,, Člověk co hledá mrtvého ptáka na obloze nemůže řídit letadlo . Co kdyby do toho mrtvého ptáka narazil." Prohrábl mu vlasy .
,,Cože? " uchechtla jsem se. ,, Byli jsme na nevinné procházce ." Začal Louis.
,, Nekecej , bylo to rande." Ušklíbl se Harry a jeho tváře nabraly červenou barvu.,, Dobře . Byli jše na nevinném rande." Začal od začátku. ,, Nevinném?" Ušklíbl se Harry znova a jeho tváře zrudly ještě víc .
,, Dobře byli jsme na rande které se zvrhlo v drsnou líbačku v kině." Podíval se Loui na Harryho.
,, To jsi zase říkat nemusel Sweetheart." Harry byl rudý až za ušima . ,, Jsi roztomilý když se červenáš ." Řekl sladce Loui a Harry , jestli to vůbec ještě šlo, zrudl ještě víc.
,, Jestli chceš abych byl ještě červenější , tak pokračuj ." Zabořil si Harry svojí hlavu do jeho ramene.
,, Přesně o to mi jde Honey." Řekl .Pak se otočil na mě , protože zjistil že ho pozoruju. Z mých úst se vydralo jenom dlouhé aaaaaaaaaaaw.
Pak jsem nechala kluky být a otočila se znovu k Liamovi . ,, Není docela blbé když doktor řekl že mám mít klidný režim a já sedím v letadle a jedu na vaší jednu z největších Tour?" Ušklíbla jsem se .
,, Klidný režim? Co to je?" Uchechtl se .
,, To je to , když vztáváte v jednu hodinu odpoledne , do tří se válíte a vztáváte ve čtyři ." Oplatila jsem mu úšklebek.,, Měla jsi zůstat doma ." Řekl vyčítavě .
,, A vy by jste nikam nejeli.... ani mě nehne ." Založila jsem si ruce na prsou.,, Jsi hrozně tvrdohlavá , víš to?" Usmál se Liam. ,, To už jsi říkal , víš to ." Vyplázla jsem jazyk .
V tu chvíli se ke mě dostal příšerný smrad . Rychle jsem si zacpala nos .
,, Ale noták ,Kluci . Kdo to byl." Řekla jsem a rozhlédla se po nich.Pohledy ,nás všech ,se zastavili u Louiho . ,, Proč si myslíte že jsem to byl já!" Vyjekl ublíženě. ,, Kdybych to byl já , tak si nezacpávám nos ." Zavrčel.
Otočila jsem se na Nialla. ,, Co, já?!" Vyjekl stejně ublíženě jako Loui.
,, Kdybych to byl já , tak se rád pochlubím. " ozval se zvuk.
,, Třeba tohle jsem byl já." Usmál se .,, Kluciiii " zakňučela jsem . ,, Nejhorší je , že nemůžu ani otevřít okno." Řekla jsem . Otočila jsem se na Malika .
,, Už víc proč nejezdím s váma?"————————————————————
Další hodiny jsme si všichni povídali . Začalo to nevinným povídáním o koťatech a skončilo to u hororů .
Povídali jsme si docela dlouho , protože už byla noc .Najednou jakoby se Niall probral. ,,Nedáme si pizzu?" Usmál se jeho typickým úsměvem. ,, Vy tady máte pizzu." Vykulila jsem nevěřícně oči.
Liam se na mě podíval takovým stylem jako by to bylo snad jasné . ,, Myslíš že bychom narvali Nialla někam, kde není přísun pizzy?" Zvedl jedno obočí a já se nad jeho poznámkou zasmála . Otočila jsem se na Harryho a Louise . Oba dva spali.
Takže jsem byla vzhůru jenom já , Liam , Niall a Malik.
,, Dobře , jdu pro pizzu." Zatleskal nadšeně Niall. Než jsme stihli říct že nechceme tak Niall utekl pryč a za docela krátkou dobu přišel se čtyřmi talíři na kterých byli pizzy. Niall ale udělal takový rámus že probudil i Louiho s Harrym.
Dvě dal na jejich stůl a dvě na náš.
,, Děkujeme." Usmála jsem se já i Liam.Niall jenom přikývl protože už měl plnou pusu. Zývnula jsem. Liam se otočil zase na mě. ,, Jsi unavená?" Zeptal se.
,, Ne , zívám jenom kvůli prokrvení mozku. " řekla jsem .,, Klidně si lehni. Je to hrozně příjemné . Nejsi ani rozlámaná." Malinko se natáhnul. Udělala jsem to samé jako on . ,, Máš pravdu." Usmála jsem se . Vytáhla jsem mobil . ,, Kluci! " zakřičela jsem . ,, Fotíme!"
Maximálně za pět sekund všichni stáli za mnou . Teda až na Zayna , který když zjistil že se fotíme , vystartoval ze sedadla a zakopl o vlastní nohu . Hned jak jsme byli všichni , tak jsem nás vyfotila . Klukům jsem fotku poslala a hned jseme si jí všichni dali na instagram.
Ani né do minuty tam bylo už několik set srdíček. ,, Kluci? " podívala jsem se na ně. ,, Ty cucáky." Přečetla jsem jeden , teď už z tísíců komentářů .
Kluci se rychle podívali na fotku . ,, Nemá cenu to mazat, stejně si jí všichni uložili." Řekl Zayn . Měl pravdu.