27.

144 9 0
                                    

Když jsme se odtáhli tak přišly na řadu Liamovy otázky. ,, Proč jsi mě v té nemocnici políbila?" Zeptal se .

,, Už jsem ti to říkala." Řekla jsem klidně , tedy, snažila jsem se znít klidně . ,, Tak podruhé tě to nezabije ." Mrknul na mě a věděl že na toto nemůžu nic říct. Podívala jsem se na jeho spokojený pohled z toho, že mi vrátil tuto větu.

Povzdechla jsem si . ,, Řikala jsi že nejsi připravená , tak proč jsi mě políbila ." Upřesnil klidně otázku. V jeho očích byl vidět strach z odpovědi .

,, Bála jsem se . Neskutečně jsem se bála a cítila se provinile . Potřebovala jsem útěchu . Pomoc . A věděla jsem že ty jsi jediný člověk který mi dokáže poskytnout obojí . Jsi člověk v jehož přítomnosti se cítím bezpečně. " řekla jsem a podle jeho pohledu jsem poznala že jemu tato odpověď nestačí.

,, Potřebovala jsem cítit oporu , potřebovala jsem uklidnit ." Dodala jsem a on jenom přikývl .

,, Myslíš " řekl opatrně . Nadzvledla jsem jedno obočí. ,, Já myslím?" Ušklíbla jsem se a on si frustrovaně odfrkl. ,, Myslíš že časem.... by jsme mohli překonat ty velké dveře s nápisem přátelství? " podíval se do mých očí.

,, Už se nebojíš že nás uvidí spolu?" Řekla jsem mírně provokativně .
,, Možná , ale jenom kvůli tomu že mi tě budou očumovat. Ještě by jsi si nabouchla nějakého fotografa." Provokoval i on .

,, Noo.... ten fotograf který byl na té autogramiádě ....." začala jsem .
,, Dobře , dobře , stačí. Budeš doma , zavřená v pokoji aby mi tě nikdo neočumoval ." Skočil mi žárlivě do řeči a já se ušklíbla .

,, Co budeme dělat? ." Zeptala jsem se Liama. ,, Půjdeme dolů... prosiiiiiim." Udělala jsem smutné psí oči , protože jsme věděla že to zabere .

,, No jo." Poraženecky mě chtěl vzít do náruče . ,, Já sama!" Řekla jsem rázně.
Sešla jsem pomalu schody a lehla si hned na gauč . Otočila jsem se na kluky kteří stáli u plotny a snažili se jí zapnout.

,, Objednejte radši pizzu. Nebo to tu zapálíte . " uchychtla jsem se a oni se otočili. ,, Já vám to řikal!" Řekl Niall a hned vytáhl mobil z kapsy a objednal pizzu.

,, Ty ... Harry?" Zeptala jsem se a kudrnáček se otočil , chráníc si své kudrliny které jsem mu v nemocnici chtěla oholit .

,, Nemáš náhodou Louiho tričko?" Zvedla jsem jedno obočí. ,, Ne , to je moje ." Ohradil se Harry .

,, Proto má na zádech napsané Tomlinson a je to Louiho fotbalový dres?" Zasmála jsem se .,, Stejně jednou bude taky Tomlinson ." Řekl Loui a objal Harryho ze zadu . Harry zaskočený Louiho odpovědí jenom nehybně stál.

Vlastně, všichni byli zaskočeni Louiho odpovědí . Harry se mírně začervenal.

,, Furt je lepší , když má Harry Louisův dres , než když si Zayn půjčil podprsenku a sukni od Em a šel se takhle projít po Londýně ." Řekl Niall který zrovna dotelefonoval.

Zasmála jsem se tomu . Ale pak mi to došlo. ,, Cože?! " otočila jsem se na Zayna . ,, Maliku! Ty jsi měl mojí podprsenku!" Vykřikla jsem .

,, A sukni ." Dodal s úsměvem Niall.
,, Tobě nestačí že se o svůj mop na hlavě staráš víc než holka , ty nošíš i holčičí věci?!" Stoupla jsem si .

Zayn hledal únikový východ . Hned jak ho našel tak vysprintoval od sporáku a vběhl do koupelny . ,, Jednou musíš vylést Maliku, neboj , já si počkám." Zavrčela jsem.

,, Nialle já tě zabiju! " ozvalo se z koupelny . ,, A já zabiju tebe takže se moc neraduj." Zakřičela jsem mu odpověď.

,, Já mu tu hlavu jednou oholím..." zamumlala jsem si pod imaginárními vousy ... aspoň doufám že pod imaginárními.

,, Ale ticho Payne." Ušklíbl se Harry .
Otočila jsem se . ,, Vidíte! Už na to slyší." Řekl .

,, Ty zachvilku taky uslyšíš dobře až ti ostříhám vlasy Stylesi ." Zavrčela jsem .
Loui svoje ruce hned přesunul na Harryho hlavu .

,, To si všichni držíme to co je pro nás nejdůležitější?" Řekl Niall který zase něco jedl.

,, V tom případě . " Liam udělal dva velké kroky a objal mě . Moje tváře se zbarvily do červena .

,, Takže ... co je pro nás nejdůležitější." Zapřemýšlela jsem. ,, Harry a Loui drží sebe , Liam drží mě a já jeho..." moje tváře zrudly ještě víc.

,, Niall drží nečekaně jídlo , Nialla , také nečekaně , nedrží nikdo . " uchechtla jsem se kdyzm mě Niall probodl pohledem.

,, Tak počkat... co drží Zayn." Otočila jsem se ke dveřím koupelny.
,, Buď si drží vlasy nebo..." do toho mi skočí ale Loui .

,, Zayne! Nehoň si tam! Ta koupelna je společná!" Zakřičel a všichni jsme se rozesmáli .

,, Nebo jeho kamaráda" dořekla jsem větu , kterou stejně řekl za mě Loui i když v jiném provedení.

,, By jsi se přidal co Louisi." Ozvala se odpoveď. ,, Sorry ale nemám tu mikroskop abych ti pomohl , brácho." Řekl Loui a my se znova zasmáli .

V tu chvíli zazvonil někdo u dveří.
Niall rychle seskočil z kuchyňské linky . S jeho inteligencí a šikovností se rozmázl na podlaze . Po velkém výbuchu smíchu mě Liam neochotně pustil , v tu chvíli mi došlo že mě stále držel , a šel otevřít.

,, Já mám hlad ." Zakňoural Zayn.
,, Víš co? " řekla jsem . ,, Nechám tě jít . Ale pamatuj , ještě něco a oholím ti hlavu. Je ti to jasné." Napomenula jsem ho .

,, Jo je ." Zamručel a opatrně vyběhl z koupelny . Ukradl jednu krabici s pizzou a vběhl zpět do koupelny.

Za chvilku se ale ozval křik . ,, Fhuj!" Vykřikl Zayn . ,, Co se děje ?" Zeptal se Niall.

,, Zayn si vytáhl Hawaii." Uchechtla jsem se.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat