V tu chvíli mě ale chytne Liam už znovu za zápěstí a rozejde se semnou dopředu. ,,Nesnáším tě" zakňourám poraženě. ,,Vás všechny-!" Probodnu je všechny postupně nervózně pohledem.
"Miluješ nás" Pošle mi kudrnáč vzdušnou pusu.,,Tohle si zkoušel na jiného Tomlinsona." Zamručím teď uraženě , ale i tak mi lehce zacukají koutky , když oba dva zrudnou.
Už jsme skoro u jeviště , jestli se to tak dá nazvat. První na programu jsou ty otázky . Ten velice milý pán , myšleno hodně ironicky , nám ukázal na dveře do kterých máme jít . Už jsem slyšela šum lidských hlasů. Zastavila jsem se což zapříčinilo že se zastavil i Liam a Louis . Protože Loui držel Harryho za ruku tak i ten .
,, Nic se neděje ? " usměje se Liam .
,, Budu sedět vedle tebe ano?" Já jenom přikývla . Znova jsem se rozešla ale hned zase zastavila .
,, Kluci? " otočila jsem se na Harryho a Louiho. Oba se na mě podívali. ,, Ruce" mrkla jsem na ně.Podívali se na svoje ruce a rozpojili je . Oba dva zamumlali něco ve smyslu díky a já se usmála .
,, Tak můžeme? " zeptal se Liam a já znova jenom přikývla. Zayn otevřel dveře a fanynky začaly jásat. První šel Zayn , potom Niall, Harry , Loui , já a pak Liam . Ty idioti semnou počítali už dlouho, protože jsem tam měla už svoje místo .
Jednou je fakt zabiju.Celá jsem se napjala a orosila .
,, Nic to není ano? Jsme tu s tebou, nic se ti nestane ." Zašeptal mi do ucha Liam a já byla zase trochu klidnější. Sedla jsem si na židli . Na stole předemnou byla jmenovka s mím jménem . Seděla jsem vedle Louiho a Liama .Otočila jsem se na brášku a ten se jenom povzbudivě usmál. Když jsem sjela pohledem níž tak jsem viděla znova jejich spojené ruce . Musela jsem se pousmát .
Hned jsem si ale uvědomila kde jsem a otočila se na fanoušky . Mnohé z nich si mě přeměřovaly pohledy . Ale převládaly usměvavé pohledy nebo dokonce i dívky které mi mávaly . Tak jsem jim zamávala na zpět . Jenom se začervenaly a vypadaly jako kdyby měly omdlít.Skoro celou dobu jsem nevnímala.. připadalo mi to jako věčnost .
Až...
,, Otázka na pana Louise Tomlinsona a Harryho Stylese . Jak to máte mezi sebou , jak váš vztah přijala vaše rodina?" Novinář se otočil na mě .Podívala jsem se na Louiho a Harryho .
Rychle jsem odpověděla za ně. ,, Na jejich vztah reagujeme všichni dobře . To samé jako vztah celé skupiny . Všichni jsme jedna velká rodina . Máme se rádi všichni , bez ohledu kdo to je ." Usmála jsem se na publikum .Loui se na mě děkovně usmál ale novinář pokračoval . ,, Mám tedy otázku na vás . Emily Tomlinson . Co vy a Liam Payne? "
Zadrhla jsem se . ,, Na vztahy v naší velké rodině , myšleno skupině , nebudeme odpovídat . I kdyby jsem byl já a Em zasnoubení tak vám dotoho není nic" odpověděl za mě Liam . Pár fanoušků si začalo hned něco šeptat a zvedlo se automaticky víc rukou a i novináři se snažili dostat se ke slovu.,, Tím to ukončujeme otázky" naštvaně se zvedl Zayn . ,, Prosím , všichni do řady . Budeme podepisovat fotky" mrknul do publika kde se ozvalo slastné ach .Fanoušci se zařadili do řady, nebo spíš do velké tlačenice . Bodyguardi je ale potom ,,srovnali " . Jenom je seřadili do řady , aby jste si nemysleli že byli nějak hrubý.
Mě většinou přecházeli. Pak ale přišla holčina která se zeptala jestli se může vyfotit semnou i Liamem. Nebyli jsme proti . Většinou to nedělají . Po špatných incidentech kde je od nich fanynky nemohli odtrhnout. Toto ale byla v rámci možností malá akce.
Naklonili jsme se přes stůl a dívka se s náma vyfotila . Měla slzy v očích . Už chápu co na tom kluky baví . Ta jejich radost. Potom vytáhla velký plakát na kterým jsem byla já a .... Liam?
,, Jste spolu krásný! " Chtěla jsem něco řícz ale Liam mě zastavil. ,, Hrozně vám to spolu sluší! Shipuju vás! Vás a Larry" ukázala na Harryho a Louiho a já se nezmohla na nic jiného než na úsměv.Když jsme se podepsali a ona odešla tak jsem se na něj otočila . ,, Proč si mě zastavil?" Založila jsem si ruce na prsou , ale on dělal že mě neslyší.
,,Aha ... pán mě ignoruje , super" otočila jsem se zpět na fanoušky . Nebudu lhát . Přišlo i za mnou hodně lidí. Né tolik jako ke klukům ale hodně.
Mnoha z nich mi přálo ke vztahu s Liamem a já neměla sebemenší potřebu něco vyvracet. Mělo to vůbec cenu?Když autogramiáda byla u konce tak se zvedl Niall .
,,Lidi? Já a kluci máme pro vás překvapení ." Usmál se . Lidé co tu pracují nahnali fanoušky ven . My šli zadní stranou kde bylo připravené jeviště. Stoupla jsem si tam taky , protože mi ještě neřekli kam si mám jít sednout. Před náma už byl celý dav .
Niall si vzal kytaru . Za ně se postavily bubny a dostali i mikrofony . Fanoušci začali šílet.
,, Hej? A Em nedostane mikrák?" Křikl Loui na lidi .,, Cože?! Nenenene... tohle jsme si nedomluvili , neměla jsem tu vůbec bylt natož zpívat!" Řekla jsem bohužel už do mikrofonu . Na to se ozval divčí křik a skandování mého jména . Otočila jsem se na Louiho který se potutelně usmíval. ,, Nesnáším tě Tommo." Zavrčela jsem a ozval se jásot . Začali písničkou She's not afraid.
Rozezněla se kytara . ,, Já mám asi zpívat co ?" Křikla jsem mimo mikrák na Louiho .
,, To poznáš" mrkl na mě . Fajn.... super .
Harry začal zpívat a já věděla že jsem v prčicích . Pak zpíval Louis a přišel na řadu Liam . Podívala jsem se na něho a on mi něco řekl . Podle pohybu rtů zpívej .Vykulila jsem oči . Začala jsem zpívat .
Zpíval naštěstí i on a tak jsem neměla takovou trému .
Pak přišel refrén který zpívá Zayn a já si oddychla . Při refrénu se na mě Liam celou dobu díval .
( Snad znáte překlad . Když ne -
Nebojí se té veškeré pozornosti
Nebojí se zdivočet
Jakto, že se bojí zamilovat se
Nebojí se strašidelných filmů
Líbí se jí, když se líbáme ve tmě
Ale bojí se zamilovat.)Zjistila jsem že zpívám jenom s Liamem a byla jsem za to velice ráda . Písnička byla u konce . Liamův pohled jsem cítila vždy při refrénu .
Když byl koneč tak začali jásat. A já se jenom nervozně usmála .
Loui se na mě otočil . ,, Zpíváš místo Nialla , jo?" Řekl a otočil se zpět. ,,Jak místo! On nezpívá se mnou?! Nebudu mu brát přeci- " ani jsem to nestihla doříct, protože se ten blonďák ozval. "Smůla! Nemáš na výběr , Em" zazubil se na mě a Loui jenom pobaveně zakroutil hlavou a já se snažila vzpomenout si na slova .