💠55

1.1K 149 137
                                    

Eunha memandang Jungkook yang sedang fokus memandu itu.

"Kalaulah.. Kalau saya kalah untuk pemilihan permanent staff tu kan, awak boleh hidup ke ada PA macam Choi Kyung Joo tu? " soal Eunha, memecahkan suasana lengang di dalam kereta.

"Kau rasa? " soal Jungkook sarkastik lantas membuatkan Eunha tergelak kecil.

"Dia ok apa, dia baik gila layan awak tau. Dia siap desperate gila nak buatkan air untuk awak. Ha, saya mana pernah buatkan air untuk awak. Ha, kan dah ada special treatment dekat situ" Tutur Eunha sengaja ingin menguji lelaki disebelahnya ini.

"Buat apa dia layan aku baik² kalau layan kau macam sampah? Suka hati otak dia bagi melecur tangan bebal aku" respon Jungkook bersahaja, mampu membuatkan Eunha sukar untuk menyembunyikan senyumannya.

"Eh, kau tak payah fikir sangat lah yang kau akan kalah. Masalahnya, possible ke perempuan tu menang? Dengan perangai macam tu. Probably not "

Eunha hanya menganggukkan kepalanya.

"Eh, awak tahu ke siapa yang jadi spy tu? "

"Eh, kalau aku tahu, lama dah aku rasuah dia untuk bagi kau menang " tutur Jungkook dengan selamba namun bernada riak nak mampus.

"Eleh. Kerek" respon Eunha ringkas seraya memutarkan bola matanya.

"Halamak, tak perlu rasuah. Aku tahu siapa yang more deserve it"

"Ye ye je~" balas Eunha sengaja bernada meragui pernyataan Jungkook.

"Eh, kalau kau betul-betul menang, kasi aku 500000 won"

"Ehh dah kaya pun nak buat taruhan duit lagi ke? "

"Eh suka hati aku ah"

"Ergh, annoying!Dah la, fokus je lah drive tu"

"Eleh eleh, takde duit ah tu"

"Eh hello, saya pun kaya jugak, ok! Duit dalam bank tu sampai tak boleh letak dah ha! Full! "

"Ha bongkak². Tuhan tarik balik baru kau tahu"

"Eish, mana ada lah! "

"Tak tahu lah kau"

"Ish, saja je lah! "

"Esok² kau cek bank, tengok² takde duit"

"Aish Jeon Jungkook! "

"Ye sayang? "

"Wahh so annoying "

Omel Eunha menyampah dan pandangan dilemparkan ke luar tingkap. Jungkook sekadar tergelak kecil.




BAD BOY PRINCE
:55
_________________________
_________________________


"Uwaa best nyaaa dekat sana! "

"Yeaa, eonnie ingat nak pergi Colosseum pulak lah esok"

"Alaa bestnya bestnya bestnya! "

"Ala nanti kau pergi lah. Eonnie datang sini pun unplanned tahu? "

"Euna pergi sana? Lambat lagi lah nampaknya eonnie ~ Restoran Italy pun baru je boleh jejak kaki hari ni, nak pergi negara Italy? No comment"

"Elehh tak boleh pasrah lagi ayat tu? "

"Huhuhu so seddd"

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now