💠97

922 155 79
                                    

Ha nah! Vote okeyh!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha nah! Vote okeyh!

Dah 30 votes nnti, minyu update lagi~

✿ ✿ ✿

Air mata Eunha mengalir laju membasahi pipinya. Jujur dia sakit. Dia sakit kerana asyik dipukul.

Sudahlah ketika dia baru sahaja sedar dari pengsan, dia langsung ditampar hanya disebabkan dia hanya meronta-ronta minta dilepaskan.

Tambahan pula, 10 minit yang lepas, dia tiba-tiba sahaja dipukul tanpa sebab. Kepala dan perutnya dipukul oleh kayu. Sangat sakit.

Eunha memejamkan matanya rapat. Kepalanya terasa sangat perit apabila dipukul sebanyak 2 kali oleh lelaki yang menculiknya itu. Darah yang masih segar, menitis di pahanya.

"Entah-entah.. Aku tak dapat jumpa.. Jungkook dah kan? " gumam Eunha sendiri. Air mata terus mengalir di pipi.

"mana mungkin dia.. dapat datang sini. there's nothing that can lead him to come here"




BAD BOY PRINCE
:97
_________________________
_________________________



    

"Hey, ireona"

Arah Choi Im Hwa sambil menolak wajah Eunha yang masih tidak sedarkan diri itu menggunakan kayu.

Perlahan-lahan gadis itu membuka matanya. Matanya sedikit membuntang saat menyedari wanita di hadapannya itu.

"P-puan Choi..? " panggil Eunha perlahan namun penuh bingung. Choi Im Hwa tergelak sinis.

"Lol. Mesti kau terfikir kan, is it me behind all of this? Then, aku akan jawab yes." tutur Choi Im Hwa dan tersenyum.

Air mata Eunha langsung mengalir di pipinya.

"B-but why? Saya.. Ada buat apa-apa salah ke dekat.. Puan? " soal Eunha dengan nada bergetar.

Sungguh dia tak sangka yang wanita di hadapannya ini, yang menjaganya dahulu selama 3 tahun bagai menatang minyak yang penuh, kini wanita yang sama jugalah yang membuatnya menderita.

Choi Im Hwa tergelak besar. Dagu gadis itu dipegang lalu ditolak ke atas.

" 'but why' ? aigoo, kau ni memang betul-betul bodoh kan? eh, kau nak tahu kenapa aku buat macam ni dekat kau? sebab dengan wujudnya kau, Jungkook tu guna kau sebagai bahan ugutan untuk aku. Kau ingat, aku nak berdiam diri? "

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now