💠86

974 164 180
                                    

Ashila la vote, okeyh!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ashila la vote, okeyh!

Tenkiuuuu!

❀ ❀ ❀

Praaaangggg!

Pecah berkecai gelas-gelas dan botol kaca arak ditolak oleh seorang lelaki yang betul-betul berang. Pengawal peribadinya setia berdiri di sisinya.

"Mana budak-budak sial tu?! " jeritnya lantang. Nafasnya turun naik. Rambut diraup kasar.

Pembantunya berjalan selangkah ke depan bagi menjawab soalan majikannya.

"Diorang dalam perjalanan--"

"DALAM PERJALANAN, DALAM PERJALANAN! Berapa jam lagi aku nak tunggu?! " Jerit lelaki itu berang. Kerusi disepaknya kuat. Rahangnya bergerak-gerak.

"Tuan muda, diorang dah sampai" tutur pembantunya itu perlahan. Lelaki yang sedang naik darah itu langsung menoleh.

Dia memandang tajam 7 orang lelaki berpakaian serba hitam yang sedang berjalan perlahan ke arahnya. Masing-masing tercedera. Ada yang terpaksa menggunakan tongkat.

Tanpa teragak-agak, batang kayu dicapai lalu tangannya naik memukul lelaki-lelaki itu tanpa belas kasihan.

Walaupun ada yang sudah tercedera teruk dari mula, sifat perikemanusiannya langsung tidak wujud di dalam dirinya.

Dipukul kuat lelaki-lelaki itu. Suara raungan yang keluar dari lelaki-lelaki itu langsung tidak memudarkan sifat kejam dalam dirinya.

Tak cukup dipukul menggunakan kayu, disepaknya lagi perut lelaki-lelaki itu yang sudah lemah dan tidak bermaya.

"BODOH! KAU SEMUA NI BODOH! " herdik lelaki itu geram.

Lantas, lelaki-lelaki itu mengubah posisi mereka kepada melutut meskipun ada yang betul-betul dalam kesakitan dan lemah.

"Joso-josohamnida, Tuan muda Min. " tutur seorang lelaki mewakili 6 lelaki yang berbaki.

Lelaki itu meraup kasar rambutnya. Kepala lelaki yang berbicara tadi itu ditendangnya kuat. Cukup membuatkan lelaki itu rebah ke tepi.

"KAU INGAT DENGAN MINTA MAAF BOLEH HIDUPKAN AYAH AKU BALIK KE, SIAL?! " soal lelaki itu lantang atau lebih dikenali sebagai Min Han Chun.

Satu-satunya anak lelaki mendiang Min Jae Shik.

6 orang lelaki yang berbaki itu hanya mampu menundukkan kepala mereka. Masing-masing berdoa di dalam hati agar tidak dibelasah sehingga mati oleh lelaki di hadapan mereka ini.

"BODOH SEMUA BODOH! Susah sangat ke nak protect ayah aku sial?! " soal Han Chun kuat. Han Chun memandang tajam ke arah 6 orang lelaki yang sedang melutut dan menundukkan kepala di hadapannya itu.

Dia merengus kasar. Wajahnya diraup kasar.

"KUMPULAN SIAL MANA YANG BUAT AYAH AKU MATI?! BAGITAHU AKU SEKARANG! " soal Han Chun berang.

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now