14.

153 9 1
                                    

Sejdeme s Liamem dólu . ,, Jsi v pohodě? " zeptá se Louis . Ani jemu neunikl můj zaražený výraz a to měl oči jenom pro Harryho.

,, Jo jsem ." Nejistě jsem se usmála.
,, Liam na mě omylem vybafl , nečekala jsem to ." Snažila jsem se vymluvit .
Kývnul nevěřícně hlavou. Jeho oči však říkali že na toto téma ještě příjde . V kapse mi znova pípla zpráva a já znova stuhla . Loui , Liam a Zayn mě propalovali pohledem.

Přešla jsem ke krabicím s jídlem a křečovitě vytáhla Hawaii. Dneska neměl Zayn ani žádnou poznámku vůči ananasu . Nezapojovala jsem se do konverzace . Jedním uchem šla do vnitř a druhým ven.

,, Někdy mi přepadá jako že jsem jedna velká rodina ." Řekl Zayn . Až teď jsem začala poslouchat. Podívala jsem se na Liama a zjistila že on je taky mimo.

,, Ty s Harrym jste zamilovaný puberťáci " ukázal Niall na Louise .
,, Já a Zayn děti ." Ukázal na sebe a Zayna. ,, A Em a Liam rodiče ." Ukázal na nás dva .

,, Nialle nemluv s plnou pusou." Zamumlal Liam když zjistil že o něm mluví. ,, Vždyť to řikám! Oba dva jsou rodičové . " znova si kousnul do pizzy.

,, Někdo na vás musí dát pozor ." Řekla jsem a pokrčila rameny. ,, A kdo dá pozor na tebe?" Řekl s prázdným výrazem Liam.

Myslím že Liama a Louiho jsem mou nepovedenou výmluvou neobelhala.
Ignorovala jsem Liama a jeho otázku.
,, Co máme dnes v plánu." Snažila jsem se odvést pozornost.

,, Ty nic ." Řekl Loui . ,, Ty máš ještě být v nemocnici. My jsme si tě prostě jenom ukradli domů ." Ušklíbl se . ,, My ale taky nemáme nic v plánu ." Řekl Harry a zasmál se . ,, Až na Nialla který plánuje dojíst všechny pizzy jak koukám ." Ušklíbla jsem se . ,, Měli bychom si dát nějaké předsevzetí ." Řekla jsem .

,, Je jedno že je půlka roku." Umlčela jsem Zayna dříve než stihnul něco říct.
,, Například že budeme chodit cvičit." Podívala jsem se na kluky a čekala jejich reakci . Dostalo se mi jako odezva pětihlasné Platí.

,, A možná taky.... že budeme jíst zdravěji , ať to sedí k tomu cvičení." Kluci chvíli přemýšleli. Ozvalo se čtyřhlasné platí .

,, Já nesouhlasím! " vykřikl Niall . Vyskočil ze židle a přilepil se ke krabicím od pizzy. ,, Můj Milášek." Zavrčel . Ozval se veliký smích.

Otočila jsem se na Harryho který to celé nahrával . A začala jsem se smát taky . ,, No nic " vzala jsem si do ruky poloprázdnou krabici . ,, Liame? Zavolal jsi toho opraváře?" Podívala jsem se na něj. Vykuleně se usmál a ,, nenápadně " si dal telefon k uchu. Praštila jsem ho krabicí po hlavě , jenom tak , symbolicky.

,, Chudák pizza! Ta za to nemůže!" Vyjekl histericky Niall. Zakroutila jsem hlavou . ,, Jak malý " protočila jsem očima .

,, Papa mami." Řekl Zayn když jsem šla nahoru. ,, Ty být moje dítě tak už jsi dávno v BabyBoxu. " zabouchla jsem dveře od svého pokoje . Ze zdola se ozval smích .

Položila jsem pizzu na postel . Vzala jsem mobil do ruky . Pročpak mi to nebereš . První zpráva . Moje srdce bylo jako o závod . Ignoruješ mě ? To se ti nepodobá . Prstem jsem sjela na další zprávu .

Emily . Je mi to líto . Tak kurevsky líto . Nechtěl jsem . Litoval jsem toho hned jak se to stalo . Po tvářích mi tekly slzy .

Přes mé oči zalité slzama jsem mu odepsala . A proto jsi s ní chodil bůhví jak dlouho? 3 měsíce ? Rok , dva?!
Proto teď trpí? Jestli jsi se s ní rozešel kvůli tomu že jsi začal spytoval svědomí , tak se k ní zase rychle vrať. Nekaž život další mladé holce .

Odeslala jsem zprávu . Odhodila jsem mobil a odběhla do koupelny . Rychle otevřela skřínku, vytáhla žiletku a přiložila si jí k žíle . Jedno trhnutí. Stačilo by jedno trhnutí. Žiletka se dotkla mé kůže. Kov byl studený .

Zavřela jsem oči a tiskla k sobě zuby . Přitiskla jsem jí ještě blíž . Tak že byla silou tlačena do mé kůže . Jeden pohyb.
Jeden tah a bude konec . Už se mi to jednou skoro podařilo . Proč mi to teď nejde . Dala jsem žiletku dál od ruky. Do koupelny vletěl Liam .

,, Em ." Vykřikl vytrhl mi prudce žiletku z ruky . Bohužel jeho zbrklost poranila mě i jeho. Samozřejmě mi tekla krev . Ale netrefil žílu . Nebylo to ani hluboké .

,, Četl jsem ty zprávy." Vyděšeně jsem na něj pohlédla . ,, Neboj se , nic Louisovi říkat nebudu . Ale slib mi , že s tím přestaneš... a už nikdy si neublížíš." V jeho očích byla bolest . Veliká bolest.

,, To první ti slíbím Liame . Ale to druhé nemůžu . Nemůžu to slíbit něco co dokážu porušit . Nedokážu ti lhát . Tobě ne." Zakroutila jsem hlavou. Zase mi tekly slzy . Nebo ... nepřestaly téct .

,, Kde jsou kluci?" Zeptala jsem se ho .
,, To je teď jedno , na zahradě." Ignoroval další moje pokusy změnit téma . ,, Jak dlouho to trvá . Ty zprávy?" Zeptal se mě . Za celou tu dobu ze mně nezpustil oči . Jakobych se rozplynula kdyby uhnul pohledem.

,, Ode dneška , jinak jsem byla celou dobu s tebou. Jsem z toho venku , opravdu." Řekla jsem .
,, To vidím." Chytl moji ruku . Tu poraněnou . Chytil ji moc silně . Měl v sobě hodně vzteku. Sykla jsem .

Jeho oči hned změkli . Podíval se mi na ruku . ,,Nemám tu obvazy ." Řekla jsem když se nakláněl ke křínce. Sundal si černé tričko a přiložil mi ho na zápěstí. Podívala jsem se mu do očí které mé celou dobu propalovaly .

,, Nekrvácí to tolik." Jenom zakroutil hlavou . Volnou rukou jsem mu sáhla na dlaň . Rozevřel ji . Krvácela mu víc než moje zápěstí. Sundala jsem si tričko z rány a přiložila mojí ruku na jeho ránu.

,, Co to děláš?" Zeptal se vyděšeně.
,, Tohle dělali lidé ve středověku . Na důkaz slibu a věrnosti . " udržovala jsem jeho taktiku očího kontaktu. ,, Věrnosti ." Zašeptal . ,, Ano . Slibu a věrnosti . Slibuju že ti budu věrná . Budu stále stát u tebe , budu tvá pravá ruka , naše krve jsou propojeny . Mě v žilách putuje teď tvoje krev a v tvých zase moje krev . " řekla jsem. Seděli jsme nebezpečně blízko .

Přemáhal se . Chtěl něco udělat. ,, Dlouho se přemáhám . Nad věcí co není zprávná ." Ani jeden z nás nemrkl , nebo se mi to už jenom zdálo?
,, Pravidla jsou od toho aby se porušovala."

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat