48.

124 7 0
                                    

Chovala jsem se už normálně. Ten zlý pocit a všechno co doprovázelo onen stav , zmizelo. ,, Tak se jdeme najíst?" Usmála jsem se jak vyměněný člověk . Taky jsem si tak připadala.

,, Jsi v pořádku?" Zeptal se mě Harry když jsem vyskočila čile na nohy.
,, Když mám depky , tak je to špatně , když jsem veselá , tak je to špatně." Zakroutila jsem hlavou. ,, Tak si vyberte kluci" ušklíbla jsem se .

Liam a Louis vypadali nejvíce sklesle .
,, Kluci... nic mi není . Opravdu." Usmála jsem se a oba dva objala.
,, Před pěti minutama jsi tak nevypadala ." Zakroutil smutně Liam hlavu . 

Nevěděla jsem jak ho rozveselit. ,, Budu vpořádku , když budu s váma ." Řekla jsem a usmála jsem se na něj. On se jenom smutně pousmál a dál byl duchem nepřítomný.

Vyšli jsme z hotelu a já šla vedle Harryho. ,, Ničí mě , vidět je takhle." Zakroutil hlavou. ,, Co myslíš že mě Hazz? Když vím že jsem příčinou jejich smutku." Zamumlala jsem .

,, Nějak je musíme rozveselit ." Usmál se trochu šťastněji Harry. ,, Nevím co u tebe znamená rozveselit .... ale vy dva se na veřejnosti nesmíte projevovat jako pár a my dva ještě pár nejsme."

Začala jsem mu to rychle vymlouvat, když mi došlo co chce asi udělat.

,, Ještě?" Zvedl jedno obočí a na jeho tváři se vytvořil široký úsměv. ,, Toto mi potom ještě vysvětlíš mladá dámo." Udělal uraženyl obličej. ,, Jsem z vás nejstarší! Teda... Loui je starší... ale jenom o pár minut... takže jsem starší než ty!" Vyplázla jsem jazyk .

,, Nejstarší , ale přesto nejmenší." Oplatil mi gesto Harry. Než jsem stihla něco namítnout , pokračoval.
,, No nic ty stará . Možná rovnou důchodkyně ?" Ušklíbl se . ,,Neprovokuj." Pohrozila jsem mu.

,, Dobře seniore. Teď musíme rozveselit ty naše dvě hromádky neštěstí. " Usmál se Harry a já se musela usmát už jen z jeho zamilovaného úsměvu. Chytl mě za ruku.

,, Hazz... nevím jestli je zrovna tohle rozveselí." Podívala jsem se na naše propletené ruce. ,, Tahle část ne, to máš pravdu , ale musíme to udělat trochu nenápadněji." Mrkl a došel až ke klukům , kteří se vlekli před náma .

Harry chytil Louiho za ruku , já ho napodobila a chytla za ruku Liama.
V tu chvíli jsem pochopila co myslel tím  nenápadně. Podívala jsem se na ně. Bylo vidět jak Loui ožil. Musela jsem uznat že ožil i Hazza. Spolu byli prostě kompletní.

Pak jsem se otočila na Liama , který byl taky plný života. Hned jak zjistil že se na něj dívám , tak se na mě otočil a věnoval mi jeden z jeho krásných úsměvů.

,, Kam půjdeme Nialle?" Zeptala jsem se našeho vůdce . Na odpověd mi něco zabručel , ale já jsem mu nerozuměla .

,, Takže se nechám překvapit." Zamumla jsem si pro sebe zase já a Liam se tomu zasmál. ,, Čemu se směješ?" Udělala jsem uražený pohled, který se mi ale vůbec nepovedl, protože mi cukaly koutky.

,, Ani nevím." Usmál se a pustil mou ruku. V tu chvíli jsem se na něj vyděšeně podívala. To jsem udělala něco zle?

Než jsem ale stihla dál přemýšlet nad chybou , proč mě Liam pustil, tak mi dal ruku kolem pasu a přitáhl si mě k sobě. Moje tváře se začaly červenat.

Naše houpavá chůze byla skoro identická , protože jsem dělala větší kroky . Položila jsem si hlavu o jeho paži a tím ještě víc spojila naší chůzy.

Podívala jsem se mu do tváře , která mě znovu s úsměvem pozorovala .
Zvedla jsem jedno obočí , abych mu tím dala na jevo , že nevím proč na mě kouká.

,, Jsi krásná." Usmál se . Jeho upřímný tón hlasu a něžný pohled dovolili mým tvářím nabrat ještě víc rudou barvu.

,, Jestli chceš aby moje tvář vystřídala všechny odstníny červené ,tak pokračuj." Řekla jsem , ale můj hlas se zadrhával. Znovu se usmál a jestli to bylo ještě možné, přitáhl si mě blíž k sobě. ,, Já nemůžu za to , že se červenáš nad pravdou."

Hned jak to vyslovil tak přiběhly fanynky. Kluci se snažili najít únikový východ . Teď to znělo velice povrchně, ale pochopte naší situaci.

To se ale od někud vyřítila ochranka a udělala kolem nás nepropustnou zeď.
,, Bobe , to je v pořádku." Usmál se Loui , který hned pustil Harryho ruku. Stále se jí ale letmo dotýkal.

Ochrance se povedlo fanynky postavit do řady . Kluci se s každou z nich vyfotili. Nebylo jich tolik , aby to byla nějaká velká doba.

,, Můžu tě obejmout?" Zeptala se jedna z dívek Nialla. ,, Nikdy se mě neptejte jestli mě můžete obejmout. " řekl ostře a fanynka se zarazila . ,, Prostě to udělejte ." Zasmál se a objal dívku .

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat