Hye! Silalah vote dulu👀❤
Tzztt tzztt tzzzt!
Eunha yang sedang khusyuk menaip kertas kerja berkaitan projek pembangunan yang bakal dibangunkan itu terbantut apabila alarm telefonnya berbunyi.
Eunha mencapai telefonnya dan cepat-cepat menutup alarm tersebut.
"Already 4.50?! Oh my goddd.. "
Eunha menyembam mukanya di atas meja. Dia mengangkat kepalanya. kepala di toleh ke kanan.
"Will i able to meet him? " gumam Eunha perlahan sambil memandang Jungkook yang kelihatan tersangatlah sibuk kerana sekejap-sekejap dia mengalihkan pandangannya ke arah telefon dan komputer.
"Kau still kena jumpa dia, Eunha! Just inform dekat dia jadual untuk pukul 5 ni and u will safe." monolog Eunha seraya berdiri. Kad namanya di pakaikan dileher.
File yang berisi segala jadual untuk Jungkook dicapai.
"Ok. Kajja! " jerit Eunha dengan semangatnya. Kaki dihayunkan dengan yakin.
Tak sampai 3 langkah, sepantas kilat dia menukarkan posisinya kepada bercangkung. Kepala dibenamkan di antara dua lutut.
"Jwjdbdjsjsbsjisje aku takut! what if dia halau aku? gosh! I might cry tho if that really happens" Omel Eunha yang gabra.
Eunha mengangkat kepalanya.
"Ok. Kau just buat kerja kau, Eunha. chill" gumam Eunha mententeramkan hatinya sendiri.
Dia berdiri walaupun lutut sudah bergetar seolah-olah tak mahu bergerak.
"Gwenchana. maybe dia dah cool down. Paling kurang kau kena hendik je sebab tayang muka natural comel kau depan dia" tutur Eunha sendiri sambil berjalan ke arah pejabat Jungkook.
Pintu kaca di ketuk tanpa rasa teragak-agak. Pintu ditolak berhati-hati dan kini dirinya sudah berada didalam pejabat Jungkook.
Dia menggagahkan juga kakinya untuk melangkah dan berdiri betul-betul dihadapan meja Jungkook.
Seolah-olah dia tidak wujud, dirinya diabaikan walaupun dia berdiri di hadapan meja.
Eunha memandang sekilas Jungkook yang kelihatan panik. Sekejap dia menggunakan komputer, sekejap dia menggunakan telefon dan sekejap dia mengambil fail di rak belakang.
Mudahkan cerita, Eunha seperti halimunan disitu. Sekurang-kurangnya dia tidak dihalau~
"Tuan Jungkook akan ada meeting dengan collaborator dekat tapak pembangunan yang bakal dibangunkan nanti, pada pukul 5. That's all. Saya keluar dulu. " tutur Eunha sebaik saja dia memberitahu jadual wajib kepada Jungkook.
Eunha menundukkan hormat 90°. Dia memusingkan badannya untuk beredar. Eunha tersenyum lega apabila dia sudah selesai menjalankan tugas tersukar hari ni.
Baru sahaja Eunha mahu menolak pintu kaca itu,
Pak!
Bunyi seakan-akan hempukan fail di atas meja, membuatkan bahu Eunha terhinjut akibat terkejut.
"YAH JUNG EUNHA! "
Satu suara lantang yang melaung namanya dengan nada bengang cukup membuatkan senyuman lega Eunha tadi mati.
Lambat-lambat Eunha memusingkan badannya.
"N-ne? " soal Eunha tercengang-cengang.
"Kau boleh tak jangan buat-- aishh! "
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...