💠 12

1.5K 154 46
                                    

"Check.. For wh-- ah! Did u injured also, tuan muda?! " soal Eunha panik.

"No. Mana ada. Aku gurau je. "

"Aish. Tak lawak lah! Mati-mati saya ingat Tuan muda betul-betul cedera. Mati saya kalau Puan Choi tahu"

Jungkook tidak memberi respon. Kemudian dia berdiri. Eunha memandang hairan.

"Pergi mana?"

"Suka hati aku lah. "

Eunha merengus perlahan.

"Kau stay sini diam². Tak payah sibuk nak beli apa². Atau more specifically, jangan keluar dari gudang ni. Got it? "

Eunha menganggukkan kepalanya perlahan.

Jungkook berjalan ke arah Jungwoo.

"Look for her properly. Jangan kau pergi goda dia pulak. Aku suruh perhati je. "

"Kenapa tak boleh goda dia? She's yours? " soal YoungMin selamba. Jungkook merenung tajam YoungMin.

Nasib kau budak je!

"Aku bagi arahan just buat. Tak payah nak tanya banyak. Aku kelar leher one by one kang"

"NE ALGESUMNIDA! "

Jungkook mula menghayunkan langkahnya. Sempat dia mengerling Eunha yang terkebil-kebil. Mungkin disebabkan ugutannya itu.

Eunha memandang Jungkook yang sudah keluar dari gudang.

"Naiseu! " jerit Eunha dengan suara separa lantangnya, Membuatkan konco-konco Jungkook melirik pelik ke arahnya.

Melirik je mampu. Ehek.

"Soooooo koranggg! I would like nak kenal dengan u guys! Can i? " soal Eunha seraya berdiri. Wajah cerianya dipasang.

"Sooo what's your name? " soal Eunha kepada seorang lelaki didepan sekali.

Ak ak ak~

k tu bunyi gagak au. Tolong ah jgn noob sgt. K abaikan.

"Hello~~" panggil Eunha sambil melambaikan tangannya didepan muka lelaki itu.

"Aish. Sokey laahh. Tuan korang keluar. Dia takkan tahu punya"

Masih tiada respon. Eunha merengus perlahan.

"Look. I just nak tahu nama je. And kalau boleh umur. Is it wrong? "

"Jungwoo. 21"

"Uwau. Sama umur lah! " teruja Eunha. Lelaki itu hanya mengerling Eunha.

Nak join teruja sekali ke?

"tapi.. Saya curious.. Something. "

Jungwoo memandang Eunha.

"What? "

"Takde lah. Korang semua mostly muda lagi. Kenapa buat kerja macam ni? Parents korang tak marah? "

"Oh. Tu sebab kitorang terhutang budi dengan dia."

Eunha mengerutkan dahinya.

"Terhutang budi? Apa dia? "

"I can't tell u."

Eunha mencebik.

"Ah waeeeee? " soal Eunha dengan nada merengek.

"Tak boleh bagitahu. "

"Alaaaa just for--"

"Andwaeyo"

Eunha merengus perlahan. Dia menjeling Jungwoo.

"Alah kedekut lah! Ishh! " hambur Eunha dan mencapai beg sandangnya.

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now