65.

91 6 7
                                    

,, No ty vole." Vydechne Louis a já se podívám na Liama , který je celý bledý. Když ucítí můj pohled tak se na mě taky podívá a v jeho očích se zablesknou slzy. ,, Liame." Dám mu ruku na tvář , ale on uhne a rychlým krokem se vydá do pokoje. ,, Liame počkej!" Rozejdu se za ním a vyhnu se Louisovi a Harrymu kteří se mě snaží zastavit. Vyběhnu schody a vrazím do jeho pokoje. ,, Ach Limo .." vydechnu když uvidím ubrečeného bruneta jak sedí na své posteli a má hlavu v dlaních.

Přejdu k němu a obejmu ho. Liam si zaboří hlavu do mých vlasů a rozbrečí se víc.
,, Limo? ... co se stalo ten den?" Zeptám se a on celý ztuhne . Za celou tu dobu nám nic řekl ..

,, Vyšel jsem ven ... " trochu se odtáhne a začne mluvit. Já mu chytnu povzbudivě ruku kterou mi on jemně stiskne. ,, Stál tam a řekl že dál nemůže ." Sklopí pohled a já ho palcem pohladím po hřbetu ruky , kterou mu také zmáčknu aby věděl .. že tu pro něj sem.

,, Řekl že to nikdo nechápeme...když jsem mu ale řekl... že to zkusíme pochopit .. tak mě políbil" spustí se mu jedna neposedná slza po tváři a já vykuleně zamrkám. ,, Zayn? .... ten který viděl už pod tolik holčičích sukní ." Ujistím se a on přikývne .

,, Pak odjel pryč... a vy jste přišli ... napsal mi pak ještě zprávu.. že takhle to bude lepší ...od té doby jsem o něm neslyšel .. stejně jako vy ." Vzlykne a já ho pevně obejmu.

,, A najednou tohle .." znovu se rozbrečí. Začnu ho konejšivě hladit po zádech a on mě víc obejme. Když venku někdo zazvoní sebou oba cukneme . Liam mě pustí a utře si slzy.

,, Půjdu napřed." Pohladím ho po tváři. ,, Ať se můžeš dát trochu dokupy." Pousměju se a rozejdu se dolů. Když uvidím naší nečekanou návštěvu , tak se zarazím na schodech .

,, Zayne!" Vypískne nadšeně Niall a rozeběhne se ke dveřím a Louis s Harrym ho okamžitě následují . Zayn se pousměje a všechny tři pevně obejme.

,, To byl teda nápad takhle zdrhnout.. ty si nám dal!!" Zamračí se Niall a Zayn sklopí pohled.
,, Musím vám něco říct ..." vydechne a vezme Perrie , které jsem si ani nevšimla za ruku. Zhnuseně si jí prohlédnu a ona můj pohled zopakuje . Zayn dojde do obýváku a tam si sedne . Kluci se poskládají vedle něho.

Uslyším za sebou tiché zalapání po dechu a otočím se na Liama . Když Zayn zaregistruje můj pohyb tak se na něj dlouze podívá. Liam to ale nevydrží a pohledem ucukne.

,, Co nám potřebuješ říct?" Řeknu a rozejdu se tam přičemž si sednu do křesla , protože s tou umělou nádherou opravdu na jedné sedačce sedět nebudu. Liam jde za mnou a stoupne si za mé křeslo o které se opře.

,, Předem chci říct .. že tohle rozhodnutí je čistě z mé hlavy" zamumlá a já okamžitě střelím pohled na Perrie , která má na tváři falešný úsměv.

,, Je to domluvené s Modestem a se všema ostatníma .. a chtěl bych aby jste to i vzali v pořádku ." Zamumlá Zayn a v očích se mu zalesknou slzy.

,, Tak už se vyžvejkni Zee!" Usmívá se Niall jak sluníčko .

,, Odcházím z Kapely "

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat