,,Zayne ." Zakňučel Liam který hned přešel k Niallovi , který se pod Zaynovou váhou podlamoval v kolenou. Né že by Zayn byl tlustý a Niall slabý... ale .... úplně opilý kluk co sebou hází ze strany na stranu nepřidává ruku k dílu aby ho mohl Niall odnést sám.
,, Díky." Zamručel Niall , který se právě vyhnul Zaynovo ruce . ,, Kde a proč jsi se tak zřídil." Zakroutila jsem hlavou a snažila se aspoň trochu pomoct klukům.
,, Kde nevim." Zamumlal skoro nedrozumitelně Zayn. ,, A důvod ...že jednoho z vás miluju ." Zasmál se tak hlasitě , až se těch pár lidí co bylo na ulici otočilo.
,, Zítra máte druhý koncert . Tvoje kocovina ti bude pomáhat." Znova jsem zakroutila hlavou. Kluci poprvé vystupují v Americe ... a protože šli vstupenky hrozně rychle pryč , tak se rozhodli udělat v New Yorku koncert i druhý den , aby se tam dostalo víc lidí.
,, Nialle? Pamatuješ si cestu?" Zeptala jsem se ho a on zakroutil hlavou. Snažil se vyndat si mobil , ale protože podepíral Zayna tak nemohl. ,, Ukaž." Naznačila jsem ať ustoupí . On to udělal a já zaujmula jeho místo.
,, Nemůžeš ho tahat Max." Řekl rozhodně Liam. ,, Em . No .... o co se furt snažím... stejně mi budeš říkat Max" zamumlala jsem si sama pro sebe.
,, Hlavně, já ho netahám . Jen ho podepírám , což ty děláš taky . Takže když to vezmu z matematického hlediska.... tak když ho jenom podpíráme .... tak neseme cca jenom jeho poloviční váhu a protože jsme dva , tak ta půlka se rozdělí na dva díly." Řeknu.
,,Vybral jsi si dobrého manžela Payno , chytrého . Jsem na tebe hrdá ." Usmál se Zayn a já se snažila nevyprsknout smíchy.
,, A co děláš za práci zlatíčko?" Zeptal se Zayn Liama . ,, Jsem zpěvák ." Řekl .
,, Ty jsi zpěvačka Payno?! Ježiši, koho jsem to vychovala." Vykřikl .,, Ty jsi taky zpěvák." Ohradil se Liam.
Zayn vykulil oči . To už jsme ale byli na hotelu . Výtahem jsme přijeli do našeho patra . Liam vzal Zayna do náruče se slovy , že za chvíli příjde . On se Zanem v náručí a Niall , cupitajíc za nimi , odešli.Naštěstí jsem měla klíč od pokoje já , což naštěstí znamenalo , že nebudu muset čekat na Liama až se vrátí od kluků z pokoje . Kdybych ty klíče neměla , tak by tu stále byla ta varianta , dojít si pro ně do toho pokoje ..... ale protože Zaynovo oblečení páchlo alkoholem , tak to znamenalo že ho budou převlékat.
A protože byl až moc hyperaktivní.... tak jim to bude trvat dlouho. Radši jsem rychle vypudila z hlavy představy na nahatého Zayna který běhá po pokoji a Liama s Niallem kteří běhají za ním a snaží se ho obléknout.
Rychle jsem se svlékla a vysprchovala .
Po důkladném osprchování a smytí všeho stresu z celého dne , jsem si šla lehnout. Ani nevím jak , ale měla jsem na sobě tričko Louiho. Často mu kradu trička . Hlavně na spaní , nebo i na normální nošení , těch noc není, ale nevěděla jsem že mám toto.Přetáhla jsem přes sebe peřinu a zachumlala se do ní . Byla jsem hrozně unavená. Pár vteřin před tím , než se moje tělo mělo odevzdat spánku , přišel Liam.
Cítila jsem jak si lehl vedle mě s objal mě prudce kolem pasu. Otočila jsem se na něj . ,, Ahoj Baby " zavrněl a mě došlo že to není Liam . ,, Zayne pusť mě ty jedno slizký prase!" Vyjekla jsem a plácla ho přes ruce , které uvolnily sevření.
To do pokoje vlítl Niall s Liamem. Niall rychle došel k Zaynovi. Liam si stoupnul vedle něho a pomáhal mu ho zvednout. ,, Tuhle část zvládnu sám, kámo." Poplácal ho po zádech .
Niall s rychlým popřáním na dobrou noc i se Zaynem odešel. Liam si sundal mikinu i tričko . Pak si rozepnul i kalhoty a lehl si vedle mě jenom ve spodním prádle .
,, Fhuj ." Zakřenil se . ,, Copak?" Tázavě jsem otočila hlavu. ,, To tričko ." Ošil se . ,, Co je s ním?" Stále jsem nechápala . ,, Špatné je už jen to ,že jo máš vůbec na sobě." Řekl a ušklíbl se .
,, Úchyle ." Praštila jsem ho polštářem po hlavě.,, Další špatná věc je . Že je to tričko Louise. To je jak spát vedle svého kamaráda! Nemůžu tě ani obejmout , abych ho necítil. "Ošil se .
,, Tak mě neobjímej." Pokrčila jsem rameny. ,, Ne , to zase ne." Zakroutil hlavou Liam a vztal z postele . Přešel ke svému kufru a vytáhl jedno tričko.
,, Tady máš." Hodil ho po mě. ,, A objímat sebe samotného ti nevadí ." Zakroutila jsem hlavou. ,, Egoisto." Dodala jsem , když si sedl na postel.,, Tak se otoč!"zavrčela jsem . ,, Jo , klid , klid prosím tě." Řekl Liam a já slyšela že se otočil . Rychle jsem se k němu otočila zády , sundala si Louiho tričko a převlékla si to jeho přes hlavu.
Pak jsem vztala a dala si Louiho tričko zpět do kufru. ,, Ty mám znamínko na zádech?" Zeptal se mě Liam.,, Mám , ty jsi si ho nikdy........ tak počkat." Otočila jsem se na Liama který se na mě uličnicky usmíval. ,, Liame!" Vykřikla jsem a použila znova polštář jako zbraň.