20.

156 9 7
                                    

Jela Ubrem aby mohla potom jet se mnou. ,, Tak mi řekni , co se stalo." Usmála se . S Louim a Fell jsem měla vždy nejlepší vztah . Například s Pheobe , Georgii a Charlotte taky.... ale s Fell nejvíc . Možná i kvůli tomu že je Charlotte ode mě a od Louiho o sedm let starší. A co si budeme . Oba dva se chováme na pět .

Fell je mladší a nejvíc nás chápe , máme stejný humor . I když je mladší , takže naše rodiče znala kratší dobu než my.... chová se jako máma .

Má stejný tón hlasu. Káravý ... uklidňující. Vždy když jsem s Fell tak se cítím jako kdyby máma byla ještě s náma . Dokáže mě kdykoliv uklidnit .

,, Něco se stalo v partě?" Podívala se na mě a věděla že se ztrefila do černého. ,, Někdo z nich ti něco udělal?" Položila hned na to další otázku .

,, V rámci možností. " zhluboka jsem se nadechla .
,, Sama jsi mi přece říkala že po mě Zayn pokukuje." Řekla jsem a Fell přikývla . ,, To on?" Veděla jsem že ho také moc nemusí, hlavně kvůli jeho krátkodobým vztahům.

,, Ne! Fuj." Usmála jsem se nuceně. ,, Napsal mi Justin ." Řekla jsem . Fell stuhla . ,, Jako ten Justin?" Periférně jsem viděla jak drtí rukou sedačku.
,, Jo , ten Justin." Zaparkovala jsem u ní před barákem. Konverzace stála , dokud jsme si nesedly na gauč kde mě znova pobídla.

,, Proč ti vlastně napsal?" Zeptala se .
,, Nooo... viděla jsi ty články v novinách a v televizi?" Podívala jsem se na ní. ,, Jo, Harry a Lou s polu chodí, jsou strašně roztomilý." Začaly jsme nad nima cukrovat obě . ,, Ještě nechodí , ale hned podám hlášení jak ano." Mrkla jsem na ní.

Pak jí to došlo. ,, Ty a Liam?" Přikývla jsem. ,, Teda , né tak jak si ty myslíš. Nechodíme spolu. Ale podle fotek vytržených z kontextu to tak vypadalo .
No a Justin to viděl a na nějakém interview se ho na to ptali. Jak na to reaguje ." Řekla jsem jí vše od začátku . I Justinovu reakci.

,, No a pak mi začal psát ." Podala jsem jí mobil kde zrovna volal Liam . Vytípla jsem ho a podala jí chat s Justinem který si ona přečetla . ,, Byla jsem zase na dně ." Rychle se na mě podívala . Chytla mi ruce a koukala na mé předloktí kde byl jeden malilinkatý šrám . Značně si oddychla.

,, Neudělala jsem to ." Vyvedla jsem ji z omylu.
,, Chtěla jsem . Ale sama jsem žiletku odložila . Do koupelny vletěl Liam a žiletku mi vytrhl. Svojí šikovností nás oba malinko říznul.
Nevím co mě to napadlo. Víš jak jsme jako malé koukaly na Vinettoua?" Usmála jsem se a ona přikývla .

,, Jak jsme to zkoušeli ještě s Louim ... jednoduše ... spojila jsem naše ruce ... naši krev . Bože to zníjak z nějakého sci-fi." Znova jsem se usmála a tím tak odlehčila situaci. ,, Pak jsme se nějak dostali na jiné téma a políbili se . Když jsemse odtáhla tak si myslel že toho lituji . Od té doby semnou nemluví, až do teď."

Vyprávěla jsem jí i o Seleně a o dnešní konverzaci.
,, Nemůžu být s ním v jednom baráku Fell. Už né vůbec v jednom pokoji . Nemůžu vidět ty nenávistné pohledy co mě probodávaly ." Dneska už snad po milionté jsem začala brečet .

Fell mě znova objala a já byla hned spokojenější.
,, Musíš jim ale zavolat. Aby věděli kde jsi ." Prudce jsem se odtrhla a v mých očích se objevil strach.

,, Fell... prosím... aspoň dva dny jim o mě neříkej. Slibuju že jim pak zavolám"Zaprosila jsem . ,, Co mám s tebou dělat." Zakroutila hlavou.
Vždy mi připadala chováním vyspělejší než já a Loui.

,, Děkujuuuu." Usmála jsem se a zase ji objala . Akorát malilinko víc než jsem chtěla , což zapříčinilo to že jsme se svalily na gauč . Obě jsme se začaly smát .

,, Nemáš hlad?" Zeptala se , když jsme se přestaly smát. Můj žalůdek odpověděl sám. Ušklíbla se .
,, Objednám čínu?" Mrkla na mě .
,, Joooooooooooo." Vyskočila jsem do vzduchu.

,, Jak malá." Znova se ušklíbla . ,, Hej." Dělala jsem uražený pohled .,, A co teda k Liamovi cítíš ty?" Řekla když položila mobil a moje srdíčko zahřál ten pocit , že za celý den konečně můj žalůdek něco sní.

,, Já k němu nic...." zastavila jsem se .
,, Řekni to co doopravdy cítíš... né to , co se snažíš cítit." Řekla .,, Mě lhát můžeš , ale nelži sama sobě."
Kdyby to bylo tak lehké... ani jí lhát nemůžu... nejde to.

,, Vím že k nému cítím něco víc než k ostatním...to určitě ... ale zároveň se bojím cítit něco víc . " řekla jsem a Fell se spokojeně usmála . ,, Hele Liam" vykřikla a podívala se na mě. Rychle jsem si projela rukou vlasy a posadila se více jako dáma. ,, Holka.... ty jsi v tom až po uši." Zakroutila hlavou. ,, Tak tohle " zavrčela jsem . ,, Tak tohle bylo znusný." Vyplázla jsem jazyk.

,, Teď se tě zeptám ještě jednou. Co k němu cítíš. " řekla .
,, Už jsem ti to říkala . Cítím něco víc než k ostatním." Protočila jsem očima. ,, To znamená co? Například Zayna nesnášíš , s Niallem jsi v pohodě ale tak nejste moc kamarádi. A Harryho bereš skoro jako rodinu. Já vím všichni jsou jako rodina.. ale chápeš mě ." Řekla .

Ano chápala jsem. Že věta Cítím něco víc než k ostatním. Je málo specifická.

,, Dobře ." Zhluboka jsem se nadechla . Fell se usmála .

,, Miluju Liama Payna ."

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat