"And,u'r the one who make my heart beat fastly" tutur Jungkook setelah mendaratkan kepalanya di atas bahu Jung Eunha.
"Aigoo~ ur words is heart-warming~" tutur Eunha dan dengan selambanya dia mengusutkan rambut Jungkook.
Jungkook menolak tangan Eunha yang mengusutkan rambutnya. Kepala diangkat dari terus diletakkan di atas bahu gadis itu.
"Jangan buat macam tu dekat aku" tutur Jungkook dengan intonasi suara agak keras.
"Waeee? A fact that u'r younger 4 month than me is--"
Eunha yang sedang mengusik lelaki hati batu itu tergendala apabila Jungkook berdiri. Dia mendongak, memandang Jungkook yang memasang wajah tegangnya itu.
Tanpa bercakap banyak, Dia menghayunkan langkahnya meninggalkan Eunha yang terpinga-pinga itu.
"Pikir aku budak 5 tahun nak buat macam tu dekat aku? " omel Jungkook sambil terus melangkah. Dan, langkahnya terhenti apabila lengannya dipeluk.
"Alaaaa sori la sori la sori la! janji tak buat macam tu dah! "
Jungkook memandang Eunha yang memeluk lengannya sambil mata dikelipkan berkali-kali.
"Ok. Aku je boleh buat " tutur Jungkook dan mengusutkan rambut gadis itu. Dia menghayunkan langkahnya meninggalkan Eunha yang terkebil-kebil itu.
Dia menyentuh rambutnya dengan riak kosong.
"Ok. Acceptable " omel Eunha dan tersenyum suka.
•
•
•
BAD BOY PRINCE
:45
_________________________
_________________________
•
•
•"Eunha-ya, pukul berapa sekarang? " soal Chaeyeon dengan suara serak basahnya kesan dari tidurnya yang lama.
"Eoh? 7.40 pagi. " balas Eunha sambil menyikat rambutnya. Dia memandang Chaeyeon yang sedang menggosok-gosok matanya melalui pantulan cermin meja solek.
"7.40?! Defish! " jerit Chaeyeon seraya mencampak selimut ke lantai. Dia turun dari katil dengan tergesa-gesa.
"Wae wae wae? " soal Eunha pelik dengan situasi Chaeyeon itu.
"Anak pakcik Jeon tu suruh kita ada dekat parking lot pukul 8 kan? Check out 8.15 sia" tutur Chaeyeon dan mencapai tuala.
"is it? Kenapa aku tak tahu pun? " soal Eunha sambil menggaru-garu kepalanya.
"Eh kau yeochin dia takkan kau tak tahu?! " laung Chaeyeon dari dalam tandas.
Terkebil-kebil Eunha yang mendengar laungan Chaeyeon itu. Dia yang sedang menyikat rambut itu terhenti seketika.
"Jap. Wth is happening right now? " omel Eunha yang tercengang-cengang.
"Ok. Mesti dia dah tahu kan. Yea. Simple. " tutur Eunha yang terus melangkau ke konklusi. Dia meneruskan sesi menyikat rambutnya.
Ting!
Deringan sesaat menandakan mesej diterima oleh telefon pintar milik Eunha. Dia meletakkan sikat di atas meja solek itu dan berjalan ke katil dan telefonnya yang berada di atas katil dicapai.
My Charming 💙
»nak mereput berapa lama dalam bilik tu?
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...