Pročpak mi neodepisuješ? To ti to Payne zakázal? První z mnoha zpráv.
Ano , zakázal . Ale teď mě nenávidí , takže nemám co stratit.
To bylo zlé , omlouvám se . Jenom... uvědomil jsem si jakou hroznou chybu jsem udělal? Nechceš se sejít ?Moje srdce vynechalo údery .
Chápu že se mi nechceš podívat ani do očí , ale já tě stále miluju. Neuvědomoval jsem si to. Prosím odpusť mi . Se Selenou jsem se rozešel.Dalších mnoho zpráv. Chci mu vůbec odpovídat?
Justine... i když nechci tak ti odpouštím ale už mě nekontaktuj. Nikdy. Na schůzku s tebou ale nepůjdu. I přes ty dva roky se ti stále nemůžu podívat do očí .
Jsi stále stejná svině jako předtím. Bez tebe by tu stejně všem bylo líp .
Přečetla jsem poslední zprávu a hned se celá napnula. Když jsem uviděla nové upozornění na instagramu, tak jsem aplikaci s tichým vzlyknutím jen mlčky otevřela . Byla to jedna z milionů. I když nechci , tak jsem veřejně známá osobnost , píšou mi fanoušci kluků a teď i moji.Tahle ale nebyla od fanouška . Nýbrž od nepřítele .
- Ahoj Emily . Vím že je to malinko nevhod ale... necheš se sejít? Vím že se nemusíme .. ale i tak budu ráda za každou odpověď.
Selena ... píše mi bývalá milenka mého bývalého kluka. Ale i tak, mám ji radši než Justina . Rychle jí odepíšu. Obleču se a upravím.
Seběhnu dólů . ,, Jdu na kafe!" Vykřiknu. ,, S kým!" Vykřikne Loui. ,, Kam.!" Vykřikne Harry . ,, Kdy se vrátíš " vykřikne Zayn. Jenom protočím očima . ,,Mám mobil dám vědět. " mrknu a zavřu dveře .
Přejdu ke garáži kde čeká můj mazlík. Kluci milujou moderní sportovní auta . Já miluju motorky . Vezmu si helmu , nasednu na svoji životní lásku . Nastartuju a hned jak pomalu pustím spojku se rozjedu ven z garáže .
Motor podemnou vrní a já si to užívám.
Přidám malinko víc než je v Londýně povolené . Hned ale uberu protože musím čekat na semaforu.
Až teď si uvědomuju možné následky tohoto šíleného rozhodnutí. Se Selenou jsem se viděla dvakrát . Jednou na předávání cen ... a pak ... když... no nic .Rozjela jsem se a po pár odbočkách jsem byla v jedné z nejprestižnějších kaváren v Londýně . Zaparkovala jsem motorku a sundala si helmu. Stále ale zapomínám že jsem ,, slavná" a tak hned vidím blesky fotoaparátů. Hned vběhnu do vchodu kde už čeká .
Tvář se jí zkroutí do nervózního úsměvu. ,, Ahoj." Řekla když jsem přišla blíž . Podala mi ruku , kterou jsem přijala . ,, Ahoj." Ano, byl to velice špatný nápad . ,, Šla bych někam do ústraní , co ty na to?" Řekla a kývla hlavou na paparazzi.
,, Jo. To by bylo fajn . Usmála jsem se .Došli jsme k útulnému kupé kde jsme si sedly a objednaly si každá kávu a dortík. ,, Asi víš kvůli komu jsme tady" zeptala se mě . Při tom si nervózně pohrávala s vlasy.
Kývla jsem . ,, Chci se ti nehorázně omluvit. Bieber je neborázný idiot . Děvkař . Nechápu jak jsem s ním mohla vydržet . Jak jsi s ním mohla ty vydržet." Zasmály jsme se .
,, Je dobrý manipulátor. Hraje hodně na city." Řekla jsem a Selena přitakala . ,, Hrozně moc se omlouvám že jsem vám zničila vztah Emily." Měla oči zaplněné slzami.
Vzala jsem jí za ruce které měla položené na stole. ,,Seleno. Já ti děkuju... protože to nebyl ani vztah-.. ale utrpení. Teď se mám úžasně a protože spolu už nejste . Tak ty se budeš mít určitě taky." Usmála jsem se povzbudivě.
Nakonec... to nebyl asi až tak zlý nápad.
Usmála se . ,, Jsem ráda že se nezlobíš. Vůbec jsem nebyla šťastná. Vždy když jsem vztah chtěla ukončit tak udělal nějaké romantické gesto a já to nedokázala . " jedna neposedná slza jí spadla na tvář a já jí pustila ruce aby ji mohla utřít.,, Jsme na tom úplně stejně. Justin stále byl někde pryč . Byl v barech kde pil a sem tam i fetoval . V tu dobu to s ním šlo z kopce . Teď už je z toho ale venku. Ale přesně jak říkáš ty . Celý vztah jsem trpěla . " vzpoměla jsem si na minulost .
,, I přes to všechni co dělal mi to s tebou hrozně ublížilo . Věděla jsem že chodí do klubů kde si zaplatil vždy nějaké holky ... ale i tak mi to ublížilo. " vytáhla jsem rukáv .
Povytáhla obočí.
Dala jsem ruku blíž k ní. ,, Božínku." Vyjekla . ,,smím? " zeptala se a po mém souhlasu vzala moji ruku do svých dlaní. Vytáhla rukáv ještě víc a viděla velkou podélnou jizvu. Znova vyjekla.
Pak se na mě podívala a vytáhla rukáv ona . Velké čerstvé jizvy . Teda... strupy .
,, Seleno.... " zašeptala jsem a jemně ji přejela po ruce . ,, Jedno mi slib. Že kvůli takovému idiotovi si už nikdy neublížíš." Usmála jsem se.
,, Platí? " roztáhle jsem ruce . ,, Platí." Zopakovala a objala mě. ,, Kámošky?" Zeptala se tentokrát ona a já váhala . Člověka kterého jsem dva roky nesnášela , teď objímám . To jsem ale nevěděla jak moc je fajn.
,, Kamošky." Řekla jsem to slovo. Zahřálo mě u srdce. Nikdy jsem neměla moc holčičích kamarádek. Připadalo mi že moje srdce se aspoň trochu zacelilo.
Když jsme se odtáhly tak jsme se začaly bavit o lepších tématech než je on.
,, Tvoje oblíbená barva?" Zeptala se mě .Na tři jsme obě vyhrkly ,, Šedivá" a začaly jsme se smát . Povídaly jsme si o všem . Co máme obě rády . Oblíbené zvířata , jídlo, písničky . Zjistila jsem že si se Selen povídám jako kdybychom se znaly léta.
,, Připadá mi jako kdybychom se znaly léta ." Řekne . ,, Teď jsem o tom přemýšlela." Znova se zasmějeme . Obě zaplatíme a vyjdeme s kavárny . Jdeme se ještě projít . Ignorujeme fotoaparáty .
Parkrát se Selen vyfotila s fanouškem ale jinak se nic nestalo. ,, Myslíž že zítra budeme hlavním tématem novin." Zachichotala jsem se .
,, Tak ať to stojí za to . " vyplázla na jednoho fotografa jazyk a tak jsem jí napodobyla. Obě jsme se zase začaly smát .
Podívala jsem se na mobil .
15 zmeškaných hovorů . Kudrnáč(3) , Chodící Mop ( 3) , Bráška (6) , Niall ( 2) , Liam (1). Volal mi i Liam. Moje srdce z neznámého důvodu poskočilo.,, Zabijou mě ." Plácla jsem se do čela .
Sedly jsme si na lavičku . Dala jsem hovor na hlas a čekala jsem . ,, Ano?" Ozval se nezaujatý hlas Liama . Samosebou že jsem volala zrovna jemu.
Teda , snažil se aby byl nezaujatý. I tak v něm byla slyšet značná úleva. ,, Ahoj Liame." Řekla jsem .,, Ahoj Em." Zavrčel a podal mobil někomu jinému.,, Prosím ať né Loui , prosím ať né Loui." Potichu jsem se modlila . ,, Mladá dámo, co si myslísm že děláš?!" Ozval se histerický hlas . Selen se začala smát mému výrazu. ,, Jsem stejně stará jako ty!" Ohradila jsem se . ,, Ne , o pět minut mladší." Uchechtl se .
,, I tak jsem chytřejší a krásnější. " zavrčela jsem . ,,Hahaha , vtipná ." V hlavě jsem viděla jak protočil očima. ,, Řikala jsi že máš sebou mobil! Ten se používá víš ?! Né že budeš mít vyplé zvonění." Povzdechla jsem si. ,, Promiň , zapoměla jsem , už půjdu domů." Típla jsem to a vůbec nečekala na jeho odpověď .
Selen se mohla smát na plno.