Ano . Říkala jsem ,že Liam je nejzodpovědnější z kapely . To ale neznamená že je zodpovědný. Jenom nejzodpovědnější z nich . Což je docela smutné , když ten nejzodpovědnější chce právě skočit z druhého patra baráku do bazénu.
,, Nevím jestli to je dobrý nápad." Řekla jsem ale nikdo mě neposlouchal. ,, Ooooo , čokoládový dort." Zamyslel se Zayn . ,, Platí ." Ušklíbl se Liam .
Kluci vylezli z vody . Liam se na mě krátce podíval . Jeho rysy zase byli jako kámen . Pak se otočil na kluky a bych zase v pořádku. ,, Sakra Liame..." prohrábla jsem si frustrovaně vlasy.
,, Neboj tvůj miláček to přežije." Pro tom oslovení jsem se na něj letmo podívala . Zase kamenná tvář.
,, Drž hubu Zayne." Zavrčela jsem .Liam zavřel oči a zhluboka se nadechl.
Kluci začali skandovat jeho jméno.
Rychle oči otevřel a saltem skočil do bazénu .Při jeho letu jsem vykřikla . Když se vynořil v pořádku z vody tak se mi ulevilo. ,, Em, neděláme to poprvé ." Řekne v klidu Niall.
,, Cože?!" Vyjeknu . ,, To jsem asi neměl říkat co? ." Zamyslí se a bez čekání na mou odpověď mě schodí do vody vedle Liama . Moje kůže se dotkne té jeho a já se pod tím pocitem začnu topit. Nebo... otevřu pusu a loknu si vody . Vyjde to nastejno.Rychle mě jeho silné paže vytáhnou z pod hladiny a já vykašlu vodu . Hned jak je to v pořádku tak mě rychle pustí. Všichni jsou zase ve vodě . Hrajeme kohoutí zápasy. ,, Liame ? Chceš svojí manželku ?" Zeptá se Zayn .
,, Abych ti jí náhodou nebral ." Ušklíbl se .,, To je v pořádku . " řekl ledovým hlasem.
Liame? Víš vůbec jak moc to bolí?.
Zayn to neokomentoval , i když byl jeho odpovědí značně zaskočený. Mě v tu chvíli ani nevadilo že sedím na Zaynovi.
Na Louisovi byl Harry , já byla na Zaynovi a na Liamovi byl Niall. Já a Zayn jsme vyhráli. ,, To není fér! Vyhráli jste jen kvůli tomu že se kluci báli drknout do Em." Řekl Loui.
,, Ne , proto že vy jste nemehla ." Vyplázla jsem jazyk. ,, Někomu tady roste nosánek . "
Až teď mi zase začal Zayn vadit .
,, Drž hubu Maliku ." Zavrčela jsem .
,, Potřebuješ trochu schladit ." Hodil mě do vody . ,,Hej! " vyjekla jsem když jsem se nadechla . Začala vodní bitva . Všichni jsme cákali vodu po všech.To pak ale přišlo lomdýnské počasí a začalo pršet . Harry a Niall začali vylézat z vody . ,, Jako fakt? Minimálně dvě hodiny jsme ve vodě a vám vadí pár kapiček?" Uchechtla jsem se a kluci si vlezli zpět.
Vylezla jsem na plovací kruh . ,, Já se nudím ." Řekla jsem . ,, Já taky ." Narazil do mě svým kruhem Niall. Mě to odpinklo na druhou stranu bazénu kde stál Liam . Strčila jsem do něj. Celý se napnul . ,,Promiň." Zašeptala jsem a rukama , které jsem použila jako pádla, doplavala zpět .
,, Co dneska s tebou je brácho?" Řekl Zayn . ,, Děje se něco." Opatrně se zeptal znova . Liam prudce vztal . Vylezl z vody a naštvaně šel dovnitř.
,, Páni , takhle naštvaného jsem ho ještě neviděl." Zakroutil hlavou Harry. ,, Něco ho musí sakra trápit." Přitakal Loui.
,, Jdu za ním." Ve snaze si to vyříkat.
Niall mě chytil za paži . ,, Není to dobrý nápad Em. " podíval se na mě. ,, Vždyť Liam nikdy nikomu neublíží. Ať je sebevíc naštvaný." Vykroutila jsem se z jeho sevření. Vyšla jsem z bazénu . To mě ale chytil Zayn. ,, Maliku pusť mě!" Kopala jsem nohama.Ze zhora se ozvala rána . ,, Vidíš . Musíme ho nechat aby jsi to vyřešil sám." Zayne.... kdyby jste věděli proč je naštvaný ... proč je tak zlomený.
,, Dobře ." Poraženecky jsem šla zpět . Čtyřem klukům bych neutekla .,, Ale už mi je zima , tak nepůjdeme dovnitř?" Dodala jsem hned .
,, Žádný Liam?" Zeptal se Loui. ,, Ne , neboj, nechám ho na pokoji . Vešli jsme do baráku. ,, Jdu se převléct." Řekla jsem a vyběhla schody .
Liam má pokoj na proti mě . Slyšela jsem hlasitý sýpavý dech . Brečel .
Zaťukala jsem . ,, Jdi pryč Em." Řekl a popotáhl .,, Jak jsi to..." přerušil mě u prostřed věty. ,, Prostě jdi pryč!" Vykřikl až jsem nadskočila . ,, Bude to tak lepší , prosím." Tohle skoro zašeptal. Sedla jsem si k jeho dveřím , opřená o ně zády. Slyšela jsem jak se zvednul z postele a udělal to samé gesto.
,, Liame." Snažila jsem se tnova navázat hozhovor . ,,Odprejskni." Zasyčel . V tu chvíli se mi chtělo omdlít. S tím jedem jakým to řekl. S tou záští a nenávistí.
Rychle jsem vztala a šla do svého pokoje . Převlékla se a vzala do ruky mobil.
Úplně jsem zapoměla ...
Justin.