Rychle jsem se podívala na Liama který mě stále držel v náručí. ,, Myslím že tím že mě držíš v náručí moc nepomáháš tomu aby si nemysleli že spolu nejsme Payno." Ušklíbla jsem se . Moc jsme mu přezdívkama neříkala . To většinou kluci si tak navzájem říkali.
,, A co když nechci aby věděli že spolu nejsme?" Otřel si provokativně svůj nos o ten můj a jekot byl ještě hlasitější.
,, Liem , Liem , Liem , Liem , Liem ."
Začaly skandovat fanynky a přidali se k nim i kluci .Liam se ušklíbl a konečně mě pustil .
,, Přemýšlel jsem nad našimshipovacím jménem .... a napadlo mě Lily .... ale Liem je taky dobrý ." Usmál se na mě a pal na fanoušky . ,,Jak jako přemýšlel?!"podívala jsem se na něj ale ten se mě rozhodl ignorovat.Podívala jsem se tedy na kluky které jsem zabíjela pohledem .,, Budeš vždy zpívat se mnou , ano?" Kývl na mě Liam po chvilce,, Jak jako s tebou?!" Vyjekla jsem a hledala únikový východ.
Rychle jsem se rozešla dozadu za podium , ale dvě silné ruce mě chytili.
Loui a Liam. ,, Bože za co." Zaúpěla jsem.,, Zdravíme New York!" Vykřikli všichni najednou.
A začala první písnička .
Fakt super ... všimnuli jste si někdy že Liam začíná zpívat v hodně písničkách první? Ano? Já taky . Teď , tady , na podiu , kde jsem donucena zpívat s nima .Po třetí písničce jsem si sedla vedle Nialla . Nakonec jsme si sedli všichni .
Jako na truc jsem dvě nebo tři písničky nezpívala.Podívala jsem se do davu a četla transparenty . Přes ty ,, obyčejné " jako byl například Jste nejlepší . Nebo . Miluju tě Zayne . Jak tohle někdo může napsat. ( Ahoj Kate , nezabíjej mně)
Jsem našla transparenty u kterým jsem se musela pozastavit. Plácla jsem Harryho po prsou a ukázala mu transparent . Harry si mění texty . Larry is real! Držela jedna dívka.
Vedle ní stála jiná a držela pokračování transparentu. YOU-LOU . Všiml si toho Loui. ,, Je to pravda?" Řekl do mikrofonu a snažil se zakrýt rudé tváře . ,, Ne ." Zakroutil hlavou Harry .
Pak si dal ale mikrofon od pusy . ,, Ano" Řekl a kývl hlavou. Fanynky začali šílet .Liam na mě v jednu chvíli mrk a já pochopila . Rychle jsem uskočila a na Louiho , který stál vedle mě , spadla voda.
Byla za náma teprve polovina koncertu a kluci byli úplně mokří . Až na Nialla , který měl politá jenom záda , protože často hrál na kytaru.
Liam se napřáhl aby mohl vodu vylít i na Harryho který stál vedle něj . Ten se ale rozeběhl a skočil rychle za mě . Chytil mě za boky a semnou ve vzduchu utíkal pryč . ,, Mám štít!" Křičel do mimrofonu . Fanynky se smály.
,, Harolde pusť mě!" Křičela jsem bez mikrofonu , ale protože mě držel Harry ve svojí výšce tak jsem byla slyšet v tom jeho. To by to ale nebyl Harry kdyby neupadl. Semnou.
Podjela mu pravá noha a my skončili na zemi. ,, Karma Hazzy." Vyplázla jsem jazyk a Loui se zasmál. Harry mě pustil a já mu pomohla vztát. Oklepal se jako pes a já uskočila . ,, Edwarde! " nazvala jsem ho za tento den už podruhé druhým jménem.
Stále jsem byla ale nejsušsí. I Niall byl mokřejší než já . Když jsme se ale konečně uklidnili a stoupnuli si do řady , tak Loui začal povídat.
,, Na tomhle koncertu byla i moje sestřička." Rozcuchal mi sourozenecky vlasy a já měla na hlavě hnízdo .
,, Máme tu ale ještě jedno překvapení." Podíval se na mě . Fanoušci mlčeli.
,, Em napsala novou písničku , kterou bychom vám rádi zazpívali." Ozval se jásot a Loui kývl na kapelu za náma.Začali hrát a my za chvíli začali zpívat.
Kluci dělali celou dobu blbosti a Harrymu se povedlo znovu spadnout. Tentokrát vzal sebou ale i Zayna a Louiho. Liam se na mě podíval a hodil mikrofon do vzduchu . Ten se otočil a on ho znovu chytil.Slyšela jsem odfrknutí Nialla a tak jsem se na blonďáčka otočila . Vyhodil mikrofon do vzduchu a chytil ho .
Liam ho znovu vyhodil ale trochu víc .
Niall ho napodobil a Liam ho hodil zase o trochu víc. To ale malinko přehnal. Nepovedlo se mu ho chytit a spadnul mu na hlavu. Všichni jsme se rozesmáli .,, Jsi v pohodě?" Šáhla jsem mu na rameno . Svojí ruku jsem ale hned odtáhla protože byl úlpně mokrý.
Ušklíbl se na mě a začal se přibližovat.Teď jsem já ani on nezpívali a tak jsme mohli dělat kraviny teď my .
Zakroutila jsem hlavou na nesouhlas .
Než jsem se stihla otočit a utéct , tak mě chytil za ruku a objal mě . Po dlouhé chvíli se malinko odtáhl . Byla jsem celá mokrá. Všichni se smáli . Zase.A byla tu další věc která se dneska opakovala . Fanoušci zase skandovali naše shipovací jméno.
To bybylo v pohodě , kdyby Harry neměl pitomý nápad . Měl vlastně někdy vůbec dobrý nápad?
,, Pusu , Pusu , Pusu, Pusu!" Začal skandovat a fanoušci ho hned napodobili. Pak zvedl ruce do vzduchu aby byli hlasitější ... a opravdu.
Probodávala jsem ho pohledem , ale on se na mě jenom nevinně podíval .
Pak jsem se vystrašeně podívala na Liama , který mě stále držel v mokrém objetí. Hned jak jsem se na něj otočila , tak mě políbil.Ozval se velikánský jekot. Ale my ho neslyšeli. Byli jsme ve vlastní bublině , kde existoval jenom on a já. Přitiskla jsem se k němu víc a on se do polibku pousmál. Po chvilce jsme se odtáhli , i když se ani jednomu z nás nechtělo.
Začala jsem postupně zase slyšet okolní svět . Než jsem se ale stihla zorientovat , tak jsem byla úplně mokrá. Otočila jsem se na Louiho a viděla jsem jak v ruce drží prázdný kýbl.
,, Trochu schladit ty dvě hrdličky." Mrkl na nás a jekot fanoušků neustával.
,, Až ti tohle udělám doma až budeš s Harrym tak budeš koukat." Zavrčela jsem s mikrofonem daleko od pusy , ale stejně se mi dalo odezírat ze rtů.,, Byli jste úžasní!" Vykřikl Harry a mě došlo, že už je vlastně konec koncertu.