Dah kalau gue start reply komen tu, ha tanda2 lah sis nk update HAHAHAH
Btw vote okeyh! Sorry lmbt sikit update 😅
❀ ❀ ❀
Eunha mengeringkan rambutnya menggunakan pengering rambut sambil bernyanyi kecil.
"Banjjak banjjak bitnadeon--"
Terhenti nyanyian kecil di bibir Eunha itu apabila telefonnya berdering kuat.
Dia meletakkan pengering rambutnya itu di atas meja solek sebelum bergegas ke arah katilnya. Telefon pintarnya yang sedang berdering di atas katil itu dicapai.
Ditilik gerangan pendail itu.
'Chaeyeon🌷'
Bibirnya langsung mengukirkan senyuman tipis.
"Eh? Lama betul tak contact Chaeyeon ni" omel Eunha sebelum panggilan dari Chaeyeon itu dijawab. Telefon dilekapkan di telinganya.
"Eo, Chaeyeon ah~"
"Eoh, Eunha ya. Aku ada benda nak bagitahu kau ni"
"Eh? Apa dia? "
"Em.. Actually urgent sangat. Baru-baru ni aku.. Hm lebih kurang macam kena culiklah dengan lintah darat--"
"Wait what?! Then, kau ok tak ni? "
"Hm.. Ok je. Aku sempat larikan diri dari situ"
"Kejap.. Lintah darat? Kau ada berhutang dengan diorang ke? "
"Tak.. Appa aku yang berhutang "
"Oh.. Then, kau ada mana sekarang ni? Sure kau ok? "
"Aku ada dekat rainbow cafe. Ye, aku ok. Tapi, aku betul-betul perlukan pertolongan kau sekarang, Eunha "
"Y-ye. Aku boleh tolong yang mana mampu je. Kau nak aku tolong apa?"
"Macam aku kata tadi.. Aku ada benda urgent nak bagitahu kau. Kau boleh meet aku dekat rainbow cafe ni? Kau tahu kan dekat mana? "
"Oh.. Ye, aku tahu. Yang belakang cafe tu ada kerja pembangunan tu kan? "
"Ha ye ye, yang tu. Eh Eunha, aku harap sangat kau boleh datang. Aku hang up dulu. Aku takut ada yang dapat track aku. "
"Eh Chae--"
Tut~
Panggilan langsung dimatikan oleh Chaeyeon. Eunha mengeluh perlahan sebelum dia menurunkan telefonnya dari telinga.
Eunha lantas meletakkan telefon pintarnya di atas katil semula. Dia bergerak ke almari untuk menukar bathrobe nya kepada pakaian kemas.
•
•
•
BAD BOY PRINCE
:89
_________________________
_________________________
•
•
•
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
De Todo[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...