Pohled Liama
Rozeběhnu se za Zaynem a chytnu ho za rameno , které on z mého sevření vytrhne. ,,Zee notak.." vydechnu a chytnu ho za zápěstí s cílem ho zastavit což se mi napodruhé povede.
Zayn se na mě zlomeně otočí a já vydechnu.
,, Em to tak nem-..." nemůžu to doříct , protože mi černovlásek skočí do řeči. ,, Ne to ty nechápeš Liame.... nikdo z vás to nechápe." Zašeptá a kouká se mi do očí.,, Tak mě nech to zkusit pochopit." Povzbudivě se pousměji a on jen zakroutí hlavou.
,, Nemůžu" Zamumlá. ,, Pomůžu ti... vraťme se zpět a všichni to probereme ." Vezmu ho kolem ramen a rozejdu se zpět. Po jednom kroku se ale zastavím, protože Zayn se ani nepohne.
,, Nemůžu.... nemůžu takhle dál , Liame." Vydechne a já se mu podívám do očí. Udělá krok ke mě a položí mi ruku na tvář. ,, Co to děláš?" Pozoruji ho a ani se nepohnu.Skloní se ke mě a políbí mě. Překvapeně zamrkám. Zayn se natiskne na moje rty , protože moje neodtáhnutí bere tak, že se tomu nebráním. Jednu ruku mi dá na pas a přitáhne si mě blíž k sobě. ,, Z-Zayne .. p-počkej." Dám mu ruce na hruď a odtáhnu se . ,, J-já" vydechnu a on zlomeně zakroutí hlavou.
,, Nic neříkej ." Řekne a dá si na hlavu kapuci .
,, Už víš proč nemůžu." Vydechne a rozejde se do garáže a nastartuje jedno z aut.,, Zayne..." vydechnu a rozejdu se za ním . On mě ale ignoruje a rychle se rozjede pryč.
Pohled Em
Když uslyším zapískání gum tak se všichni otočíme na sebe a vyběhneme hned ven.
,, Liame, co se stalo?" Zeptá se Harry když uvidí Liama který je úplně mimo. Liam s totální ignorací odejde dovnitř . Otočím se že půjdu za ním ale Louis mi položí ruku na rameno. ,, Nech ho teď být." Řekne a já lehce nesouhlasně kývnu. ,, Loui má pravdu ... nevíme co se stalo a teď by nám to asi stejně neřekl ." Řekne Hazza.,, Asi ... asi máte pravdu ." Vydechnu a i s nimi se vrátím zpět dovnitř . ,, půjdu zkusit dospat to , co jste mi vašim krákoráním nedovolili." Ušklíbnu se a Niall se hned zamračí. ,, MY NEKRÁKORÁME!" Vyjekne a dupne si nohou, jako dítě kterému máma nechce koupit oblíbenou pochoutku v krámě .
,, Zrovna ty jsi snědl tolik kuřecích křidýlek že bych se nedivil , kdyby jsi opravdu krákoral Ni." Zasměje se Hazza. ,, A den rejpněte si do Ira pokračuje ." Odfrkne si a my se zasmějeme.
————————————————————————
Uběhlo pár dní ... o Zaynovi nic nevíme a ani Liam o něm moc nemluvil.. a už vůbec ne o tom co se tam venku stalo. Sedíme všichni u stolu kromě Nialla , který má znovu svojí vzdorovací náladu malého dítěte .. kdy odmítá jíst u stolu a tak jí na gauči a kouká na televizi.
,, Lidi! Pojďte sem! To musíte vidět! " křikne a my všichni se rozejdeme do obýváku v domnění .. že našel zase nějakou stanici kde jsou rozkošné kočky , golf, něco o něm.. nebo vaření. .
Místo toho uvidíme silikonovou nádheru v mini sukni. ,, Zpěvák a člen skupiny One Direction , Zayn Malik byl dnes viděn se zpěvačkou Perrie Edwards " Řekne reportérka a víc vyšpulí svoje napíchané rty.