57.

112 6 0
                                    

Sedli jsme si , ale nehodlali jsme se jen tak zvedat. ,, Ta zem je příjemná." Řekl Liam aby zakryl jeho lenost. ,, Co je na ní příjemné? Je mokrá!" Zamručela jsem . ,, Ty jsi taky mokrá a Liamovi to je příjemné." Podotkl Hazza.

,, Hazz!!!" Vyjekla jsem a propalovala bruneta pohledem. ,, No..... a jo , dvojsmysl." Podrbal se na zátylku.
,, Neříkej , že jsi o tom nevěděl." Pokárala jsem ho . ,, Jsi úchylné prase , tohle na mě nezkoušej." Ušklíbla jsem se nad jeho obličejem.

,, A jak jsi myslel to....." Podívala jsem se na svoje tričko , které prosvítalo.
,, Aha , takhle." Dořekla jsem po malé odmlce . ,, Ty si myslíš , že jsem to myslel takhle?" Zvedl provokativně jedno obočí Hazza. ,, Harry." Zavrčela jsem a on rychle přestal.

Rychle jsem si začala zapínat košili , ale pak jsem toho nechala. ,, Proč jsi přestala? " Zeptal se Liam. ,, Teda, né že by mi to vadilo." Usmál se andělským úsměvem. Probodla jsem ho také pohledem. ,, V plavkách jste mě viděli ... a spodní prádlo je to samé, skoro." Vysvětlila jsem mu své počínání.

,, Konečně normální holka!" Usmál se Hazza. ,, Zrovna tobě by to mělo být jedno ne?" Ušklíbl se Loui.

,, Co tu hodláme dělat?" Zeptala jsem se když jsme jen tak mlčky , promočení na kost , seděli na trávě v parku.
V tu chvíli ke mě ale přiběhl pes. Sedl si vedle mě a oblízl mi obličej. ,, Ahoj krasavče , nebo krasavice?" Usmála jsem se a podívala se mu na známku.
,, Charlie." Přečetla jsem nahlas. ,, To mi moc nepomohlo." Ušklíbla jsem se.

,, Je to holka." Podotkl Hazza. ,, Jak to víš? " Zeptal se Liam. ,, Payno..." Uchechtl se Loui. ,, Hazza se jí podíval mezi nohy."  Objasnil nám situaci.
,, Já řikám že je úchylný." Zasmála jsem se .

,,Ahoj holka." Podívala jsem se zpět na psa. Německý ovčák. ,, Jsi nádherná." Začala jsem jí drbat a ona vrtěla ocasem.

,, Moc se omlouvám." Přiběhl udýchaný kluk . ,, Charlie k noze." Křikl , ale fena ho neposlouchala . ,, Utíkej." Pobídla jsem Charlie a ona mi naposledy olízla tvář a pak se rozeběhla k chlapci.

,, Já jsem Mike ." Podal mi ruku. ,,Emily ." Usmála jsem se . ,, Tohle je Hazza , Loui a Payno." Ukázala jsem na kluky . ,, Vás odněkud znám." Zamumlal Mike.

Kluci se na sebe ušklíbli a pak zazpívali kousek Best song ever. ,, Ne , sorry." Zakroutil hlavou Mike. ,, Nevím." Trapně se usmál .

,, Jsme One direction , nebo... aspoň kousek z nich." Řekl Loui. ,, A jo ! " vykřikl Mike. ,, Vás poslouchá moje mladší sestra. " Usmál se Mike a kluci hrdě vypjali hruď.

,, Můžete se semnou vyfotit? Nebo počkat? Já jí dovedu , nejraději má.... nějakého Zacka." Přemýšlel nahlad Mike . ,, Zayna ." Řekl ostřeji Liam .

,, To jsi ty?" Vykulil oči , jako by bylo nemožné , aby se jí líbil někdo jako je on. ,, Ne , Zayn tu není." Zavrčel. ,,Musíme jít." Chytil mě za ruku a táhl mě pryč.

,, Liame , je to fanynka." Zapřela jsem se. ,, To sice jo , ale její brácha je idiot."Řekl a táhl mě dál. ,, Vůbec tě nepoznávám." Zakroutila jsem hlavou.

,, Na tom klukovi něco je ." Řekl . ,,Liame... udělej to aspoň pro mě." Poprosila jsem a on se zastavil.
,, Ale jen kvůli tobě ... a fanynce." Kývl hlavou a já mu dala pusu na tvář.

,, To chce větší kompenzaci." Zvedl jedno obočí Liam. Protočila jsem oči a stoupnula si na špičky . Jemně jsem se otřela svými rty o ty jeho . ,, Jdeme ." Zavelela jsem a otočila ho zpět.

,, Já si tu kompenzaci potom vyberu." Zamumlal něco Liam a já ho ignorovala. Když jsme došli ke klukům tak už tam Mike nebyl. ,, Není tu, odcházíme." Zavelel znovu Liam.

,, Šel pro tu sestru Payno, co ti sakra je?" Zeptal se Loui. ,, Ten kluk mi je nesympatický, od prvního pohledu " Vysvětlil nám Liam. ,, Někdy není první dojem úplně přesný ." Usmál se povzbudivě Hazza s Liam už s usměvem přikývl.

I tak jsem ale poznala , že je napjatý. Chytila jsem ho proto za ruku a jemně mu přejížděla palcem po hřbetu ruky.
Bylo vidět , že je klidnější , ale nad tím , že je úplně klidný se nedalo ani polemizovat . To jsem ale slyšela přerývavý dech .

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat