8.

168 10 0
                                    

Budík . Ten ohavný , zvuk , nástroj , stroj , vetřelec nebo nejlépe všechno do hromady . Vypla jsem ten ohavný tón který vycházel z mého mobilu .
Sedla jsem jsi a promnula oči. Po dlouhém přemýšlení jestli mám vztát nebo dál přemýšlet nad mouchou která mi lezla po stěně .

Uznala jsem že produktivita bude lepší než pozorování Mishy . Máte problém s mojí ochočenou mouchou?!Vlezla jsem si do koupelny . Kde jsem si udělala raní higienu ,do které jsem zahrnula i sprchu a usušila si po ní vlasy.

Po dlouhém přemýšlení , teď ale né nad Mishou , jsem se vyhoupla na nohy , protože mi došlo že mají kluci kocovinu. Seběhla jsem schody . ,,Satane na nebi co se to tu sakra stalo!" Na gauči najdu Harryho , Louiho a pod gaučem Zayna . Nejlepší ale stejně je Niall na kuchyňské lince . Liam spí zase na stole . Co to tu sakra vyváděli.

To co ale neni moc ok je ten bordel .
Kelímky , kelímky , brambůrky , vodka ... hou hou hou tak tohle jestli jste vypili  sami . Jako... kdyby jste mi nechali tak je to v pořádku  jo? Ale takhle? Ani za mák . Hlavně ... už předtím toho v sobě měli dost. Plus ještě co vše ci dali pak.

Karma je Karma , já jsem jeho sestra , to vyjde na stejno ... a tak jsem vzala hrnec a vařečku a udělala hroznej rámus.

Kluci se s trhnutím probudili . Teda jenom Harry a Loui. ,, Co to kurva děláš?!" Zařval Loui ale okamžitě se chytl s bolestí za hlavu a jeho kudrnatý společník to hned zopakoval .
,, Dobré ráno.. Já jsem víla kocovinka a jak tak koukám tak dnes se nikam nejde protože vás tu fakt samotný nenechám." Zasmála jsem se hlasitě a oběma jsem podala sklenku vody se šumákem.

,, Díky" zakňučel Harry . ,,Běžte do pokoje . Jde se budit " usmála jsem se . Kluci se na mě šibalsky podívali a držíc se za hlavu odešli nahoru .

Přišla jsem k Liamovi. ,, Liame?" Zašeptala jsem . Hned se zbudil jako kdyby mu do toho ucha zařvala . Podala jsem mu taky šumák a poslala ho za klukama.
Když odešel mohlo začít buzení . Vzala jsem kýbl s vodou , podotknu ledovou a vylila ji na Zayna  . Rychlostí blesku se posadil a já začala svůj rámus .

,, Emily! " Zařaval  Zayn a chytl se za hlavu . Já se jen zasmála jeho tichým nadávkám a poslala ho ze šumákem taky nahoru . Potom jsem jenom drkla do Nialla , kterého celý tento rámus nevzbudil . Ten se se šumákem odbelhal nahoru.

Vzala jsem si jablko a šla do svého pokoje.
Pustila jsem si do sluchátek písničky a začala uklízet . Za to vzbuzení . Uklidila jsem kelímky do jednoho pytle společeně z obaly od brambůrků . Vysála jsem koberec a umyla upatlanou linku a stůl .

Stoupla jsem si k vodce a čuchla si . Neotálela jsem a napila se . Nedivím se že kluci dopadli takhle protože jsou tu ještě dvě prázdé lahve .
Uklidila jsem i ty .
Zatleskala jsem si abych zklepala prach z rukou a usmála se nad svou prací .

Vzala jsem si nahoru jogurt a znova usla . Po zjištění času jsem zjistila že jsem spala dvě hodiny a že je proto něco málo kolem dvanácté hodiny .
Upravila jsem se a šla dólu . Tam jsem potkala Harryho. ,, Ahoj vílo kocovinko co máš pro mě teď ." Usmál se zničeně . ,, Skřítka nevolnost a jeho brášku skřítka vokno " Uchechtla jsem se.

,, Náhodou já si toho pamatuju dost." Podrbal se na zátylku . ,, Dobře tak nic no . " zasmál se ale hned stáhl obličej do bolesté grimasy.

,, Běž si ještě odpočitou princi Poblióne ." Uklonila jsem se . ,, To se ti to směje když ti neni blbě co Em?" Zavrčel s úšklebkem.

,, nejsem blbá ,když vim jak to dopadá tak nebudu pít tak, abych druhý den byla nepoužitelná." Zaťukala jsem si na čelo. ,,A hlavně jste mě nidky na druhé kolo nepozvali-" řeknu už lehce uraženě .
,, To přitáhl Zayn" Dá hned ruce do obranného gesta. ,, A ty většinou tak roztomile spinkáš a slintáš na polštář, takže tě nechceme budit. " Usmál se a se sklenicí vody odešel.

Chtěla jsem za ním ještě něco křiknout , ale bylo mi jasné, že to stejně nemá smysl. Rozhlédla jsem se tedy po uklizené kuchyni a došla k lince kde jsem začala dělat palačinky . Neřikám že jsem nějaký šéfhuchař , protože i já mám nejraději formu jídla , alá krabice Pizzy nebo alá číná až do domu.

Moje kuchařské dílo jsem odnesla nahoru . Zaťukala jsem Louimu na pokoj a když se nikdo neozýval vztoupila jsem . Loui a Harry byli spolu na posteli , jako sorry kluci , ale jste fakt roztomilý.
Palačinky jsem položila na stůl , neboli jak říkám já , vztup do jiné dimenze, a nebo , Bermůndský trojíhelník v Louiho podání . Co dáš na stůj se ti nikdy nemusí vrátit .
Papíry , papíry , ponožky , slipy?! Ale noták . Rukou jsem polovinu stolu schodila na zem a konečně položila palačinky s jistotou že je uvidí a nebo že neodejdou po svých kvůli plísni co by byla možná pod nimi.

Slyšela jsem dóle ránu. Rychle jsem seběhla schody a viděla Zayna který rozbil skleničku .
,, Co jsi sakra dělal ty idiote!" Vykřikla jsem a on se chytnul za hlavu. Dobře mu tak. ,, Šel jsem si pro skleničku a chtěl jsem si dát prášek na bolest."
Pohled se mi lehce změkčí. ,, Neřízl jsi se-..? Vše v pohodě? " ustaraně si ho prohlídnu.
Zayn se sám podívá na svoje ruce a přikývne. ,,Jo , nic to nebylo-.. promiň za skleničku-" vydechne a začne jí sbírat ze země. ,,když jsi se nepořezal předtím.. tak to chceš napravit? Nech to- já to vezmu smetákem" Řeknu ustaraně.

,, Třeba když se říznu, tak mě ošetříš" Mrkne pobaveně a tiše se pak hned zasměje 

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat