54.

121 6 1
                                    

,, Lidi?" Slyšela jsem z druhé strany dveří. ,, Radši se ptám, aby jsi mu neprokousla krční tepnu." Hlas se zasmál.

,, Harry." Řekli jsme s Liamem jednohlasně. ,, Můžu teda vejít?" Zeptal se . ,, Ne , právě spolu souložíme na nočním stolku." Zavrčel Liam .

,, Liame!" Dala jsem mu pohlavek a on se začal smát . ,, Jo můžeš Hazz." Řekla jsem , když Harry furt neotevíral... snad to nevzal vážně.

Otevřeli se dveře a v nich stál Hazza , který si zakrýval oči dlaní. Ano, vzal to vážně. Došla jsem k němu a odendala jsem mu ruku z obličeje. Lekl se a uskočil.

,, Co jsi potřeboval?" Zeptala jsem se ho s úsměvem na rtech. ,, Že se půjdeme s Louim podívat po New Yorku . Niall a Zayn usnuli a tak nás napadlo jestli nechcete s náma. " Odpověděl mi Hazza.

,, No víš ..." začal se vymlouvat Liam.
,, Něco jako dvojité rande ." Mrkl na mě Hazza. ,, V kolik a kde ?" Vyjekl nadšeně Liam a já se plácla do čela .
,, Koncert nám začíná v deset večer. Teď je devět ráno..... tak za půl hodiny dóle . " Mrkl na nás pobaveně Hazza a odešel.

,, Jdu se převléct." Řekla jsem a šla ke kufru. Po dlouhém vybírání jsem si vzala věci a ještě oční linky. Přešla jsem ke dveřím a když se Liam nedíval , tak jsem rychle přečmárala klíčovou dírku. Vlezla jsem dovnitř a převlékla se . Učesala si vlasy a namalovala se .

Nandala jsem si košili a vdechovala Liamovu vůni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nandala jsem si košili a vdechovala Liamovu vůni. No co , jedna košile mu chybět nebude .

Vyšla jsem ven z koupelny a začala jsem se smát . Né kvůli tomu , že jsme byli zase podobně oblečení , ale kvůli tomu , že měl Liam kolem oka černé kolo od klíčové dírky . Pak mě ale smích přešel .

,, Ty máš můj klobouk?!" Vyhrkla jsem . ,, A ty máš mojí košili. " založil si ruce na prsou. ,, A Harryho staré boty ." Ušklíbla jsem se a vyšla jsem z pokoje .

Na chodbě na nás lidi divně koukali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na chodbě na nás lidi divně koukali. Asi nevidí každý den zpěváka z nejznámější skupiny světa , jak jde s černým okem po chodbě hotelu.

Došli jsme dolů a Loui s Hazzou se mohli potrhat smíchy. ,, Co vám všem je?!" Vykřikl uraženě Liam. 
,, Dáme si selfie." Mrkl Loui , když už byl spochoný mluvit. Vytáhla jsem mobil a rychle nás vyfotila . Pak jsem ukázal fotku Liamovi.

,, Co to mám s okem!" Vyjekl vyděšeně.
,, No... šmíroval si klíčovou dírkou. Já ti říkala že se ještě uvidí." Ušklíbla jsem se a Liamovi zčervenaly tváře .

Vytáhla jsem z kapsy vlhčený ubrousek , který jsem měla připravený.
Liam si začal drhnout oko. ,, Počkej prosím tě ." Sebrala jsem mu kapesníček a jemně mu přejížděla po jemné kůži u oka . Když měl flek pryč , tak jsem kapesník vyhodila. 

,, Mimochodem Hazz." Dala jsem mu ruku na rameno. ,, Děkuju ti za boty." Mrkla jsem a on se usmál . ,, Pro tebe cokoliv Lee." Usmál se a dal mi pusu na tvář. Dělal to hodně často . Byla to přátelská pusa a všichni to věděli.... až na paparazi.

,, Jak jako děkuju za boty , jak jako cokoliv. A proč sakra Lee?" Začal Loui.
Já i Hazza jsme si povzdechli .

,, Proč si ty boty nedal mě ." Udělal uražený pohled Loui. ,, Tobě nestačí polovina mého šatníku?" Zvedl jedno obočí Hazza. ,, Honey , už tak máš moje oblečení jako šaty, s tvojí výškou." Řekl pobaveně Hazza. Hazza si z nás často utahoval , ale nikdy jsi se na něj nemohl zlobit . Jeho tón hlasu byl vždy tak přívětivý , že i kdyby řekl tu nejhorší věc co vás napadne , tak to bude znít krásně. ,, Em je stnejně velká jako já ." Zavrčel , ale už né tak naštvaně.

,, A hlavně máš větší nohu než Lee. Ty boty by ti nebyly. Jsou staré , a pro nás všechny na vyhození . Lee má ale malou nožku , takže jí jsou a já jí je mile rád nechal . " Vysvětloval Hazza Louimu. ,, Lee je přezdívka Honey ." Dal mu malou pusinku do vlasů.

V tu chvíli jsme uslyšeli zvuk fotoaparátu. ,, Sakra." Zaklel Hazza.
Musíme udělat něco , co bude novináře zajímat více , než Hazza a Loui. 

,, Liame?" Otočila jsem se na něj . On se na mě zmateně podíval. ,,Spolupracuj." Řekla jsem a vyskočila na něj. Ruce jsem mu obmotala kolem krku a nohy kolem pasu.

Ucítila jsem jeho ruce na mém zadku.
Ví o co mi jde . Neznatelně jsem kývla a hned na to ho políbila . Tohle byl myslím náš pátý polibek. Stalo se to samé ,co na podiu. Ignorovala jsem světla blesků a všeho kolem . Jako bychom byli v nějaké skleněné kopuli kde jsme jenom my dva . Přimáčkla jsem se k němu silněji .

Až po dlouhé chvíli mi došlo kde jsme a tak jsem se rychle odtáhla . Seskočila jsem z něho a sklopila hlavu , která nabírala rudou barvu .

Cvakání fotoaparátu přestalo a Liam mě chytil za ruku. Po té ještě párkrát cvakl fotoaparát , ale pak bylo ticho.

,, Děkuju Lee." Objal mě Hazza .
,, Vůbec jsem si to neuvědomil co tím můžu způsobit, že jsme na veřejnosti...
snad to nevytisknou." Zakňučel mi do vlasů.

,, Nemáte vůbec za co Hazz. Ty jsi mi pomohl už několikrát . A jak jsem ti slíbila , budeme vás chránit ." Usmála jsem se a jemně ho hladila po zádech.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat