Sbb author anda ni baik sgt walaupun vote masih x reach 30,
Here, happy reading! (・∀・)EH VOTE LERRR
LAMA DH GUE X BUAT CAMNI(◕‿◕✿)
"Lelaki ke perempuan student tu? "
Eunha menilik dahulu resume itu sebelum dia menjawab soalan Jungkook.
"Perempuan " respon Eunha ringkas. Dia memandang Jungkook sekilas sebelum dia fokuskan matanya pada resume pelajar universiti yang bakal menjadi staff praktikal itu.
"Oh, then is it fine kalau dia stay dengan kau dalam office kau ni for a months? " soal Jungkook membuatkan Eunha mengalihkan perhatiannya kepada Jungkook.
"Ok je. " balas Eunha selamba. Dia langsung tiada masalah dengan cadangan itu.
"Serius? "
"Yeee. I don't have any problem with that. Lagipun, this office already big for me. So it doesn't matter kalau saya perlu kongsi dengan orang." tutur Eunha, meyakinkan lagi seketul Jeon Jungkook.
"Good. So, nanti aku akan arahkan orang untuk letakkan meja untuk budak tu and others equipment. Pasal ni kau tak payah risau. "
Eunha hanya menganggukkan kepalanya saja.
"So, nanti once dia datang, kau inform apa yang patut dekat dia, apa yang aku tak suka, u know it well tho and also kalau boleh explain pasal fail² yang aku akan kasi kau kejap lagi. Got it? " jelas Jungkook panjang lebar.
"Ye, got it. Anything else? " soal Eunha lagi.
"That's all. So, aku keluar dulu. Ada banyak benda aku nak settle. Administration of University Seoul memang saja serabutkan kepala hotak aku. Sejak bila jadi tak profesional macam ni pun aku tak tahu" bebel Jungkook yang sedang melangkah ke pintu untuk keluar.
"Chaiyok! " jerit Eunha sedikit lantang,setidaknya dia dapat menaikkan semangat lelaki itu.
Eunha mengulum senyuman apabila lelaki itu membalas dengan isyarat jari saja. Jari yang membawa maksud ok itu diangkat ke udara.
Setelah kelibat figura itu hilang dari pandangan, Eunha menilik semula resume tersebut. Bibirnya mengukir senyuman suka.
"Yey! Aku bakal ada seatmate sekerja la lepas ni! Yehet! " omel Eunha sendiri dengan terujanya.
Matanya kembali dialihkan pada skrin komputer. Gambar yang diletakkan pada resume tersebut ditilik Eunha.
"Choi Kyung Joo, let's be partner workers! "
•
•
•
BAD BOY PRINCE
:49
_________________________
_________________________
•
•
•
"
Ok, siap! " sorak Eunha kecil. Dia tersenyum melihat keadaan meja untuk staff praktikal yang bakal didudukinya nanti. Choi Kyung Joo.
Hampir sejam dia mengemas dan menyusun barang-barang di kawasan meja Kyung Joo. Semangat betul dia mahu menyambut gadis yang muda setahun darinya itu.
Lengan yang terasa sengal diurut perlahan. Dia menghempas badannya di atas sofa yang tersedia di dalam pejabatnya itu.
Senyuman nipis terukir.
"Maybe, i can get a friend after this. " gumam Eunha sambil memandang siling yang putih lagikan suci itu.
Eh jap. Adalah sawang sikit(゚∀゚ )
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Разное[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...