"kau faham tak aku tak suka orang yang aku sayang always berkepit dgn lelaki lain? " hambur Jungkook dingin. Dia memandang Eunha lama sebelum dia mengemas barang-barang kerjanya di atas meja itu.
"N-ne? " soal Eunha tercengang-cengang. Jungkook memandangnya lama sebelum dia beredar.
Eunha pula tergamam. Dia terkedu dengan hamburan Jungkook. Tidak berkelip matanya memikirkan apa yang dia dengar tadi.
Eunha berdiri. Dia berlari anak ke arah Jungkook yang sedang berura-ura untuk mendaki tangga itu.
Tubuh lelaki itu dipeluk erat dari belakang.
"Can i love you then? " soal Eunha sambil melentokkan kepalanya di belakang lelaki itu.
Jungkook terkedu seketika. Dia meleraikan tangan Eunha yang memeluknya kemudian Dia memusingkan badannya.
"Kalau aku cakap tak boleh? " soal Jungkook dengan riak kosongnya.
Eunha tersentak seketika. Dia memandang Jungkook didepannya.
"W-wae-yo? " soal Eunha sedikit kecewa dengan jawapan Jeon Jungkook.
"Tak, aku tanya. Kalau aku cakap kau tak boleh cinta aku, kau nak buat apa? Menangis? "
Eunha tersenyum kelat. Dia menundukkan kepalanya, memandang lantai.
I'm Trustfrated😌
"Ok, it's hurt actually. why would he loves me tho? " gumam Eunha di dalam hati.
"Can't i love you? " soal Eunha perlahan sambil memandang lantai.
Jungkook memandang Eunha yang sedang menunduk itu. Bibirnya yang mengukirkan senyuman lantas dikemam.
Dia menarik Eunha ke dalam dakapannya.
"Eoh. You can't. Because i loved u first. no,i love u more. I also love you" tutur Jungkook selamba dan tersenyum nipis.
Eunha lantas meleraikan pelukannya dengan Jungkook. Dia memandang Jungkook yang beriak kosong itu.
"F-for real? "
"Something like that" balas Jungkook selamba dan mengorak langkah ke arah dapur. Mug yang tersusun elok di kabinet dicapai.
Butang pada Mesin Air penapis Coway ditekan setelah mug ditadah di bawah punca air.
"Jeongmal-yo? " soal Eunha seraya melentokkan kepalanya untuk memandang wajah lelaki itu.
"Eoh,I love you. Satisfied? " respon Jungkook dan meletak mug yang berisi air kosong di atas meja. Dia duduk di atas kerusi.
"Jap. I'm in reality, maji? " omel Eunha dan menampar pipinya.
"Ok. Sakit" gumam Eunha dan menggosok pipinya. Dia menarik kerusi lalu duduk berhadapan Jungkook yang sedang menulis, menyambung kerjanya semula.
Keadaan macam ni pun boleh sambung buat kerja -,-
"Know what, kan haritu 2 kali saya cakap iaitu tadi dengan kelmarin, saya cakap yang saya rasa akan ada masa yang sesuai untuk saya.. Informal with you"
Jungkook hanya menganggukkan kepalanya. Dia meneguk sedikit air kosong disebelahnya.
"awak. " ujar Eunha selamba dan tersenyum comel.
Tersedak seketul Jungkook setelah mendengar satu perkataan yang dia tidak menyangka bahawa dia akan dengarnya hari ini.
"O-oh, gwenchana? " soal Eunha panik apabila lelaki itu tiba-tiba tersedak.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...