,, Liame , můžu tě obejmout? " zeptala se nějaká jiná fanynka Liama. ,, U mě platí to samé." Usmál se . ,, No." Podívala se na mě a vraždila mě pohledem. Ustoupila jsem a ona ho objala . Hned za ní přišly dvě dívky . Obě dvě měly slzy na krajíčku.
,, Ale notááááák." Protáhl Liama obě dvě objal. ,, Je to tak lepší." Usmál se když se od nich odtáhl . Dívky horlivě přikyvovaly. Pak se na sebe podívaly a vyhrnuly si rukáv.
Na jejich předloktí se tyčily čtyři šipky .
Ty samé , které má Liam. ,, Vaše rodiče mě zabijou." Řekl a dívky se zasmály.
,, Děkuju." Usmál se a obě dvě objal .
,, To my děkujeme tobě." Usmály se a daly prostor ostatním.Bylo vidět , že to Liama dojalo.
Když se všechny vyfotily , tak si ještě s náma povídaly . Respektivě , s klukama.,, Jsem rád že nejste ten typ fanynek ce jen ječí." Podotkl Zayn. ,, Rádi bychom si povídali takhle se všemy co potkáme . Ale , většinou to není možné kvůli programu , co nás hrozně mrzí , nebo to není možné z toho důvodu , že jenom ječí." Dodal Niall.
,, No nic děvčata . My budeme muset jít ." Usmál se Liam. ,, Nebo nám tu Niall umřel hlady." Vzal Nialla kolem krku a bratrsky mu rozcuchal vlasy.
,, Co by jste beze mě dělali , hmm?"'
Založil si ruce na prsou.,, Obarvili Em na blonďato a ostříhali na tvůj sestřih . " Řekl Harry. Liam si mě majetnicky přitáhl. ,, Jenom šáhneš na její vlasy a vyžehlím ti kudrlinky , zelenoočko." Zavrčel a fanynky se začaly rozplývat.
,, Harry ? Chodíte s Louisem spolu.?" Přišel jeden dotaz od fanynky , když Louis pro změnu vraždil pohledem Liama , už jen za to že pomyslel na vyžehlení Harryho vlasů.
Harry se podíval na tři členy ochranky, jako by se díval , kdo z nich má dnes službu a jestli si může dovolit něco říct.
Dva členové se otočili , jak kdyby čekali co Harry odpoví. Ten je jen vraždil pohledem a oni se otočili zpět.Pak se podíval na fanynky . Mrknul na ně a skoro neviditelně kývnul hlavou. Ale jeho styl mrknutí mluvil za vše .
Fanynky začaly jásat. Pak přišel ale dotaz od té dívky co měla problém s mojí přítomností vedle Liama.,, A co ty Liame." Vykřikla . ,, Chodíš s ní." Zavrčela a ukázala na mě. Jásot utichl. ,, Ona má jméno." Podíval se hrubě Louis. Harry ho lehce podržel za zápěstí , ale ruku nepustil ani když se Loui uklidnil.
Bylo vidět jak jsou z toho dívky nadšené , ale mlčely , protože čekaly na Liamovu odpověď. ,, Díky Tommo ." Kývl směrem k Louimu .
,, Přesně tak. Ona má jméno." Usmál se . Stoupnul si za mě a svojí bradou se opřel o mojí hlavu . Fanynky stále čekaly na odpověď.
Cítila jsem jak něco Liam bezhlasně artikuloval. Rychle jsem se otočila a on zavřel pusu a nevinně se usmál.
Dav začal znova šílet. ,, Co si řekl." Zavrčela jsem na něj s pod tónem pobavení. ,, Nic paní Payne , teda , Tomlinson." Usmál se ještě jednou a jásot dívek se ozval znovu.
,,No nic budeme muset jít." Zavelel Loui. ,, Myslím že nám tu jinak Niall pojde . Máme zakázáno udělat s Em Nialla a tak radši půjdeme ." Zakřenil se Harry a radši vešel rychle do budovy za náma . Protože ale držel stále Louiho , tak to táhl sebou.
,, No nic . S kým se uvidíme dneska na koncertu?" Usmál se Zayn a víc než polovina zvedla ruku. ,, A kdo byl včera ?" Zeptal se pro změnu Liam.
Tolik lidí moc ruku nezvedlo. ,, Vy nejdete?" Zeptal se Zayn dívek , které svou ruku nezvedly ani jednou.
,, Rodiče nám to nedovolí. Šetřily jsme na koncert dlouho. Chodily na brigády... ale prý nemůžeme ." Řekla jedna z těch dívek co mají Liamovo tetování. ,, Je to prý zahození peněz." Utekla jedné z nich neposedná slza.
Přešla jsem k nim a objala je . Vytáhla jsem z kapsy dva lístky . Ony nadšeně vyjekly a obaly mě ještě silněji. Klopýtla jsem ale ustála jsem to.
Ochranka chtěla zasáhnout , ale já je jedním zvednutím ruky zastavila .
,, Ani nevíš jak moc to pro nás znamená." Zašeptala mi jedna do ucha a já je objala ještě víc .Oběma tekly slzy proudem. ,,Děkujeme , hrozně moc děkujeme." Opakovala jedna z nich , když jsem jí konejšivě hladila po zádech.
,, Co čtyři šipky . Šest ." Kývla hlavou druhá. ,, Protože Liam to tam má vytetované jako kluky ..... ale já si tam dám šipku za něj. A ta šestá. To jsi ty . " Řekla a já nemohla uvěřit svým očím.
,, Jsi milá , vtipná , krásná, prostě Louis v holčičí podobě." Vysvětlovala .
,, Jsi v kapele , i když třeba nechceš . Pro mě jsi v kapele . Tímhle jsi si podepsala to , že jsi v kapele ." Kníkla a já nevěděla co mám dělat.,, A s Liamem ti to hrozně sluší." Zašeptala mi ta první a mrkla na mě.
,, Já ho zabiju." Zamumlala jsem a ony se zasmály. Mohlo mi dojít , co asi říká mě za zády.,, My spolu nechodíme ." Zakroutila jsem hlavou .,, Ale budete . A hodně
Brzo ." Usmála se . Všechny tři jsme se otočily na Liama. ,, Myslím že i dřív než si myslíš." Mrkla na mě a pustila mě .,, Doufám že budu mít tu čest tě vidět." Usmála se ta druhá. ,, Nebojte . Minimálně jedna písnička bude věnována vám. To vám slibuju." Usmála jsem se a mávala jsem jim když jsme odcházeli.