Deyyy vote cpt! Penat ni type hampir 2000 words :')
Ok? Tolonglah vote~
Masyeh siapa yg vote tu. Ammuahhh shiked
K staph minyu
"Soooo cik Eunha, we're here" tutur Soobin setelah menarik handbrake.
Eunha langsung melemparkan pandangannya ke luar. Melopong mulutnya. Matanya membulat besar.
Kagum dengan rumah moden dua tingkat yang dilihatnya sekarang.
"h-here? Awak pasti ke? Tak salah tempat? " soal Eunha bertalu-talu. Dia masih memandang perkarangan rumah itu.
"Ya, cik Eunha. Tak salah tempat. Dekat sini lah rumah baru cik Eunha" respon In Seong dan tersenyum kecil.
"Wah.. This is too much.. " omel Eunha sambil matanya meliar di sekeliling.
Rumah ini terlalu mewah buatnya. Jujur di sudut hatinya, timbul rasa tidak layak buatnya untuk mendiami rumah secantik dan semewah ini.
"Cik Eunha turun dulu eh dengan In Seong. Saya nak parkir kereta dulu" tutur Soobin menoleh sekilas ke belakang.
Eunha mengangguk kecil dan tersenyum. Pintu dibuka dari luar oleh In Seong.
Fuh, rasa macam princess betul ni!
"Actually.. Awak tak perlu layan saya sampai macam ni. Kita setaraf--"
"eh, tak boleh cik Eunha. Kami semua memang diarahkan untuk jaga cik Eunha dengan baik. Luka kecil pun tak boleh tau" tutur In Seong dan tersenyum manis.
Eunha mengangguk perlahan dan keluar dari kereta Hyundai Sonata yang dinaikinya itu. Kemudian, pintu ditutup oleh In Seong.
"Ala, tak suka lah kena layan sampai macam ni. Saya tak biasa lah" rungut Eunha dan mencebik.
In Seong tersenyum kecil melihat ekspresi wajah gadis di sebelahnya itu.
"Nanti biasa lah tu" balas In Seong dan tersenyum nipis. Tangannya ligat menarik dua bagasi milik Eunha.
"Tengok lah tu, luggage saya sendiri pun orang tolong bawakan. Rasa bersalah, tahu? " sambung Eunha lagi. Dia mengerling In Seong yang santai menarik dua bagasinya itu.
"Janganlah rasa bersalah, bukan susah pun. Tarik luggage je pun" balas In Seong dan tersenyum.
Eunha berdecit kecil.
Baik lahai bodyguard seketul ni~
In Seong memandang Eunha pelik apabila gadis itu tiba-tiba menghentikan langkahnya.
"Cik Eunha? Wae guraesoyo? " soal In Seong bimbang.
Eunha pula masih membisu sambil matanya tak berkelip melihat keadaan di hadapannya sekarang.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
عشوائي[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...