Zvedla jsem hlavu a uviděla jsem Mikea a jeho mladší sestru. Ta dívka byla úplně rudá v obličeji , tím že utíkala asi velikou dálku a tím, že brečela kvůli tomu , že viděla své idoly .
Nejdřív objala Hazz. Ani nepozdravila , protože toho přes pláč nebyla schopná . Celá se klepala . Pak nám ale něco chtěla říct. ,, Ha-Harry , p-promiň-ň , jsem-m L-loser." Povedlo se jí vykoktat .
,, Nejsi ." Usmál se Hazza a znova jí objal. Pak se trochu odtáhl. ,,Neplakej."
Utřel jí slzy. ,, Chceš říct vtip?" Pousmál se Hazza.,, Honey, tvoje vtipy nejsou vtipný." Poznamenal Loui a Hazza ho zabíjel pohledem. Dívka se rozesmála . ,, Na , tady máš." Podala jsem jí kapesník a ona ho s poděkováním přijala.
Pak objala i Louiho a Liama . Pak jí Mike vyfotil jenom s klukama a pak chtěla fotku s klukama a se mnou. Kluci dělali vzadu nějaké kraviny a dívka , která , jak jsem později zjistila , se jmenovala Jess , mi dávala pusu na tvář.
Pak jsme si chvilku povídali a pak s Mikem odešla. Usmívala jsem se už jen proto , že jsem byla naplněná pozitivní energií.
,, Asi půjdeme už do hotelu ne? Ono se to nezdá , ale uběhly čtyři hodiny . Blbnuli jsme docela dlouho." Řekl Loui a nakonec jsme se demokraticky rozhodli že opravdu půjdeme do hotelu.
,, Doufám že budou ještě spát." Řekl Hazza. Tříhlasné proč mu dalo důvod , proč pokračovat v jeho větě. ,, Protože , když člověk spí , můžeš mu provést super věci." Ďábelsky se usmál.
,, Co plánuješ tentokrát?" Zvedla jsem pravý koutek úst do úšklebku. ,, Nevím... Zaynovi možná vytrhám voskem chlupy na nohou . " Zapřemýšlel nahlas.
,, A Niallovi?" Zeptala jsem se . ,, To ještě vymyslím." Zapřemýšlel Harry.
Najednou si přede mne Hazza klekl.
,, Emily Max Tomlinson lomeno Payne." Ušklíbl se . ,, Budeš prosím té ochoty a budeš můj pomocník při tomto žertu?"Snažil se udržet vážnou tvář , ale i tak bylo vidět , jak mu cukají koutky.,, Je to tak náhlé." Dramaticky jsem si sáhla na čelo a moje koutky začaly taky cukat. ,, Ale ano . Ano , ráda se stanu vaší pomocnicí Harolde Edwarde Stylesi . " Vyskočila jsem do vzduchu.
To jsme se už smáli všichni . To jsme uslyšeli cvakání fotoaparátu. ,, Myslím , že si na váš polibek už nevzpomenou kluci. Teď mají už dvě další témata. " Zasmála jsem se .
,, Jsem zvědavá , co vymyslí za titulek." Zasmáli se i ostatní. Nevím jak se nám to povedlo , ale cesta utekla hodně rychle a mi už byli v hotelu.
Na recepci na nás koukali jak na idioty.
Kapala z nás stále voda , smáli jsme se jak dealeři drog a já s Liamem jsme byli podobně oblečení. Do toho jsme já i Loui měli kytku.Stoupnuli jsme si do výtahu s s námi nahoru jel nějaký cizý muž. Stoupnul si co nejdál od nás. Hned jak byla možnost tak vyšel , spíše vyběhl z výtahu pryč.
Hazza se na mě otočil a předklonil se , takže byl v mojí normální výšce. Házel hlavou do všech směrů a kapala z něj voda . ,, Harolde!" Vykřikla jsem a přikryla si obličej dlaní. I tak jsme ale byli všichni mokří.
,, Jak pes." Zakroutil hlavou Liam.
Hazza se otočil na Louiho a olízl mu tvář. ,, Honey! Co to sakra děláš." Vykřikl Loui a snažil se pochopit počínání svého přítele .,, Haf." Řekl Hazza s my se zasmáli.
Zničeho nic vyskočil Louimu do náruče . Loui to ale nečekal a tak oba dva spadli s velkou ránou na zem.V tu chvíli jsme byli v osmém patře a dveře se otevřely. V nich stála žena s malou dívenkou , kterou držela za ruku.
,, Mami to jsou One direction!" Vyjekla nahlas . ,, To jsou ti co posloucháš a vzhlížíš k nim?" Zeptala se jí matka a ona horlivě přikyvovala.
Žena se podívala na nás . Louiho a Harryho jak se válejí po zemi a na mě s Liamem , oba dva promočený na kost a oba v kostkovaných košilích a černém klobouku.
,, Máš zákaz je poslouchat ." Vyjekla žena a táhla dceru pryč. Hned tak odešly tak se dveře zavřely a my se rozesmáli.
Smáli jsme se až do našeho devátého patra. Tam jsme vystoupili a všichni šli do pokoje Zayna a Nialla . Hazza si držel palce a měl silně stisknutá oční víčka . ,, Ať stále spí , ať staple spí." Vypadalo to jako modlitba v jeho stylu .
Otevřeli dveře , nechápu jak se ty idioti nemohli zamknout a potichu jsme přešli k jejich postelím. Podívala jsem se na Hazzu , kterému oči zářily štěstím z toho , že oba dva opravdu spí.
Rychle vyběhl z pokoje a za malou chvíli byl zpět . Vzal si žiletku a centropen. ,, Podrž Honey a nechte mistra pracovat." Poručil a dal Louimu do ruky centropen.
,, Payno , najdi někde misku , Lee nalij do ní vodu a dej tam i mýdlo. " Rozkazoval jako generál. ,, Ano pane ." Zasalutoval Liam a já se krátce usmála .
Zachvíli přišel s miskou a jí v koupelně naplnila mýdlovou vodou. Přišla jsem k Hazza ten do misky namočil žiletku.
Ušklíbl se a po čtyřech tazích bylo na Zaynově lýtku vidět velké tiskací H .
Pak přešel k druhé noze a tam udělal hada , který měl představovat S.Dal do misky žiletku a potichým Odnést nám dal další pokyn. Podala jsem misku Liamovi a ten ji šel vypláchnout. Hazza přešel k Niallovi a převzal si od Louiho centropen.