❀ ❀ ❀ ❀
Jungkook mematikan enjin keretanya. Dia keluar dari kereta mewahnya itu. Club Imperrio yang merupakan kelab malam milik Min Jae Shik dipandang.
Kemudian, dia mengerling kereta Hyundai Sonata berwarna hitam yang sedang memarkir di parkir lot selang 2 lot darinya.
"cepat pulak dia sampai" omel Jungkook.
Tak lama kemudian,keluarlah seorang jejaka yang hanya memakai Hoodie berwarna kuning bersama seluar jeans dari keretanya. Cermin mata hitam ditanggalkan.
Pikir handsome dah la tu?
K handsome sebenarnya. Hm :")
"Kau baru sampai eh? " soal Mingyu seraya mencampak cermin mata hitamnya itu ke dalam kereta.
Jungkook yang sedang bersandar pada kereta miliknya itu dipandang Mingyu. Jungkook sekadar menganggukkan kepalanya.
Mingyu mengangguk kecil. Dia menapak ke arah Jungkook.
"Weh Kook, lawa en hoodie aku? " soal Mingyu sambil menggerakkan keningnya.
Jungkook memandangnya dengan pandangan menjengkelkan.
"Fuh, sampai tak terkata eh kau! Hoodie ni Chaeyeon kasi au. Dah la lawa, tambah pula aku yang pakai. Pergh! Lagi handso--"
Mulut becok Mingyu itu terhenti apabila kepalanya ditolak Jungkook.
"Kau sedar tak yang kau nak pergi bunuh orang and kau pakai hoodie tu? Otak tinggal rumah ke? " ujar Jungkook pedas.
Mingyu mencebik.
"aku pakai hoodie ni, aura dia lain maciemmm. Conclusion, aku kena pakai juga " tutur Mingyu dengan penuh kekelingan.
Jungkook menggulingkan bola matanya.
"Apa-apa je lah kau. Kajja" ujar Jungkook dan menapak dahulu meninggal Mingyu di belakang.
"Eleh. Dia pakai sweater, aku tak bising pun. Halamakk" omel Mingyu bernada menyampah. Dia melangkah mengikuti Jungkook.
Sedang mulutnya terkumat-kamit mengutuk Jungkook, langkahnya terhenti apabila matanya tertancap pada satu benda.
Matanya bersinar-sinar. Dia menapak mendekati tepi longkang kecil yang wujud di situ.
Sebatang besi yang sendu di tepi longkang itu dicapai. Bibirnya mengukirkan senyuman senang.
"Eh nice betul aku jumpa kau dekat sini" gumam Mingyu setelah mencapai batang besi itu.
"Woi cepat ah! " gesa Jungkook lantang langsung membuatkan Mingyu memandang lelaki itu. Dia segera menapak mendekati Jungkook yang sedang berdiri statik di hadapan kelab malam itu.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...