62.

89 6 0
                                    

,, Ha ha ha, moc vtipné" Protočí oči a znova si lehne na odpěradlo. ,,Náhodou, my se bavíme dobře , Nialle." Zazubí se Louis. ,,Bráška má pravdu." Přitakám.

,, Co budeme dělat? " Zeptá se Niall .
,, Nevím jak vy , ale já jde do vany." Ušklíbne se Louis a já se vystřelím do stoje a oba dva se rozeběhneme po schodech.

,, Bydlíme tu docela dlouho... myslíte že ví o druhé koupelně tady dole? " Zasměje se Zayn.
,, Ale tady jsou světýlka! " Křikneme oba dva a hned popadnu kliku, otevřu dveře a vrazím tam , přičemž se zamknu.

,, Ale notak! Běž si do své v pokoji! Tu máš přesně proto, aby jsi neotravovala kluky když potřebujou do koupelny! I Zayn má svojí protože mu to trvá! " Zabouchá na dveře.

,, Hej!" Ozve se Zayn a já se zasměju.
,,Smůla, Tommo" ušklíbnu se a začnu napouštět vanu. ,, A Liama by jsi tam pustila?" Ušklíbne se i Louis a mě bylo jasné , že zmiňovaný hnědooký brunet začal poslouchat náš rozhovor.
,, Pustím sem leda tak Harryho." Zasměju se.

,, HA!" Zazubí se kudrnáč. ,, Cože?!" Vykřikne Louis a Liam najednou a já se znovu zasměju.
,, Umí perfektně umýt záda a je to boží kámoška na drbání." Zazubím se. ,, Tsss " Odfrkne si Louis a jde zpět na gauč .

Zapnu si světýlka, která lemují koupelnu a začnu si potichu pobrukovat písničky od kluků .

————————————————————

Když jsem vylezla z koupelny , tak jsem si hned lehla po postele a s teplým kakaem , které mi přinesl Niall (jeho dokonalá specialita ) si užívala vlastní postel , která mi chyběla.
Z mého spokojeného tulení mě ale vytrhne hrom . ,, Ale notaaaaak" zakňučím a vylezu , abych se mohla nacpat Louimu pod peřinu.

,,Tommo?" Zaklepu na dveře a když je otevřu, tak tam nikdo není . Dojdu proto k Harrymu v domění , že bráška je zalezlý u kudrnáče v posteli. Když je ale i jeho pokoj prázdný , tak se zarazím. Otevřu dveře do Liamova pokoje a dojdu i ke dveřím toho nenažraného leprikona , který dělá tak dokonalé kakao , které mám samozřejmě sebou .. a i ty byly prázdné.

,, Né že bych to dělala dobrovolně" zamumlám si spíš pro sebe a zaťukám na dveře které vedou do Zaynova pokoje , ale i ten je prázdný.
,, Ty si snad děláte prdel." Zakňučím a hned na to vypísknu když uslyším další hrom . Ohlušijící ránu ale překryje klučičí smích a tak se vydám dolů do přízemí .

Když vejdu tak se musím usmát . Všech pět leží v jejich overalech na rozloženém gauči , s kakaem od Nialla a koukají na seriály. Zmíněný blonďáček se na mě otočí. ,, Pojď k nám , Em." Usměje se a šoupne se aby bylo místo i pro mě. Hned docupitám ke gauči a sednu si vedle Harryho a Liama . 

Zvednu deku , pod kterou jsou všichni schovaní a zachumlám se do ní taky.
,, Studí!" Vypísknou oba dva kluci , když se dotku studenými chodidly jejich nohou . ,, No jo, chtělo by to větší gauč." Zazubí se Niall.
,, Nebo by si se aspoň mohl přestat cpát ." Mrkne Hazza , jehož hruď je obklopováná mým malým modrookým bratrem.

,, Hej! To je dneska den .. dloubněte si do ira?!" zavrčí , ale i v tom šeru naší televize je vidět, jak se mu cukají koutky.
,, Myslím Nialle... že takový den je pořád "
Zasměje se Liam a rozdrbe mu vlasy. Pak ale všichni přesuneme svojí pozornost k televizi , kde společně na gauči , zabalení v jedné dece usínáme .

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat