🔷53

988 159 66
                                    

"Eh, aku ingat Kyung Joo tu reka cerita yang kau pergi graphic department and tak buatkan air untuk aku, tapi rupanya she told me the truth. U really here, Jung Eunha. Kalau kau nak sangat masuk department ni, aku boleh masukkan kau. Tak perlu susahkan diri kau nak cari alasan untuk kau masuk department ni." hambur Jungkook dengan wajah tegangnya itu.

"W-wait.. Apa maksud awak? Saya.. Betul-betul tak faham" tutur Eunha perlahan. Tangannya menarik perlahan tangan Jungkook namun ditepis lelaki itu.

" Kau buat hal kau, aku buat hal aku. We're over. " respon Jungkook dingin.

Eunha tersentak. Air mata mengalir membasahi pipi.

"Aku tak tahu kau fake macam ni! Jangan cari aku lepas ni! We're totally over" herdik Jungkook dan berura-ura untuk beredar.

Lantas Eunha menyambar tangan Jungkook.

"Ta-tapi kenapa? Saya.. Saya buat salah apa? "

"Tak payah acah innocent lah! Aku taknak ada apa-apa hubungan dengan kau! Lepas tangan aku! " tengking Jungkook seraya meloloskan tangannya kasar. Dia mengorak langkah.

"Jadi.. Awak.. Lebih percayakan Kyung Joo? Kenapa? Sebab Awak dah ada.. hubungan dia? " soal Eunha lantas menghentikan langkah Jungkook. Lelaki itu menoleh.






"Tak. Aku couple dengan minyu sekarang "

Me: *flip Kyung Joo + Eunha*

-TAMAT-

-----------------------------------------------------------

GOTCHA! HAHAHA Amacam rasa macam nak terkeluar jantung tak?

JUNGKOOK DENGAN AKU SEKARANG MUAHAHAHAH

Inilah org panggil, PLOT TWIST




Ha dh, pegi sana. Japgi aq update yg real punya bila chap 52 dh reach 30 votes :")

Ps: ni mcm punnishment la utk cik² silent readers yg x vote ') pdn muka HAHAHAH. K dh, kejam sikit2 je. Em

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now