Znova jsme si všichni sedli a já jsem zývnula . Po mě zývnul i Harry .
Uvelebyla jsem se na sedadle , ale nebylo to ono. To zní docela hodně namyšleně. Jedu , troufnu si říct, že v jednom z nejluxusnějších letadel a nemohu usnout na sedadle.V letadle prostě neusnu. Neusnu dokud nebudu na zemi. Podívala jsem se na Liama a zjistila jsem že mě pozoruje.
,, Nemůžeš usnout?" Uhádl můj problém a tak jsem zakývala hlavou.
,, Kvůli tomu že nejsi unavená , nebo je to kvůli tomu. , že jsi v letadle?" Položil otázku Liam.,, Letadlo ." Kývla jsem . Udělala jsem štěněčí oči . ,, Liame?" Řekla jsem a on se na mě znova otočil. ,, Ano?" Zvedl jedno obočí a vypadal u toho hrozně roztomile. Počkat.... vážně teď uvažuju nad tím že Liam vypadá roztomile?
Někdo mi zamával rukou před obličejel a já ucukla. V tu chvíli mi docvaklo , že jsem se zamyslela . Liam se zasmál nad mým zmateným výrazem.
,, Co jsi potřebovala Em?" Podíval se mi hluboko do očí. ,, Nooo...." začala jsem si nervózně hrát s prsty.
,, Nemohla bych si sednou k tobě ?. Vím že jsou sedadla prostorné , ale jestli se nechceš mačkat ...." začala jsem rychle odvracet svůj hloupý nápad.
Liam se trochu posunul a poklepal vedle sebe . S úsměvem jsem si sedla vedle něho. ,, Na jedno sedadlo by se Zayn vešel minimálně třikrát." Ušklíbl se .
,, Proč zrovna Zayn?" Zvedla jsem jedno obočí . ,, Protože je tlustej?" Ušklíbla jsem se taky . ,, Ne , to ne ... i když." Zasmál se Liam. ,, Má z nás všech nejširší ramena." Vysvětlil mi jeho narážku a já přikývla .
Tentokrát jsem se mu hluboko do očí podívala já. ,, Opravdu ti nevadí že ti tu parazituju? " zeptala jsem se ho a on hned zakroutil hlavou.
,, To bych tě sem ani nezval." Usmál se .
Natáhl se pod sedadlo a vytáhl deku , kterou nás oba dva přikryl a já znovu zývnula . ,, Myslíš ." Zeptal se opatrně.
,, Že takhle usneš?" Dořekl otázku.,, Takhle ne ." Zakroutila jsem hlavou.
Nervózně jsem sklopila zrak a opatrně položila svojí hlavu na jeho rameno .
,, Takhle ano." Zamumlala jsem .Cítila jsem jak se napjal. Rychle jsem se zvedla . ,, Ale jestli ti to..." ani jsem to nestihla doříct a Liam vzal mou hlavu do jeho dlaní. Malinko se pootočil na sedadle a položil se mě místo na rameno, na hruď .
,, Takhle se ti bude spát lépe." Usmál se a já cítila jeho rychlý tep. Opatrně pustil mou hlavu a ta ještě opatrněji spočinula na jeho hrudi . Jednu ruku nechal spočinout vedle sebe , ale tu druhou nechal na tváři.
Jemně mi sundal pramínek vlasů z obličeje a ruku dal na můj pas . Zavrtěla jsem se v sedadle abych se víc usadila . Rukama jsem ho objala a zavřela oči.
,, Dobrou noc Liame ." Zamumlala jsem mu do hrudi .
,, Dobrou noc Em." Zašeptal Liam a dal mi letmý polibek do vlasů a já usnula .