💠95

967 153 115
                                    

Ha nah amik! 🌞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha nah amik! 🌞

Minyu update dulu kali ni, selalunya reply comment dulu😌😹

Tapi dh lmbt 10 minit dh, so here!

❀ ❀ ❀

"Nak tu, tu, ha lepas tu yang tu, erm yang ni pun sedap jugak, ha tu jugak, yang dekat row kedua tu jugak, then yang belakang tu. " tutur Chaeyeon sambil menundingkan jarinya ke arah semua jajan yang wujud di dalam kedai serbaneka di hospital itu.

Mingyu merengus perlahan. Dia mengerling Chaeyeon.

"Kau ni tak makan berapa juta tahun eh? " soal Mingyu sebal. Chaeyeon hanya tersengih.

"Ala sibuk je lah. Cepatla ambik yang hujung tu. " arah Chaeyeon sambil menunding jarinya.

Mingyu mengetap bibirnya.

"Eh Jung Chaeyeon, lengan kiri kau berfungsi lagi kan? Asal mengada sangat ni nak suruh aku ambilkan semua benda? " bentak Mingyu sebal. Chaeyeon sekadar mengukirkan senyuman lebar miliknya.

"Biarlah. Bila lagi kan aku nak buli kau~" respon Chaeyeon meleret. Mingyu mengerlingnya tajam.

"Ha, dah pergilah bayar. Aku tunggu dekat luar dulu eh? " pamit Chaeyeon dan terus menapak keluar dari kedai serbaneka itu tanpa menunggu balasan dari Mingyu.

Chaeyeon memandang persekitaran di hadapan kedai serbaneka itu. Kaki lima hospital yang ramai menggunakannya itu dikerling Chaeyeon.

Sesekali, doktor-doktor yang lalu-lalang di hadapannya, langsung dia mengukirkan senyuman manis.

Fuh lagi-lagi yang hensem! Auch 🌞

"Junk food kau saja dah sampai 7000 won, sengal "

7000 won= RM25

Suara Mingyu yang menyapa di telinga Chaeyeon itu serta-merta membuatkan dia mendongak sedikit, memandang jejaka tinggi itu disebelahnya.

"Eleh, itu pun nak berkira. " balas Chaeyeon dan memutarkan bola matanya.

Menyampahnya ada kawan macam ni. Bila nak mangkat pun tak tahu -,-

Eh kawan ke? 🌞

Ha kwn je. Minyu tak approve hubungan kamu berdua😌

"Bukan masalah berkira, masalahnya semua benda yang kau kutip tu junk foods. Keropok je semua. Ada MSG banyak, tahu? " respon Mingyu atau lebih kepada membebel.

Chaeyeon memutarkan bola matanya ke atas.

Mula dah acah² doktor dia. Dah tak jadi tu, tak jadi lah.

"Ha ye ye, dah, aku nak balik wad" tutur Chaeyeon dan langsung melangkah maju ke hadapan terlebih dahulu.

Mingyu tersenyum kecil sebelum dia turut melangkah mengikuti langkah gadis itu.

"Chae" panggil Mingyu setelah dia berjalan seiring dengan Chaeyeon.

"Apa? " sahut Chaeyeon tanpa mengerling sedikit pun ke arah Mingyu.

"Kau salah jalan" tutur Mingyu bersahaja. Serta-merta Chaeyeon menghentikan langkahnya. Dia mendongak sedikit, memandang Mingyu.

"Betul lah arah ni" bentak Chaeyeon cuba untuk membela dirinya.

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now