As promised.. Enjoy!
"Awak... "
"Wae wae? What happened? Siapa buat kau menangis? Tell me" tutur Jungkook melulu seraya menarik kerusi lalu duduk berhadapan dengan gadis itu.
Eunha mengesat air matanya. Dia mencebik.
"Diorang.. reject art saya… huaaa" jelas Eunha seraya merengek. Jungkook yang tadi fokus menanti respon gadis itu akhirnya melepaskan keluhan panjang.
"Sebab tu je? Aku ingat apa lah tadi. "
Eunha mengesat air matanya dan memandang tajam lelaki itu.
"What do u mean of 'tu je' ? Huaaaa penat tau saya buat art tu, tidur 2 jam lebih je~ end up kena reject mentah-mentah je dengan diorang.. " tukas Eunha meleret. Dia mencebik.
"Ye ye,aku faham kau frust. Takde lah, aku ingat ada orang buli kau ke, aku dah ready nak bunuh orang tu kot. Rupanya pasal art ni je? "
"Ha, tengok tu! Suka pandang ringan pasal benda ni! " bentak Eunha, menjeling Jungkook.
"Ye ye, sorry. Alahai, nak buat macam mana dah diorang reject. Bukannya saja-saja diorang reject, mesti sebab art kau--"
Kata-kata Jungkook tergendala apabila dia mendapat jelingan maut daripada Jung Eunha.
"Ish! Asal lah diorang reject art kau? Aku tengok semalam lawa je ha! Apa yang tak kena nya sampai reject terus! Mesti ada masalah mata tu! " hambur Jungkook dengan bertujuan mententeramkan hati gadis itu.
"Awak tak boleh ke bunuh je diorang?"
"Eh bolehh je. Bunuh-- wait what? Bunuh? " soal Jungkook terkejut arnab--eh beruk.
"Huaaa kan best kalau bunuh orang tu bukan jenayah~" rungut Eunha seraya menyembamkan mukanya di atas meja.
"Alaa chill lah, bebal. Kau anggap je diorang tu takde bakat dalam judge art orang. Simple"
Eunha mengangkat kepalanya.
"Alaaa tapi saya memang berharap diorang approve! Huwaaaa " rintih Eunha dengan pasrahnya.
Jungkook mengeluh perlahan. Dia berdiri dan berjalan ke arah gadis itu.
"Aish, graphic company mana ni yang berani buat bebal aku ni menangis? Nak mati betul! " tutur Jungkook sambil menyeka air mata Eunha.
"Dah, stop menangis. Kau kan dah keluar graphic department. Pergi mampus lah pasal art kau yang kena reject tu. They probably blind about art" tutur Jungkook, memujuk Eunha.
Eunha menganggukkan kepalanya.
"They are" tutur Eunha. Jungkook tersenyum seraya turut mengangguk.
"Yes, they are. "
•
•
•
BAD BOY PRINCE
:47
_________________________
_________________________
•
•
•
"Eh Gyu, maleficent 2 dah keluar. Amaghilah kita pergi tengok " ajak Chaeyeon sebelum air suam disisip sedikit.
#Chaeyeontaknakdiebetes
"Dah keluar lama duh, hari ni baru kau nak bukak cerita pasal tu? " soal Mingyu dengan memasang pandangan tak percaya. Sushi egg mayo dimasukkan ke dalam mulut.
"Eh, last week kau busy, aku pun busy. Celah mananya aku nak bukak cerita pasal ni? " respon Chaeyeon seraya menjeling lelaki didepannya itu.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Разное[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...