Zbytek cesty probíhal v pořádku. Liam se na mně otočil. ,, Scarlet?" Zeptal se. ,, Opovaž se mi tak jednou říct a jsi mrtvej , stejně tak jako když chci Malika zavraždit za to , když mi řekne Em." Zasyčela jsem .
,, To to jméno nemáš hodně ráda co?" Zeptal se a já přikývla . ,, Když už mi chceš nějak říkat, tak Max . To Mám ráda . V rámci možností" Usmála jsem se . ,, Dobře , Max." Oplatil mi gesto ale pak se otočil k oknu a položil na něj prst. ,, To je ten stadion." Řekl a já zvedla zrak.
,, To je obrovské!" Vyjekla jsem. ,, Jo . To teda ." Řekl nadšeně Liam. ,, Teď nás odvezou na Hotel . Tam si vybalíme a tak za tři hodiny pojedeme sem a připravíme se na koncert. " vysvětlit mi průběh dne.
Netrvalo to dlouhou a stalo se přesně to , co mi Liam popisoval. Autobus nás dovezl před luxusní hotel a my vylezli .
Hned k nám po zavolání portýra přiběhli nosiči zavazadel a chtěli nám pomoct odnést ,docela těžké ,kufry nahoru.Niall si ale chytnul oba dva kufry . ,,Jsem snad kus chlapa ne?" Zavrčel a hned po třetím kroku kufry upustil .,, Tak asi nejsi ." Uchechtla jsem se . ,, Co tam sakra vozíš Nialle?" Ušklíbl se Louis. Niall nestihl ale odpovědět ,protože už nám brali zavazadla a my je měli následovat.
V tu chvíli ke mě přišel kluk , podle odhadu stejně starý jako my . ,,Mohu ?" Ukázal na kufry a já jen přikývla.
,, Takové krásné slečně je mi čest odnést zavazadla." Zamrkal a zvedl kufry. Jeho svaly se pod uniformou napnuly . Otočila jsem se na Liama který odmítl kluka vedle něj a zval si zavazadla sám.Svaly se mu také naply . Připadalo mi že si ty zavazadla nenechal vzít jen kvůli tomu abych viděla že ..... tuhle myšlenku jsem hned zahnala pryč.
Kluk , Já , Liam , kluk co nese kufry Niallovi a Niall jsme nastoupili do výtahu. Dalším výtah pojede zbytek , který se skládá ze tří dalších kluků , Louiho , Harryho a Zayna.
,, Odkud jste přijeli?" Zeptal se mě ten kluk . ,, Neznáš snad One Direction.?" Zavrčel Liam . Kluk se otočil na něj.
,, Promiň , ale hudbu pro holky neposlouchám." Ušklíbl se.,, Co si to řekl ?!" Vykřikl Niall i Liam zároveň . Liam se k němu přiblížil.
,, Ještě jednou řekneš takovou kravinu , a poletíš prázdnou výtahovou šachtou."
Zavrčel.,, Liame ." Dala jsem mu rucena hruď .
,, No co! " vykřikl . ,, On nás tady uráží zlato!" Znova zavrčel.Ten kluk sezastavil v pohybu. ,, Vy spolu chodíte?" Ukázal na mě a na Liame . ,, Ne. Ano." Řekli jsme jednohlasně s Liamem. Oba jsme se na sebe podívali.
,, Nemusíš si mě přivlastňovat Liame ." Sykla jsem . ,, Ale on tě úplně svléká pohledem." Ukázal na toho kluka .
,, Vždyť se mi ani nelíbí ." Zakroutila jsem hlavou a Liam byl hned klidnější.
,, Není to můj typ." Opatrně jsem položila Liamovi ruku na rameno.
,, A kdo je tvůj typ?" Zaptal se a jeho svaly se pod mým dotykem napnuly.,, Co myslíš ." Zvedla jsem jedno obočí.
,, Tak co teda." Překazil tuto chvíli kluk.
,, Chodíte spolu , nebo ne?"Liam se na něj s klidným pohledem otočil. Ale já poznala jak mu žhnou oči.
,, Neboj se." Zavrčel Liam. ,, Až půjdeme spolu po rudém koberci , tak si všimneš kdy bude mít snubák." Mrkl na něj Liam . Tentokrát jsem stuhla já.,, Nialle , půjdeš nám za družičku?" Uchechtla jsem se zaskočeně abych odvedla pozornost od svých rudých tváří. ,, Kluk může být družička?" Zeptal se udiveně.
,, Pravda." Přikývla jsem . ,, Tak družička bude Zayn." Řekla jsem a Niall s Liamem se zasmáli.Vyjeli jsme až do posledního patra .
Liam vystoupil první . Kluk se ušklíbl .
Podíval se na Liama . ,, Dáma první."
Pokyne rukou. ,, Gentlemani nevymírají." Mrkl na mě .Já ho ignoruju a otočím se na Nialla . ,, Zayn tu není , tak budeš muset dámu hrát ty Nialle." Uchechtnu se a Niall vyjde z výtahu . Pak až teprve jdu já. Podívám se Liamovi do očí . Na rtech mu hraje výtězný ušklebek.
Zavedli nás až do naší chodby .
,, Pokoje máte rozdělené jak?" Zeptal se kluk s nadějil v hlase , jakoby doufal že budu v pokoji sama.,, Slečna... omlouvám se , Pan Malik a Horan , jeden pokoj." Ušklíbl se Liam.
,,Novomanželé Tomlinsonovi." Řekl Liam a já ho dloubla loktem pod řebra .
,, Pan Styles a Tomlinson druhý pokoj."
Ujasnil Liam .,, A paní Payne a pan Payne další pokoj." Přitáhl si mě k sobě blíž .
Kluk po něm hodil klíčky od jednoho z pokoje . Snažil se to hodit špatně , ale Liam to jedním rychlým pohybem ruky stejně chytil.,, Blbej ksicht , blbý kecy a i blbá muška .... chlape , je mi tě líto ." Uchechtl se Liam když odemykal dveře . Kluk něco zamručel , ale to už jsme neslyšeli.
,, Páni." Hvízdnul Liam. U velké prosklené stěny stála manželská postel . ,, Harry." Zakroutila jsem hlavou. ,, No neřikej že nám Harry nevybral dobře , paní Payne ." Mrkl na mě . ,, Krásná manželská postel ." Skočil na ní .
,, Na paní Payne si budeš muset ještě počkat." Vyplázla jsem jazyk. ,, Já si klidně na paní Payne počkát. To ale paní Payne musí vědět že jsem velice trpělivý." Řekl a dal si ruce za hlavu.
,, Tak až jí někdy potkám tak jí to vyřídím ." Podívala jsem se do zrcadla a prohrábla si vlasy . ,, Tak jí to klidně řekni už teď , když jí vidíš." Řekl Liam a já zvedla svůj pohled a podívala se na svůj odraz.
Prudce jsem se otočila , ale než jsem stihla něco říct tak do pokoje přilétl Harry a skočil nám na postel . A na Liama . ,, Harolde!" Vyjekla jsem , protože jsem se toho dlouhovlasého kudrnatého paka lekla.