30.

139 8 6
                                    

Po schůdcích ,které nám přistavili k letadlu ,jsem vylezla a otočila se rychle na Liama . ,, Neboj se , jdi dál. Za Zaynem." Řekl a popohnal mě .

,, Nevím jestli chci důvěřovat zrovna jemu." Zamumlala jsem ale šla jsem za ním. Zahnul do prava a mě se naskytl pohled na sedladla. Kam se hrabe první třída .

,, Páni." Vydechla jsem . ,, Teď lituješ že s náma nejezdíš častěji co? " ušklíbl se Zayn. ,, Víš že ani ne? Být s tebou častěji, v něčem co je x metrů ve vzduchu a může to spadnout? Moje poslední přání před smrtí , by bylo , vidět tvůj ksicht , fakt že jo ." Ušklíbla jsem se taky .

Sedla jsem si na jedno sedadlo které se dá přirovnat spíš křeslu. Vedle mě si sedl Liam . Usmál se .

Naproti nám si sedl Harry a Louis . Sedadla byla ale tak prostorná že to vypadalo že jsou na druhé straně letadla .

Přes uličku seděli na proti sobě Niall a Zayn. ,, Em? Zvládneš start?" Zeptal se mě Loui kterému došel můj strach z létání. Podívala jsem se na Liama a hned se zase otočila na brášku.

,, Ano ." Kývla jsem . ,, Ano zvládnu" usmáli jsme se s Louim na sebe .
Letadlo divně zachrachtalo. Já nadskočila .

,, Neboj se , to byl jenom motor." Usmál se povzbudivě Liam.
,, Jo , to mě uklidnilo. Něco co mě má udržet ve vzduchu dělá takový zvuky ."
Řekla jsem ironicky.

,, Ty se hodně bojíš létat co?" Řekl a já kývla . ,, Proč si tedy jela s náma?" Zeptal se . Otočila jsem se na Harryho a Louiho , Nialla a Zayna .

,, Protože tohle je váš život . Vaše vášeň . Vaše práce . Já jsem součástí vašeho života. To ale neznamená že ho chci nějak rapidně měnit.... a hlavně. Kdybych nejela , tak by jste nejeli ani vy." Řekla jsem , když jsem pozorovala Louiho a Harryho jak se zamilovaně o něčem hašteří.

,, Děkuju Em." Usmál se Liam a já jenom kývla hlavou. Moje nervozita stoupla a já neměla možnost ani mluvit.

Motor udělal znova ten samý zvuk a letadlo sebou škublo. Vyjekla jsem potichu . Niall , Zayn a ani Loui s Harrym mě neslyšeli , protože byli zabráni do debat .

Liam se na mě otočil . ,, Nemáš se čeho bát ano?" Usmál se a já jenom přikývla .

Nastavil ruku a já jsem si křečovitě sevřela . Zavřela jsem oči a zhluboka dýchala . Liam pobrukoval nějakou klidnou melodii , která mě uklidnila .

,, Em , můžeš otevřít oči." Řekl a já mu pustila dlaň a otevřela oči. Podívala jsem se z okýnka a my opravdu letěli.

Otočila jsem se na Liama že mu poděkuju , ale pohled mi sklouznul k jeho dlani.

,, Tobě teče krev!" Vyjekla jsem . ,, To jsem udělala já." Zalapala jsem po dechu. ,, To nic není." Řekl . Dívala jsem se vytřeštěnýma očima na rýhy po mých nehtech .

Vztala jsem že dojdu pro lékárničku , jestli něco takového v letadle vůbec je .
Liam mě rychle zatáhl zpět na sedadlo.
,, Nic to není Em." Řekl a držel si na malých rankách kapesník který měl asi v kapse .

,,Dobře ." Nedůvěřivě jsem kývla hlavou a podívala se z okna . Otočila jsem se na Louiho který měl rozcuchané vlasy od Harryho .

,,Vypadáš jak ten papoušek bráško ." Snažila jsem se vzpomenout si na jméno .
V tom to jméno vykřikl Niall .
,, Kakoušek papadů!" Řekl nadšeně.
Pak se ale zarazil . Všichni jsme se zasmáli .

Niall nechápal náš výbuch smíchu.
,, Myslel jsi asi papouška kakadů , ne? Nialle?" Řekla jsem když jsem se dosmála . Niall to konečně pochopil a plácnul se do čela .

Za chvíli si všichni zase povídali .
,, Takže se bojíš výšek?" Zeptal se Liam a já se na něj otočila . ,, Proto se bojíš létat?" Ujasnil otázku. Přikývla jsem.

,, Nikdy jsem nebyla ani na London Eye , na atrakcích na pouti... na ničem co je vysoko , v letadle jsem seděla jenom jednou ... a doufala jsem že naposledy." Řekla jsem.

,, Jednou tě na London Eye vezmu." Řekl naoplátku on.

,, A bude to poslední co uděláš ." Zasyčela jsem. ,, Je to tam krásné ." Ohradil se Liam. ,, A hlavně ... budu tam s tebou." Povzdechla jsem si .

,, Takže ano." Vyjekl nadšeně Liam.
,, Něrekla jsem že půjdu." Zavrčela jsem . ,, Taky jsi neřekla že nepůjdeš." Mrkl na mě a já protočila oči.

Podívala jsem se na Harryho který se zamyšleně díval z okna . Za chvíli se otočil , ale stále myšlenkama jinde.
,, Rád bych jednou řídil letadlo." Řekl.

Louis se prudce otočil. ,, Promiň Honey ale to by jsi nás všechny zabil." Vzal ho kolem ramen Loui.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat