35.

140 8 8
                                    

,, Na to aby jsi mu utíkal z postele je ještě čas ne? Ale chápu tě . Být v posteli Tommo tak taky utíkám." Uchechtl se Liam. ,, To ale neznamená že mi budeš drtit kosti!!" Zaúpěl bolestí jak na něj Harry skočil.

,, Já to slyšel Payno!" Zakřičel Loui z druhých dveří. ,, To je dobře!" Zakřičel zpět Liam. Do našeho rozhovoru se přidalo to kudrnaté hnědovlasé pako. ,, Tak jak se vám líbí manželská postel." Ušklíbl se spiklenecky.

,, Myslela jsem že tě v tu chvíli zabiju , když jsem ji poprvé uviděla. " zavrčela jsem . ,, Až tak úžasná je? " ušklíbl se Harry. ,, Nedělej Zayna Em...." úšklebek mu ze rtů neodešel.

,, No... Zayn měl v posteli víc holek než všichni dohromady , takže to byl špatný příklad ." Zamyslel se Harry . ,, Nedělej Nialla." Usmál se sám pro sebe .

,, Vždyť jsi vedle Liama spala už několikrát ." Podotkl přicházející Louis.
,, Tommo má pravdu." Přitakal Liam.
,, A hlavně jsi mi už tolikrát oslintala rameno , že mi to nevadí." Mrkl na mě a vykulila oči.

,, Cože jsem?!" Vyjekla jsem . ,, Vždy když spíš tak máš pootevřené rtíky ." Řekl zamilovaně Liam . Když si to uvědomil , tak zakroutil hlavou a pokračoval. ,, No a sem tam mi oslintáš rameno." Usmál se energicky Liam.

Schovala jsem svojí rudou hlavou do dlaní. ,, Náhodou..." podotkne Loui.
,, Víš kolik lidí by si přálo , aby jsi jim oslintala rameno?" Zasmál se .

,, Tommo má pravdu." Přitakal Liam.
,, Jsem poctěn , že jste si mne vybrala jako váš hlavní brindáček." Uklonil se Liam a kluci se začali smát . Plácla jsem se do čela a zrudla ještě víc.

,, Možná bychom už měli jít ." Přišel do pokoje Zayn a Niall. Oba dva strnuli v pohledech. ,, Liame? Ty žádáš Em o ruku?" Zeptal se nechápavě Niall.

,, Ne Nialle." Zakrourila jsem hlavou.
,, Já ho pasuju na vrchní brindáček." Vyprskla jsem smíchy a kluci semnou. Jenom Zayn a Niall se na nás nechápavě dívali.

Pak jsme si vzali věci ... vlastně jenom telefony a klíče od pokojů a vyrazili jsme zpět do auta.

Cesta , i přes docela celkou kolonu , byla krátká. Akorát bylo hrozné vedro.
Niall otevřel okýnko a vystrčil z něj paži . Maximalně za jednu minutu se ozval křik . ,, Tak jo , špatný nápad." Rychle zamával a pak hned okno zavřel.

Snažila jsem se podívat ze zatmaveného skla . Ty dívky běželi po chodníku aby nás měli možnost ještě vidět.
,, Kluciiii." Zakňourala jsem. Vyměnili si pohledy a všichni otevřel i okna a zamávali jim. Ozval se hlasitý jekot .

,, Spokojená , Max?" Otočil se na mě Liam. ,, To ti Loui zase něco řekl." Přimhouřila jsem oči. ,, Náhodou.... Max je hezké jméno." Řekl Harry.
,, Jak pro kluka ." Zakňučela jsem .
,, Ale nene Max . Je to krásné jméno." Usmál se Liam a já mu úsměv oplatila.

Dojeli jsme na ten velký stadion , kolem kterého jsme před tím projížděli.
Hned jak se otevřeli dveře , tak k nám přišla ochranka . Seskupila se kolem nás , takže jsem neviděla nic . Ale slyšela jsem moc dobře . Fanynky ječící jména kluků .

Rychle jsme vešli do stadionu , kde to vypadalo jak při zemětřesení. Všude na zemi byly světla které přimontovávali nahoru. Liam mě chytl za zápěstí. Né za ruku , prostě jenom kamarádsky za zápěstí .... kamarádsky .

,, Pojď , půjdem do šatny." Řekl a vlekl mě za sebou. Za chvilku , kdy jsem si už myslela že z jeho rychlé chůze budu lítat ve vzduchu , tak mě pustil a já mohla zapomenout na kariéru létajícího draka . ,, Asi chcete vlastní šatnu , že Emily?" Zeptala se milá paní.

,, To je v pořádku." Kývla jsem hlavou. Sice , trochu soukromý by se mi hodilo.... ale v tomhle zmatku bylo to poslední co jsem chtěla , aby mě od kluků odvlekli pryč.

Kluci se na mě nechápavě podívali.
,, Spodní prádlo , plavky ." Kývla jsem hlavou. ,, Je to to samé. " vešla jsem do šatny a kluci mě následovali. Ze rtů mi uniklo tichá wau.

Kluci se hned rozeběhli , každý k jednomu stojanu. Oblečení co na nich bylo , bylo velice podobné tomu , co nosí normálně.

Pak se ozvala ta samá milá pani .
,, Emily . Tady máš svůj stojan." Usmála se . ,, Děkuju" usmála jsem se na ní. ,, Mohla bych vás o něco poprosit? Říkejte mi prosím jenom Em." Znova jsem se usmála .

,, A mohla bych tě zase já poprosit.... budeme si tykat?" Zeptala se a natáhla ke mě ruku . ,, Jmenuju se Nancy." Řekla když jsem její nabídku přijala a stiskla jí ruku . ,, Em."

Pak jsem se otočila ke svému stojanu a vybírala oblečení co si na sebe vezmu.
,, Tyhle kalhoty beru! Vykřikl Liam." Otočila jsem se . Byl polonahý . Pak jsem se rychle otočila zpět , ale došlo mi , že jeho polonahé tělo jsem už viděla několikrát u bazénu.

,, Jde o to , jak moc ti sedí Liame ." Řekla Nancy . Liam vyskočil a pak si přidřepl. Kalhoty praskly. ,, Tak prý asi ne." Řekl a sundal si je . Přes celou šatnu se ozval výbuch smíchu.

Zayn zkoušel už asi pátý outfit a  Niall už byl hotový .  Teď se čekalo už jenom na Louiho , Liama a mě . Harry už byl taky hotový a tak ho Nancy a ještě jedna , pro mě neznámá" paní fotily .

Harry dělal blbosti . ,, Harry ." Okřikla ho druhá žena . Harry stále měnil pózy . Ale né normální. Šílené . Sakra šílené . ,, Zlatooo." Zakňourala Nancy .
,, Máme toho ještě hodně ." Napomenula ho a znova zvedla mobil aby ho vyfotila a on znovu udělal šílenou pózu. ,, Harry." Vykřikly obě dvě najednou.

Pak to Nancy vzdala a došla k Harrymu. Postavila ho tak jak měl stát a rychle si stoupnula vedle ženy která už mačkala spoušť. Harry se tvářil až moc nevinně , na to , aby nechal obě dvě vyhrát . Ještě než stihly zmáčkour spoušť tak Harry rozpřáhl ruce a tak zkazil fotku.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat