Niallovi hned úsměv spadne . Není ale sám.
,, Děláš si prdel.. že jo?" Podívá se na něj Louis a Harry jen nevěřícně otevře pusu . Zayn uhne pohledem.,, To jim nemůžeš udělat Zayne." Vydechnu a zakroutím hlavou. ,, Vždyť jsme rodina!" Rozhodím rukama . ,, Prožili jsme toho tolik.. a ty se jen tak sebereš a kvůli téhle silikonové krávě odejdeš?!" Vyprsknu a Perrie i Zayn mě probodnou pohledy.
,, Postě to tak bude lepší." Řekne chladně a přitiskne si tu zmiji k sobě. Niallovi se zaplní oči slzami a rozejde se pryč. Za ním se vydá hned Liam a po něm hned Louis. Harry se na něj podívá . ,, Proč?" Vydechne a i jemu se zaplní jeho zelené smaragdy slzami.
,, Hazz.. já -" vydechne Zayn ale Perrie mu do toho skočí. ,, Mysleli jste si snad že kapela vydrží věčně ?" Odfrkne si. ,, Zayn konečně dospěl .. zjistil co je v životě důležitější .. nastavil si své priority . Taky by jste to měli zkusit." Řekne a já zavrčím.
Zayn sklopí pohled . ,, Tak.... my už asi půjdeme.." řekne a já nevěřícně vydechnu.
,, A co tvoje věci ? Nějaké rozloučení? Fanoušci?!." Rozhodím rukama .,, Pro věci si přijedu do týdne .. fanoušci to budou muset zvládnout... odehraju poslední koncertové turné a pak odejdu .." řekne a rozejde se ke dveřím, přičemž ta barbie , kterou dají po smrti spíš na recyklaci než do hrobu nezapomene kroutit zadkem .
Harrymu začnou téct slzy a já ho pevně obejmu . Když oba dva odejdou , tak se naplno rozbrečí . ,, P-proč.... j-jak.." vykoktá ze sebe a já ho začnu hladit po zádech. ,, Nevím Hazz.." vydechnu a i když toho namachrovaného idiota s nagelovanými vlasy nemusím , tak se i mě oči zaplní slzami. Protože prostě One direction bez Zayna není One direction .
————————————————————————
Následujících pár dní bylo utrpení. Nikdo z nás vlastně ani nepromluvil . Chodili jsme mlčky po domě a vypadali jak chodící mrtvoly . Spíš jen mrtvoly , protože Liamovi jsem jídlo musela nosit do pokoje z kterého nevylezl už tři dny. Louis na tom byl podobně. Niall si chodil vždy jen pro jídlo a pak zůstal u sebe v pokoji. Hazz je celou dobu u Louise a většinu času tupě zírají do prázdna .
,, Kluci.." vydechla jsem když tohle pokračovalo přes týden.,, Takhle to dál nejde . Dneska máte interview a vypadáte jak hromádky neštěstí."
Niall zvedne smutný pohled. ,, Opravuji se.. vy jste hromádky neštěstí " řeknu když Niall začne znovu brečet . Přejdu k nim a všechny čtyři obejmu . Hned se ke mě přitisknou.,, Nevíme co k tomu Zayna vedlo , ale i tak to prostě nezměníme." Snažím se aby se mi nezlomil hlas. ,, Třeba... třeba to změníme!" Řekne Harry. Podívám se na něj a povzdechnu si když uvidím jak mu Louis zaboří hlavu do hrudi a začne se klepat nad příchodem nových a nových vzlyků. ,, Hazz..." vydechnu a smutně se pousměju.
,, Vždyť ho ta kráva nemiluje!" Vzlykne mu Louis do hrudi. ,, Copak to nevidí?!" Křečovitě chytne Harrymu tričko a ten ho začne konejšivě hladit po zádech.
,, Láska je slepá Lou.. on... za to nemůže." Tiše si povzdechnu. Louis zvedne ubrečený pohled. ,,Tak mu musíme ukázat co je zač!" Řekne zlomeným , ale přesto odhodlaným hlasem.
,, Tommo.." řekne prázdně Liam na kterém je vidět že další zbytečná naděje by mu udělala maximálně větší šrám na duši. ,, Prostě.... prostě to musíme přijmout.." řekne a snaží se to říct co nejdůvěryhodněji co v tomhle rozpoložení dokáže.
,, Zayn to udělal ze své vlastní vůle -" začne znovu mluvit Liam ale Louis mu do toho skočí.
,, Ale co když ne." Podívá se svýma ubrečenýma modrýma očima na nás , přičemž pohledem vždy na každém z nás chvilku zůstane , jako kdyby čekal že se k němu někdo přidá.,, Jak co když ne? Vždyť si to viděl ne?" Vzlykne Ni. ,, Co když to nebylo z jeho vůle." Vydechne Harry když mu dojde Louisova teorie.
,, Něco mi uniká ?" Zeptám se protože vůbec nevím co se těm dvěma honí hlavou.
,, Co když za to někdo může." Řekne Louis.
,, No to je snad samozřejmost ne?" Liam lehce nechápavě nakrčí obočí. ,, Může za to ta silikonová nádhera." Dodám.,, Ale co když v tom nejede jenom ona." Podívá se na mě a na Liama Loui a trochu opustí ze stálého křečovitého držení Harryho trička .
,, A kdo... kdo jiný by v tom .. mohl jet.. s .. s ní?" Utře si Niall slzy i když je to bez účinku , protože se do jeho očí hned naženou nové.
Přejdu k Niallovi a obejmu ho .,, Zamyslete se." Řekne Harry.
,, Kdo řídí od začátku to co se stane? Kdo má napíchnuté naše mobily a zná naše hesla od sociálních sítí aby je mohli vést a zpravovat? Kdo řiká jak budeme vypadat a co nosit ..
Kdo zařídil Eleanor .. Tylor ... kdo nám řídí každou jednu zatracenou minutu v našem životě? " Vydechne Louis a jeho zklamání v očích a to ohromné zoufalství které zastínilo tu dokonalou modrou nahradí zlost.,, Modest" vydechnu s Liamem nastejno a Hazz jenom kývne.