52.

108 6 11
                                    

,, Co jste měli k snídani vy?" Zeptala jsem se kluků , protože mi došlo , že když jsme přišli, tak byli už po jídle .
,, To samé co Honey." Usmál se Loui.
. ,, Já měl tousty s marmeládou a pak ještě párky." Usmál se Niall. ,, Že mě to nepřekvapuje ." Ušklíbla jsem se.

,, Já měl zmrzlinový pohár s horkými malinami" Řekl Liam. ,, K snídaní?" Vykulila jsem oči a on přikývl. ,, Prase."
Zakroutila jsem hlavou. ,, Budeš tlustý." Plácla jsem ho po břiše hřbetem ruky. ,, Já? Já posiluju. Já nikdy." Nahodil pyšný výraz.

,, Zapoměl si dodat že jsi ten pohár jedl vidličkou ." Zasmál se Zayn .
,, Vidličky jsou naše budoucnost!" Ohradil se Liam. ,, Co by jsi vlastně dělal kdybych tě pronásledoval s obří lžící." Zeptal se Harry.

,, Vyžehlil ti vlasy . Takže na to ani nemysli kudrnáči." Napomenul ho Liam. ,, Opravdu jak malý ." Zakroutila jsem hlavou. ,, Někdo se chová jako malý a někdo je malý. Život si holt nevybereš." Ušklíbl se Liam a položil svojí paži na mojí hlavu.

,, Dej , tu , ruku , dolu , Liame." Zavrčela jsem. ,, Co jsi tam dole řikala? Já tě neslyším ." Úšklebek mu ze rtů nezmizel. ,, Řikala jsem že když tu ruku nedáš pryč , tak půjdu spát k Harrymu . Vykopnu Louise a budeš spát s ním. " Jeho ruka zmizela z mé hlavy stejně tak rychle jak se tam objevila.

,, Hej!" Křikl Louis . ,, Co je tak špatnýho spát vedle mě?" Řekl uraženě.
Čtyřhlasné  všechno ho umlčelo. Vešli jsme do hotelu a personál si nás měřil pohledy.

,, Jaký výtah bude rychlejší?" Křikl Liam a zatáhl mě a Nialla do jednoho výtahu. Než se ostatní stihli rozkoukat , my byly už v druhém patře.  Vyjely jsme nahoru a čekaly. Zachvíli přijel i druhý výtah.

,, To je nefér!" Křikl Louis . ,, Byli jste napřed !" Přidal se Zayn. ,, Daly bychom to i tak. " ušklíbl se Liam .

,, Opravdu? Tak schválně ." Řekl Harry a zmáčkl tlačítko. My hned přiběhly k výtahu ale ten si zavolal někdo jiný. Liam popadl mě do jedné a Nialla do druhé ruky a běžel ze schodů. Schody bral minimálně po třech . Přiběhl do přízemí a hned nás pustil a hlasitě oddechoval.

Kluci hned po nás přijeli . Hned jak viděli Liama , tak jim to došlo. Začali se hrozně smát a Liam je probodával pohledem.

,, No nic , měli bychom si odpočinout . Dneska máme druhý koncert. " Řekl Niall. Všichni jsme se rozešli ke schodům. Až na Liama.

S hlasitým povzdechem jsem k němu přišla a podala mu ruku. ,, Lee, to nedě...." Harry to nestihl doříct, protože mě Liam stáhl k sobě na zem a já s výkřikem dopadla na něj. ,, Pozdě."
Řekl Liam a ušklíbl se.

,, Jsme uprostřed hotelové recepce!" Vykřikla jsem ,ale Liam nevypadal že mě chce pustit. ,, Tobě to vadí? Mě ne, já tu klidně usnu." Zavřel oči. Sedla jsem si a chtěla vstát , ale Liam mě objal kolem pasu a já zase skončila na zemi.

Harry to celé nahrával. ,, Ale noták." Zakňourala jsem . ,, Jsi spocený a smrdíš." Odtáhla jsem se od něj. ,, Až se vysprchuješ tak se klidně budu tulit." Řekla jsem. V tu chvíli se Liam hned zvedl , přehodil si mě přes rameno a vyběhl znova schody.

,, Kam sakra běžíš!" Vykřikla jsem .
,, Do sprchy. Ať se můžeme co nejdřív tulit." Řekl sýpavě a kluci se začali smát .

Otevřel dveře a vletěl do koupelny. ,,Liame zastav se! " Řekla jsem rázně. ,, Co? Ty už se nechceš tulit?" Udělal štěněčí pohled. ,, Chci ale dopřeju ti soukromou sprchu." Mrkla jsem na něj. Než stihl něco říct tak jsem zavřela dveře a lehla si na postel.

Liamovi to trvalo hrozně dlouho a já se začínala nudit. Pak mi došlo, že jsem si zbalila skycák. Došla jsem tedy ke kufru a po jeho otevření na mě vykoukl červený kožený bloček a tužka . S úsměvem jsem si lehla na postel a začala kreslit.

Ruka mi jezdila po papíře , jako by pro to byla stvořená. Nevěděla jsem koho , nebo co kreslím. Dokud....

,,Sakra

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Sakra." Zaklela jsem. ,, Liame Jamesi Payne, já jsem tebou fakt posedlá." Zamumlala jsem do polštáře.

,, Já vím." Ozvala se od dveří odpověď.
Vykulila jsem oči a rychle skycák zavřela . Podívala jsem se na šklebícího se Liama a oči jsem vykulila ještě víc když jsem zjistila , že je jenom v ručníku , který měl obmotaný kolem pasu. 

,, Obleč se ." Vykoktala jsem ze sebe .
,, Ale , Ale." Řekl stále šklebící se Liam.
Můj pohled spadl na jeho hruď , která byla stále poseta malými kapičkami.
Z vlasů mu kapala voda . Voda z jeho vlasů stékala na tvář , tekla až na krk a na klíční kosti.

,, To ale nesmíš tak slintat a otočit se. Nebo , otáčet se ani nemusíš .Já se klidně svlékat budu." Začal si pomalu odmotávat ručník. Vyjekla jsem a rychle se otočila . Uslyšela jsem jak se Liam zasmál.

,, Trvá ti to dlouho." Zakňučela jsem.
,, Ale já už jsem." Ozvalo se hned vedlé mého ucha . Byl tak blízko že jsem cítila jeho teplý dech na mém krku.  Zabrněly mi konečky prstů .

,, Liame." Zakňučela jsem leknutím a taky kvůli tomu zvláštně uspokojujícímu pocitu.  On se usmál a jeho teplý dech znova zaútočil na můj krk. Pokožka na onom místě se zachvěla a utvořila se mi husí kůže .

,, Tohle s tebou dělám?" Zašeptal a já zadržela dech. Cítila jsem jak se postel vedle mě prohla . Liam si sednul vedle mě .

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat