💠50

1K 194 169
                                    

Oh wow! Dah 50 chap lah hshshshshshsh!

Ha tunggu apa lagi? Vote ah! Lamakkk🐒

Awak2 yg silent readers tu, mohon la vote. Tak susah pun wahai awak2 :")

"Jeon Jungkook's rules" tutur Eunha seraya membuka fail setelah dia membaca tajuk fail itu.

Terkedu Kyung Joo mendengar tajuk fail itu. Namun, Perlahan-lahan, bibirnya mengukirkan senyuman.

"Awww,Jeon Jungkook..."

"Eh hello! pay attention please. " ujar Eunha sedikit tegas setelah memetik jarinya didepan mata gadis yang sedang mengelamun itu.

"Ye! Kau cakap pun belum! " balas Kyung Joo seraya memutarkan bola matanya.

"Ok, so listen carefully. First, jangan exposed everything pasal company ni dekat luar. Second, kalau ada unknown number call, directly connect to him. Third, jangan sesuka hati hantar pdf projek ke or apa² penting related to unknown. Last, This is very important, jangan masuk pejabat dia bila dia takde. That's all" jelas Eunha panjang lebar sebelum menutup fail itu.

"Aww, so strict~" gumam Kyung Joo dan tersengih seperti kerang busuk.

"Huh? " soal Eunha apabila dia tak dapat menangkap omelan Kyung Joo.

"Nothing " balas Kyung Joo dan kembali dengan wajah dinginnya.

"Oh yea, kau take note ke tak? " soal Eunha sambil merenung gadis itu.

"Heol. Setakat 3 rules tu, aku boleh ingat lah"

"It's 4" balas Eunha selamba.

"Ah whatever" balas Kyung Joo angkuh.

"Yea, whatever. Kalau kau break some of those rules, kau yang hadap sendiri macam mana dia mengamuk. It has nothing to do with me, btw" balas Eunha selamba dan duduk di atas kerusinya.

Fail itu dimasukkan dalam rak kecil di atas mejanya.

"Eh, pejabat dia mana? " soal Kyung Joo dengan mata bersinar-sinar.

"Sebelah " balas Eunha ringkas. Dia sedang fokus menyemak fail di tangannya.

Kyung Joo lantas memandang pejabat di sebelah pejabat mereka.

"Oh wow. So, mana dia? "

"Dia ada meeting dengan pengurus saham dia. Kenapa? "

"Nothing. "

Eunha hanya menganggukkan kepalanya. Dia menghidupkan komputernya.

"Eh, bila dia balik? "

Eh banyak tanya la perempuan ni!

"Dalam pukul 5" balas Eunha acuh tak acuh. Fail disebelah dibuka manakala jari jemari ligat menekan-nekan keyboard.

Kyung Joo hanya meng ohh kan saja. Dia melabuhkan punggungnya di atas kerusinya.

"Dia jumpa pengurus saham--"

"Choi Kyung Joo ssi, stop talking. Do your work" arah Eunha yang sudah rimas dengan soalan yang diajukan Kyung Joo.

Eh, soalan pasal Jungkook je memanjang! Dah kenapa?

"Kerja apa? " soal Kyung Joo dengan nada bosan.

"Atas meja kau tu ada fail kan? Fail tu ada typo, so identify typo tu then print out the correct one. Senang kan? So, dipersilakan buat" jelas Eunha santai sambil jari masih menekan-nekan keyboard.

"What? " omel Kyung Joo sendiri sambil membelek kandungan fail di depannya itu.

"BANYAKNYA TYPO! "




BAD BOY PRINCE
:50
_________________________
_________________________


[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now