29.

125 7 4
                                    

,, Zítra máte koncert ,jestli se nepletu." Podívala jsem se na kalendář. ,, A podle vašich obličejů jste na to zapoměli , zase." Ušklíbla jsem se .

,, Je to turné Em." Řekl Niall. ,, Tak pardón. Zítra vám začíná turné , jestli se nepletu." Zopakovala jsem větu .

,, Pleteš." Pokrčil rameny Harry. ,, A jak pak to?" Založila jsem si ruce v bok.
,, Protože jsme ho zrušili." Řekl s nezájmem Liam.

,, A můžete mi vysvětlit proč?" Zvýšila jsem hlas. ,, Ano , můžeme." Řekl s klidem Louis. ,, Tak čekám ." Odfrkla jsem si.

,, Byla si nezvěstná , Louis neměl sílu asi se najíst a ještě aby zpíval." Řekl Harry.

,, Teď jsem ale v pořádku, takže balit a jedete po....." podívala jsem se znova na kalendář. ,, Americe... páni, asi nestíháte." Ušklíbla jsem se.

,, Nenecháme tě tady samotnou... po zákroku." Dodal tiše Liam. Trvala dlouhá pauza. 

,, Tak pojedu s váma." Řekla jsem rozhodně. Všech pět vykulilo oči. Nikdy jsem s nima na akce nechodila a nechtěla jsem ani slyšet o tom , že bych s nima jela na turné a teď, teď jsem jim sama řekla že jedu.

Kluci se rozzářili. ,, Zavolám pořadatelům , jděte se balit." Řekl Louis.

Rychle jsem vyběhla schody. Vlastě, já měla zabaleno. Vybalila jsem jenom fotky a pár věcí které jsem z pokoje brala k Selen.

Převlékla jsem se , umyla si vlasy , namalovala se a sešla i s kufrem dolu.
Ale i tak , jsem byla první.

,, Děvčata, makejte . První koncert máte zítra, takhle to nestihneme . " vykřikla jsem . Ze schodů se přiřítil Niall. Za ním Harry a za pár minut přišel i Loui a Liam.

,, No tak Maliku!" Zakřičela jsem . ,,Pohni tou svou tlustou prdelí. "
Zakřičel Liam.

,, Chtěl jsi říct vypracovanou , cukrouši." Zavrněl Zayn a sešel ze zchodů. ,, Kéž by Maliku. Vypracovaná prdel vypadá jinak. " Naložila jsem si kufr do jednoho z aut. Pak jsem strnula v pohybu.

,, Opovaž se na něj jenom šáhnout a urvu ti mozek , takže to dole čím myslíš." Prudce jsem se otočila a podle mé intuice měl Malik napřáhnutou ruku ,že mě plácne po zadku.

,, Jak jsi to věděla ." Řekl Niall. ,, Bohudík, nebo spíš bohužel vás znám až moc dobře . " rychle jsem zabrala místo spolujezdce .

Niall přikývnul a šel si sednout do druhého auta. ,, Nialle!" Zakřičela jsem za ním. On se jenom otočil.
,, Pojď sem do auta , nech tam ty hrdličky samotný." Mrkla jsem na Harryho a on mrkl na mě .

Liam nastartoval auto což znamenalo, že Zayn si musí sednout dozadu. Oddechla jsem si.
,, První zastávka , New York." Řekl a my začali jásat. Celou cestu jsme si povídali a smáli se . Dá se říct že jsem si povídala i se Zaynem, trochu ... opravdu malinko .

Ani né za hodinu jsme byli na letišti kde čekalo letadlo. Liam zaparkoval a pak se na mě otočil.

,, Ty jsi ještě neletěla , viď?" Řekl a já zakroutila hlavou . ,, Jednou jsem letěla . To jsem byla ale malá. Jestli jsme na rodinou dovolenou. " zavzpomínala jsem .

,, Neboj se , tohle je soukromé letadlo. Nebude tam nikdo jiný než my a my tam budeme s tebou , takže se nemusíš ničeho bát." Usmál se a já mu nervózně úsměv oplatila.

Za chvíli se k nám připojil i Loui a Harry. Podívala jsem se na Harryho. Na jeho krku se rýsoval cucflek.

,, Ale ale." Ušklíbla jsem se když jsem mu místo pohladila a on zrudl. Louis se na nás otočil a já měla možnost vidět i jeho krk.

,, No co." Řekl Louis a jeho tváře byli červenější a červenější . ,, Co je moje , to je moje a o to se nedělím . " objal ho. Nějak si ho označkovat musim." Zavrněl mu do ucha .

,, Lepší než jak si značkuje pes , to musím uznat. " řekl Zayn. ,, Nežárli Maliku." Štekla jsem. ,, Na co? Na modřinu na krku?" Ušklíbl se .

,, Co by jsi dal za to aby jsi ji tam měl od Em ty." Ušklíbl se na zpět Liam .
,, To samé co ty." Řekl a všichni zalapali po dechu.

Ignorovala jsem Zaynovo vyjádření .
Loui chtěl odlákat pozornost a tak vzal Harryho na záda a utíkal s ním k letadlu. Liam se na mě uličnicky usmál .

Nejdřív jsem nevěděla co myslí ale hned jak se skrčil tak mi to došlo. Skočila jsem mu na záda a on se rozeběhl.

Asi v půlce cesty jsme kluky předběhli a tak jsme dorazili k latadlj první.
,, To není fér! Em je lehčí!" Vykřikl Loui.

,, To není fér , Liam je silnější!" Řekl Harry. Pak nastala ta chvíle uvědomění. Oba dva se na sebe otočili.
,, Hej!" Vykřikli .

Já a Liam jsme se začali smát.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat